Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls -peliapu

Vastaus: Demon's Souls -peliapu

No sen verran siellä olin että ehti kaks kertaa huitasta ja kuolo korjasi.
Onko se nyt niin että jos palaan nexukseen vähän varustautumaan pääkkiä varten, niin lohikäärme tulee takaisin vai?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

No sen verran siellä olin että ehti kaks kertaa huitasta ja kuolo korjasi.

Saattaa tietenkin myös tuo fogista läpimeno vaikuttaa. Jos tuntuu hankalalta, kannattaaa kokeilla blue phantomina ja sen jälkeen ottaa yhden tai kaksi kaveria mukaan, eiköhän silloin jo bossi kaadu.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Heitelkääs muuten sielunfarmausvinkkejä, jos tiedätte hyviä paikkoja?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Kai tiesit että kyseisen vastuksen saa lukittua varsin tehokkaasti sen alkupuolella olevan kaatuneen boulderin taakse? Omassa pelissä ainakin jätin kyseisen bossin sinne taakse jolloin se lähinnä vain hinkasi sitä seinämää ja paukutin siinä sitten soul arrowilla sitä päihin minkä kerkesi.

Tuntuihan se välillä jäävän jumiin, mutta kyllä se sieltä aina kömpi esille. Lähinnä niiden pylväiden ympärillä tuli väisteltyä.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Heitelkääs muuten sielunfarmausvinkkejä, jos tiedätte hyviä paikkoja?

Paras on 4-2 läpäisyn jälkeen (eli se Shrine of Storms kenttä). Palaa ja lähtee takaisinpäin edelliselle varppipaikalle, niin matkan varrella saa vaivatta sellaisen reilu 50 000 sielua mukaan. Eikä edes kestä kauan.

Toisella kierroksella samalta reissulta saa sitten soulsuckerin kanssa satoja tuhansia. Jo yhdestä mustasta luurangosta saa reilu 50 000.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Paras on 4-2 läpäisyn jälkeen (eli se Shrine of Storms kenttä). Palaa ja lähtee takaisinpäin edelliselle varppipaikalle, niin matkan varrella saa vaivatta sellaisen reilu 50 000 sielua mukaan. Eikä edes kestä kauan.

Toisella kierroksella samalta reissulta saa sitten soulsuckerin kanssa satoja tuhansia. Jo yhdestä mustasta luurangosta saa reilu 50 000.

nopeasti saa myös sieluja kun 4-2 varppipaikalta lähtee ja coumbound longbowilla pistää kumoon sen grim reapperin. Tästä sitten tapattaa itsensä, herää takaisin henkiin ja hakee sielunsa ja toistaa prosessin. Kätevä ja nopea tapa ensimmäiselle kerralle.

Tonen keino on 2-2:ssa juosta kentän kaikki ne tulitoukat soul sucker taialla (siis ne isommat) mikäli ei tuonne 4-3:een jostain syystä pääse.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Mulle ei ole oikein vielä selvinnyt, että mikä on se "oikea" järjestys missä kentät pitäisi pelata. Mikä nyt on se 2-1?
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Mulle ei ole oikein vielä selvinnyt, että mikä on se "oikea" järjestys missä kentät pitäisi pelata. Mikä nyt on se 2-1?

Kiveen hakkattua järjestystä ei ole, mutta karkeastiottaen 1. maailma on helpoin ja 5. maailma vaikein. Maailman jälkeinen numero (esim. 2-1) tarkoittaa osaa joka päättyy bossiin. Eli 1-1 on Phalanxia edeltävä osa sisältäen bossin, eli Phalanxin. Lisäksi 1-3 aukeaa vasta kun on tappanut jonkun muun maailman arkkidemonin, joten ennen 1. maailman läpäisemistä helpoimmat vaihtoehdot ovat 2. ja sen jälkeen 3. maailma.

