Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demoja Ds:lle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marwel
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Demoja Ds:lle

Tsekkaapa tämä sivusto: GameBoy Advance Development

Foorumeilla on myös oma paikkansa DS-keskustelulle, jota seuraamalla pysyy kärryillä mitä DS:n "hakkerointimaailmaan" kuuluu. Muistaakseni Linux on jo saatu pyörimään DS:ssä.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Olenkin miettinyt mistä saisi virallisia demoja DS:lle Suomessa, mutta tuollainen systeemi voisi helpottaa probleemaa. Odottaisin kuitenkin mieluummin Nintendon virallista laitetta. Olisikos sitä ennen Suomessa jotain pelikauppoja tai muita paikkoja joissa jotain demoja jaeltaisiin?
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Onko joku kokeillut tuollaista?

Tuntuu todella mielenkiintoiselta, mutta hiukan huolestuttaa tuo uusien ajureiden asentaminen Windowsiin: toimiiko se sitten enää verkkokorttina?

Toisaalta, mitä tuolta listasta tarkastin, niin minun PCMCIA korttiani ei edes tueta, joten mitä minä turhaan pohdin... :(
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
Mutta Onko kukaan saannu tota Wifi juttua toimiin Ds:ssän ja pc:n välillä..? olis ihan kivaa testailla noita demoja.

Sain justiinsa lanagttoman verkon toimimaan kotona, mutta DS ei huommannut koko tapahtumaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demoja Ds:lle

Mahewcoro sanoi:
Olenkin miettinyt mistä saisi virallisia demoja DS:lle Suomessa, mutta tuollainen systeemi voisi helpottaa probleemaa. Odottaisin kuitenkin mieluummin Nintendon virallista laitetta. Olisikos sitä ennen Suomessa jotain pelikauppoja tai muita paikkoja joissa jotain demoja jaeltaisiin?
Sitten kun Nintendo WiFi Connection lähtee syksyllä pyörimään niin verkon kautta voi Nintendon mukaan imuroida myös pelien demoja.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

sami_k2 sanoi:
Sitten kun Nintendo WiFi Connection lähtee syksyllä pyörimään niin verkon kautta voi Nintendon mukaan imuroida myös pelien demoja.


Kiinnostaisi tietää hirvittävästi, että miten Nintendon WiFi Connectionin olemassa olosta kerrotaan DS:lle ??? Kapulan järjestelmäasetuksista kun ei löydy mitään, joka edes viittaisi moiseen. Luulisi laitteen edes ilmoittavan olemassa olevasta WLAN:sta, mutta kun ei. Nuo mitä porukka on saanut toimimaan netissä, niin ovatkin hakkeroituja ajureita, eikä Nintendon virallisia.

Onko se sitten joku vastaavanlainen lisälaite kuten XBoxin DVD-Player ? Todennäköisesti... Oma visioni on, että se on DS:n pelikasetti (tai GBA:n(maksaa, kuinkas muuten)), joka laitetaan laitteeseen, jonka jälkeen se löytää WiFi-verkon ja kysyy verkon salasanat (ellei ole avoin verkko) jne... Sen jäkeen se kytkeytyy suoraan Nintendon demopalveluun tai PicoChat2:een... Eli WiFi:iin ei olisi asiaa ilman kyseistä lisälaitetta. Jos näin olisi, niin se olisi paska juttu, mutta Nintendo onkin noteerattu Tokion pörssissä, joten eiköhän se olisi vain ymmärrettävää.

Peleissä onkin sitten sisään rakennetut serveriselaimet tai sitten vaihtoehtona on vain ja ainoastaan GameSpy Arcade.

Toisaalta voin olla vain väärässä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demoja Ds:lle

siis wiFi lähtee päälle kun näppäät alkuvalikosta DS Download playn! sitte tajusin asian niin että kun tarvittavat ajurit on koneessa ja Pc:llä ajaa tarvittavan softapätkän avot yhteys pitäis olla pc:hen.. eli ds ymmärtäis että kyseessä on toinen konsoli ja demojen lataus koneelta pitäisi onnistua.. Itse en saanut toimimaan tota mutta olisi kiva jos joku jolla kyseinen systeemi pelaa laittais lisää infoa.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
siis wiFi lähtee päälle kun näppäät alkuvalikosta DS Download playn! sitte tajusin asian niin että kun tarvittavat ajurit on koneessa ja Pc:llä ajaa tarvittavan softapätkän avot yhteys pitäis olla pc:hen.. eli ds ymmärtäis että kyseessä on toinen konsoli ja demojen lataus koneelta pitäisi onnistua.. Itse en saanut toimimaan tota mutta olisi kiva jos joku jolla kyseinen systeemi pelaa laittais lisää infoa.

