Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmeisesti juurikin noin. Arvosteluista olen ymmärtänyt, että pelaaja voi online-ominaisuudet päällä pelatessaan ainoastaan kutsua muita apuun, tai liittyä satunnaisten pelaajien peliin auttajana tai hyökkääjänä. Mitään keinoa kavereiden kanssa co-oppina pelaamiseen ei ole, vain sattumalta voi samaan peliin päätyä. Kommunikointimahdollisuudet ovat myös minimaaliset. Kertokaa toki peliin tutustuneet jos olen väärässä.
Voisi kyllä vähitellen oma ennakkotilattu kappale saapua, niin pääsisi itse kokeilemaan. Sääli, että ennakkotilasin vain pari päivää ennen ilmestymistä, niin varmaankin lähtenyt viimeisten joukossa lähetys.
Pärjääkö tässä maagilla?
Täälläkin odotellaan vielä vaikka tilaus lähti matkaan jo tiistaina...
Alkuperäistä Dungeon Masteria pelanneena en muuten usko hetkeäkään, että tämä peli olisi oikeasti vaikea. Pullamössöpelaajien ininöitä.
Pelissä ei siis ole tukea chatille "moninpelissä". Voiko tämän hoitaa pleikan omalla voice chatillä? Pystyykö tuohon voice chattiin kutsua enemmän kaverilistalta kuin yhden, kun ei tuota ole tullut vielä kokeiltua?
E. 12 henkilöä voi maksimissaan olla voice chatissä. Ne joilla peli jo on, voisivat kokeilla toimiiko voice chat pelin aikana.
Siis onhan kauan tiedetty että Royalty on easy-mode, eli jos haluaa pelistä nauttia ja haastetta saada niin valitsee jonkin muun classin.
Eipä tuota crossoveria vielä näytä olevan. Huhuillaan että 3.10 päivitykseen tulisi, mutta saapi nähdä.Öh Ps3:lla ei ole crossgame voice chattiä, eli mikäli haluat kavereittesi kanssa demon's sousissa jutella joudut
a) odottamaan että sony tuo moisen päivityksen myötä
b) käyttämään vaikkapa tietokonetta jossa kytkeydyt kavereittesi kanssa teamspeak tai vaikkapa skype keskusteluun.
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/74470-demons-souls-peliapu.html
Tuli värkättyä tuo apuketjukin pelille sillä tästä luulisi riittävän kysyttävää.
Eipä tuota crossoveria vielä näytä olevan. Huhuillaan että 3.10 päivitykseen tulisi, mutta saapi nähdä.
Arvostelun perusteella minun ei kannata tähän koskea, kun vedin herneet aika syvälle jo Eternal Sonatan reaaliaikaisesta taistelusta. PRKL, aidot japsiropet on vain vuoropohjaisia, nuffsaid.Pullamössöpelaajien ininöitä.
Arvostelun perusteella minun ei kannata tähän koskea, kun vedin herneet aika syvälle jo Eternal Sonatan reaaliaikaisesta taistelusta. PRKL, aidot japsiropet on vain vuoropohjaisia, nuffsaid.
itsellä taipumusta hermostua ja yrittää mahdollisimman nopeasti päästä samaan kohtaan uudelleen -> tuloksena väistämättä EPIC FAIL!
Eli ainakin vielä maistuu erittäin hyvälle, saas nähdä miten jatkossa käy. Statseja en vielä ehtinyt kehittämään. Tästä onkin pieni kysymys: eli jos ehtii vaihtaa kerätyt sielut krääsäksi, ne saa pitää myös kuoleman jälkeen. Mutta jos niitä yrittää säästää, niin silloin ne ovat lopullisesti mennyttä kuolon korjatessa pariin kertaan?
Tulee luultavasti väärään ketjuun, mutta onkohan mahiksia saada kyseinen peli viikonlopuksi kun eilen oli lähteny tulemaan tänne päin videogameplussasta?
Ei kyllä pitkään aikaa ole ollut minkään pelin kanssa tämmöistä jouluaatto-lapsena-oloa. Olisittepa nähneet sen ilmeen kun luin opistoni kirjastossa pelin lähtöilmoituksen. Suuria tunteita! Ja aika erikoista että tiedän vain että peli: on vaikea, anteeksiantamaton ja silti reilu, sisältää kantapäänkautta oppimista, tarjoaa oikeanlaista kuolemanpelkoa ja pelissä ei voi tallentaa(!!). Kuulostaa aivan minun peliltäni!! <3 ADOM