Maailmat: (lisänä kuvassa maailmat)

1 - Boletarian Palace
2 - Stonefang Tunnel
3 - Tower of Latria
4 - Shrine of Storms
5 - Valley of Defilement

Spoilerissa maailmajako, sisältäen loppuvastuksien (majordemon & archdemon) nimet:
1-1 on Boletarian Palacen ensimmäinen osa Phalanxiin asti
1-2 on Boletarian Palacen toinen osa Tower Knightiin asti
1-3 on Boletarian Palacen kolmas osa Penetratoriin asti
1-4 on Boletarian Palacen neljäs osa Allantiin asti

2-1 on Stonefang Tunnelin ensimmäinen osa Armored Spideriin asti
2-2 on Stonefang Tunnelin toinen osa Flamelurkeriin asti
2-3 on Stonefang Tunnelin kolmas osa Dragon Godiin asti

3-1 on Tower of Latrian ensimmäinen osa Fool's Idoliin asti
3-2 on Tower of Latrian toinen osa Maneateriin asti
3-3 on Tower of Latrian kolmas osa Old Monkiin asti

4-1 on Shrine of Stormsin ensimmäinen osa Adjudicatoriin asti
4-2 on Shrine of Stormsin toinen osa Old Heroon asti
4-3 on Shrine of Stormsin kolmas osa Stormkingiin asti

5-1 on Valley of Defilementin ensimmäinen osa Leechmongeriin asti
5-2 on Valley of Defilementin toinen osa Dirty Colossukseen asti
5-3 on Valley of Defilementin kolmas osa Maiden Astraeaan asti
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Nyt tuli vastaan punaista hohkava vihollinen, oliko tämä nyt sitten joku toinen pelaaja? oli nimittäin aika tylytys, kun oli näkymättömänä ja pääs vapaasti ampumaan jousella
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Nyt tuli vastaan punaista hohkava vihollinen, oliko tämä nyt sitten joku toinen pelaaja? oli nimittäin aika tylytys, kun oli näkymättömänä ja pääs vapaasti ampumaan jousella

Kun joku toinen pelaaja tulee peliisi, niin tulee melkeen keskelle ruutua "The Black Phantom (Name) has Invaded". Tosta tietää että oli toinen pelaaja, mutta osassa kentissä on myös valmiiksi Black Phantomeitä. Jotka kuuluu tavalliseen läpi peluuseen. Aika sekava selitys mutta toivottavasti sait selvää.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Kun joku toinen pelaaja tulee peliisi, niin tulee melkeen keskelle ruutua "The Black Phantom (Name) has Invaded". Tosta tietää että oli toinen pelaaja, mutta osassa kentissä on myös valmiiksi Black Phantomeitä. Jotka kuuluu tavalliseen läpi peluuseen. Aika sekava selitys mutta toivottavasti sait selvää.

Itseasiassa peli bugaa ainakin online-sessioissa välillä siten, että ruutuun ei ilmesty ilmoitusta pelaajan ohjastamasta black phantomista. Ainakin kun itse olen ollut soulformissa, niin välillä on vain punainen pirulainen ilemstynyt ilman tekstejä. Tappamisen jälkeen tulee kyllä ilmoitus.
Kun olen itse ollut "koko ruumiissa", niin en ole huomannut, että ilman ilmoitusta olisi invaasiota päässyt käymään.

Monia kohtia muuten kannattaa yrittää pelata porukalla. Välillä menee yllättävän helpostikin jotkut vaikeat kohdat, kun saa hyvä köörin kasaan.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Itseasiassa peli bugaa ainakin online-sessioissa välillä siten, että ruutuun ei ilmesty ilmoitusta pelaajan ohjastamasta black phantomista. Ainakin kun itse olen ollut soulformissa, niin välillä on vain punainen pirulainen ilemstynyt ilman tekstejä. Tappamisen jälkeen tulee kyllä ilmoitus.
Kun olen itse ollut "koko ruumiissa", niin en ole huomannut, että ilman ilmoitusta olisi invaasiota päässyt käymään.

Monia kohtia muuten kannattaa yrittää pelata porukalla. Välillä menee yllättävän helpostikin jotkut vaikeat kohdat, kun saa hyvä köörin kasaan.

voiko soulformissa olevan pelaajankin inveidata? Itselle ei ole näin käynyt koskaan vaikka soul formissa juoksentelen 99% ajasta. (yleensä heittäydyn nexuksen kovalle lattialle ihmismuodossa mahdollisimman korkealta juhliakseni henkiinheräämistäni : | )
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

voiko soulformissa olevan pelaajankin inveidata?

Ei voi, ainoastaan body formissa olevan.