Muuten hyvä joo, mutta kyseessähän ei ole Nintendon virallinen ajuri.... Nintendon visiohan oli nimenomaan ilman tietokonetta toimiva konsepti jolloin sitä pystyisi käyttämään lentoasemilla, kirjastoissa, hotellien auloissa jne...
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
siis wiFi lähtee päälle kun näppäät alkuvalikosta DS Download playn! sitte tajusin asian niin että kun tarvittavat ajurit on koneessa ja Pc:llä ajaa tarvittavan softapätkän avot yhteys pitäis olla pc:hen.. eli ds ymmärtäis että kyseessä on toinen konsoli ja demojen lataus koneelta pitäisi onnistua.. Itse en saanut toimimaan tota mutta olisi kiva jos joku jolla kyseinen systeemi pelaa laittais lisää infoa.
Nopean Googlettamisen jälkeen on tulos tämä Itse en jaksa alkaa säätämään noiden ajureiden kanssa ennenkuin saadaan viralliset (?) sellaiset + että tarvitsisi vielä tuon GBA kortin
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Jup, kävin just ostaa DS.n. Kyssäri olis, että kuuluko joka pakettii Metroid Prime: Hunterssin demo, meinaan meikän paketissa ei ollu prkl, jos kuuluu niin taitaa olla palautus kone ja demo jääny sille tielle.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Cassano sanoi:
Jup, kävin just ostaa DS.n. Kyssäri olis, että kuuluko joka pakettii Metroid Prime: Hunterssin demo, meinaan meikän paketissa ei ollu prkl, jos kuuluu niin taitaa olla palautus kone ja demo jääny sille tielle.

Kyseinen yllätys annettiin pelaajille, jotka ostivat DS:n ensimmäisestä tuotantoerästä. Ensimmäisen tuotantoerän jälkeen Metroidia ei enää lisätty pakettiin mukaan.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Orin sanoi:
Kyseinen yllätys annettiin pelaajille, jotka ostivat DS:n ensimmäisestä tuotantoerästä. Ensimmäisen tuotantoerän jälkeen Metroidia ei enää lisätty pakettiin mukaan.

Just, no ei voi mitää olishan se ollu kiva päästä "kynäilee" :(
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
Mutta Onko kukaan saannu tota Wifi juttua toimiin Ds:ssän ja pc:n välillä..?

Joo, virittelin tämän toimimaan joku päivä sitten. Lyhyesti: ostin Linksysin WMP54G v4.0 -verkkokortin, asensin nuo custom-ajurit ja käytin Wireless Multiboot -softaa. Toimii mainiosti, ja epäilijöille tiedoksi, että kustomoidut ajurit eivät sekoittaneet ainakaan minun konettani.

-edn
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Joo mulla varmaan ei tuo verkkokortti ole sillon tuettu kun ei toimi... koska ajurit sain itekki ihan hyvin meneen eikä kone todellakaan seonnu.. mulla ihan perus 54G kortti kiinni joka tuli msi emossa mukana.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
Joo mulla varmaan ei tuo verkkokortti ole sillon tuettu kun ei toimi... koska ajurit sain itekki ihan hyvin meneen

Hmm, ajureiden ei _pitäisi_ edes asentua jos verkkokortin piirisarja on väärä (kokeilin tätä ensin toisella kortilla). Näkyykö ajurien asennuttua Windowsin Device Managerissa laitetta "Nintendo DS - 802.11"?

Kortin pitää tosiaan käyttää Ralinkin RT2500/RT2560 -piirisarjaa - lista tällaisista korteista löytyy esim. täältä.

-edn
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

Tosiaan sain ajurit asennettua ja ds logo näkyi langattomassa verkossa.. eli se olisi pitänyt olla ihan ok.. mutta siihen se sitten itellä jäi.. eli en saanu sitä dos softapätkää päälle.. eli se vain oli sekunnin päällä.. "vaikea selittää" :) pitää kokeilla vielä uudestaan jos oin tehnyt jotain väärin.
 
Vastaus: Demoja Ds:lle

marwel sanoi:
Tosiaan sain ajurit asennettua ja ds logo näkyi langattomassa verkossa.. eli se olisi pitänyt olla ihan ok.. mutta siihen se sitten itellä jäi.. eli en saanu sitä dos softapätkää päälle.. eli se vain oli sekunnin päällä..

Ok, eli todennäköisesti rauta on kunnossa mutta itse softan käyttö vähän hakusessa.

Kaksi vaihtoehtoa: kopioi demot Wireless Multiboot Application -softan data-hakemistoon, ja käynnistä ohjelma _Command Promptissa_ parametrein "wmb.exe -data pelin_nimi".

Toisena vaihtoehtona muokkaa WMB:n mukana tullutta eplorer.reg-tiedostoa siten, että korjaat riville "c:\\path\\to\\wireless\\multiboot\\app\\wmb.exe" oikean polun ohjelmaan koneellasi ja viet tiedot rekisteriin tuplaklikkaamalla explorer.reg-tiedostoa. Tämän jälkeen langaton lähetys käynnistyy yksinkertaisesti .nds-päätteistä demotiedostoa tuplaklikattaessa.

-edn
 
Ylös Bottom