Nämä soul formissa olevat Black Phantomit ovat juuri tietokoneen ohjastamia ja niiden tapoista tulee kyllä ilmoitus, mutta ei peliin tulemisesta (kun ne ovat siellä kentässä koko ajan).
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

voiko soulformissa olevan pelaajankin inveidata? Itselle ei ole näin käynyt koskaan vaikka soul formissa juoksentelen 99% ajasta. (yleensä heittäydyn nexuksen kovalle lattialle ihmismuodossa mahdollisimman korkealta juhliakseni henkiinheräämistäni : | )

Ei.
Tarkoitan tässä tilannetta, kun olet toisen pelissä, eli sinut on manattu toisen tyypin peliin. Tällöin on pari kertaa ilmennyt bugi, että black phantomista ei ole tullut ilmoitusta.


Tuli muuten itselläni tällainen bugi eteen.
Seppä Ed hävisi kokonaan...
Annoin Edille sen red hot demons soulin ja kaveri oli poissa, kun seuraavan kerran menin paikalle. Netistä etsin vastausta ja ilmeisesti tämä on bugi.
Samoin hokasin, että tämä ritari Biorr on minulla kadonnut ensimmäisen Nexuksessa ilmestymisensä jälkeen kokonaan. (ehdin pelastaa tämän uljaan soturin vain kerran).

Todella veemäistä. Mikäli joku tietää tähän ratkaisun, niin kertokaa ihmeessä!
Mikäli nämä ovat bugeja, eikä hahmoja saa mistään takaisin ennen kuin aloittaa uuden pelin, niin voisi varmaan laskea sinne top5 inhottavimpien bugien joukkoon. Tarvii toivoa, ettei tuolta katoa vielä muita hahmoja.

P.S. Olen varma etten itse ole näitä tyyppejä tappanut.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Samoin hokasin, että tämä ritari Biorr on minulla kadonnut ensimmäisen Nexuksessa ilmestymisensä jälkeen kokonaan. (ehdin pelastaa tämän uljaan soturin vain kerran).

Oletko pelastanut Yurtin? Nimittäin kyseinen heppu alkaa tappamaan ajan myötä kaikki Mephistoteleksen listassa olevat. Netissä joku myös kertoi huhua, että Yurt tappaisi satunnaisesti muitakin NPC:eita - huhun todenpaikkaisuutta en tiedä.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Oletko pelastanut Yurtin? Nimittäin kyseinen heppu alkaa tappamaan ajan myötä kaikki Mephistoteleksen listassa olevat. Netissä joku myös kertoi huhua, että Yurt tappaisi satunnaisesti muitakin NPC:eita - huhun todenpaikkaisuutta en tiedä.

Yurtin pelastettua kyseinen hahmo tulee ainakin tuon oppaan mukaan nexukseen jossa tämä aluksi tuo pari ruumista varoitukseksi portaille jonka jälkeen se alkaa tappamaan noita npc hahmoja mikäli tämän pitää vielä hengissä. Kannattaa siis aina tappaa tuo Yurt, saa vielä hienon haarniskan päälle :p

Tosin tämän tappaminen varmaan tiputtaa character tendencyä tehden friends ringin hankkimisesta huomattavasti hankalampaa.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Tosin tämän tappaminen varmaan tiputtaa character tendencyä tehden friends ringin hankkimisesta huomattavasti hankalampaa.

Oppaassa ei mainita Yurtin vaikuttavan character tendencyyn, enkä Internetistäkään löytänyt muuta tietoa. Eli luulisin (hyvin vahva luulo), että Yurtin voi hyvin mielin tappaa.
 
Vastaus: Demon's Souls -peliapu

Oppaassa ei mainita Yurtin vaikuttavan character tendencyyn, enkä Internetistäkään löytänyt muuta tietoa. Eli luulisin (hyvin vahva luulo), että Yurtin voi hyvin mielin tappaa.

Juu ei nähtävästi vaikuta puoleen taikka toiseen, tämän tappaessa kannattaa kuitenkin olla varovainen ettei tiputa tätä alas sieltä tornista. Jos näin kuitenkin käy niin kannattaa lähteä jaksosta ja palata takaisin, jotkut sanovat että hänen varusteensa ilmestyvät lähelle tämän kuolinpaikkaa.
 
Ylös Bottom