Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ise olen onnistunut hävittämään tärkeää tavaraa itsekin mutta se tapahtui vain co-op pelin aikana kun joku toinen pääsi häplimään tavaroitani. Muutoin tavarat ovat kyllä pysyneet tallessa vaikka olen quittaillut tai kuollut.
Jos on kanto-ongelmia niin semmoinen vinkki että anna jadehius sydeemi jollekkin nexuksessa niin saat kivan apuesineen
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos palauttaa aseen normitasolle käyttämällä yhden Shard of Meltstonen, saako käytetyt kivensirpaleet takaisin uusiokäyttöön?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos palauttaa aseen normitasolle käyttämällä yhden Shard of Meltstonen, saako käytetyt kivensirpaleet takaisin uusiokäyttöön?

ei tietääkseni, aseeseen käytetyt osat ja sielut katoavat bittitaivaaseen.

tälläiset kysymyset kannattaa laittaa tuonne apuketjuun.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ise olen onnistunut hävittämään tärkeää tavaraa itsekin mutta se tapahtui vain co-op pelin aikana kun joku toinen pääsi häplimään tavaroitani. Muutoin tavarat ovat kyllä pysyneet tallessa vaikka olen quittaillut tai kuollut.

Jos kosket tavaraan, etkä jaksa kantaa sitä ja jätät sen maahan, se katoaa jos poistut kentästä. Muutaman kerran joutunut luopumaan kaikista yrteistä sun muista, kun joku hyvä tavara on ollut pakko saada.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tulihan se Deluxe editioni viimeinkin videogames plussasta, nyt on kuuden tunnin sessiot takana ja täytyy myöntää että on kyllä yksi parhaita roolipelejä mitä on tullut pelattua (ja niitä onkin vuosien varrella tullut hakattua melkoisen paljon). Todella omaperäinen idea, loistava taistelusysteemi, haastetta, multiplayer, mahdollisuus luoda omanlaisensa hahmo, mitä muuta sitä voi hyvältä roolipeliltä enää pyytää. Myös deluxe-editioni oli mielestäni hintansa arvoinen, mukana tuli strategiaopas joka ei spoilannut sentään ihan kaikkea, artbookki, soundträkki sekä itse peli ja ohjekirja. Manuaalin sekä oppaan pikakelauksen jälkeen tuli väännettyä thieffi (jostain syystä päädyn aina thieffiin roolipeleissä, kleptomaaniko?) ja ihan hyvin tuntui silläkin pärjäävän, mitä nyt pari kertaa kuolo korjasi, mutta aina pääsin korjaamaan sielut takaisin talteen. Ja tämäkin peli olisi jäänyt kokematta ilman tätä threadia, joten suuri kiitos siitä threadin aloittajalle ja muille kommentoijille! :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Demon’s Souls Celebrates Halloween With Much Greater Challenge|Just Push Start

Halloweenina kannattaa olla varovainen seikkailuissaan Boletariassa. Ilmeisesti kaikkien pelaajien World tendency lasketaan pure blackiin ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kyyti on kylmää! :D

Tuossahan on erinomainen sauma hyödyntää mustan edut. Enemmän sieluja, tavaraa, vihollisia, ongelmia...Soul sucker käteen ja menoksi!
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

On melko vaikea peli. En tiedä paljonko Halloweenilla on asiaan vaikutusta, kun tuossa vasta pari tuntia olen peliä testaillut, mutta aika nopeasti kuolo korjaa, kun erikoisempia vastuksia tulee vastaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Halloween on siis huomenna ja se taitaa siis tarkoittaa että Boletarian kuningaskunnassa on helvetti irti! Sais kyllä tämmösiä teemapäiviä tulla enemmänkin. Jouluna kaikki tendencyt kirkkaiksi! o/
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Huuui. World tendency hiljalleen tummuu ja tummuu. Pelottaa. D;

On kyllä jännittävä peli, äsken pääsin vasta flamelurkerille ja iski sen verra kova paniikki et piti käyttää nexial bindingii ekan kerra :D tuota tendencyn pimenemistä odotellessa...
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

On kyllä jännittävä peli, äsken pääsin vasta flamelurkerille ja iski sen verra kova paniikki et piti käyttää nexial bindingii ekan kerra :D tuota tendencyn pimenemistä odotellessa...
Aiheutti täällä kanssa tykytyksiä. Yllättävän helposti meni kun demoni sotkeutui luukasaan, niin siitä oli sitten helppo jousella hoidella se.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Hahahaa, kuolihan se hämis vihdoinkin. Oli pienen pieniä ongelmia sen kanssa alkuun, kun en meinannut päästä edes lyömiseen asti. Wandererin perus nahkahaarniska ei hirveästi suojaa kun höngitään tulta päälle ja useamman kuoleman jäljiltä world tendency oli aika tumma. Harvoin tulee pelistä samanlaista voitonriemua kuin tästä. Olisi ollut varmasti helpompaa Flame Shieldin kanssa, mutta voimat eivät riitä lähellekään sen kunnollista käyttöä.

Seuraavaksi sitten itkua ja hammasten kiristelyä Flame Lurkerin parissa varmaan...*/**

*edit. FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

**edit.
awesome.png
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

On tullut kiroiltua black phantom -mageille kun sopivaa suojaa taioille ei ole ollut. AntiMagicField tuli kuin tilauksesta tähän vaivaan.
1-4:ssa olin auttamassa jotain random tyyppiä kun tuli ilmoitus black phantomista. Ei aikaakaan kun tämä "torvipää" ilmestyy, mutta huomattuaan olevan alivoimassa 1:3, ottaa jalat alle ja järjestää väijytyksen portaikkoon. Siellä se ilmeisesti FireStorm -taikaa lataili kun tulin paikalle AntiMagicField -miricle päällä. Siinä se jotain yritti taikakepulallaan huitoa, mutta mitään ei tapahtunut :D. Pari viiltoa Uchigatanalla ja kaveri kylmäks.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kuinkas usein tässä joutuu tappelemaan kutsumattomien vierailijoiden kanssa jos pelaa onlinenä? Pakollinen pvp herättää pahoja allergioita, mutta muuten online-systeemi näyttäisi hauskalta lisältä ja sormet vähän nykii tilausnappulan suuntaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kuinkas usein tässä joutuu tappelemaan kutsumattomien vierailijoiden kanssa jos pelaa onlinenä? Pakollinen pvp herättää pahoja allergioita, mutta muuten online-systeemi näyttäisi hauskalta lisältä ja sormet vähän nykii tilausnappulan suuntaan.
Riippuu ihan kentästä. Jos pelailee sielumuodossa ei toiset pysty invadaamaan peliäsi ollenkaan. Sielumuodossa olemisesta rokotetaan HP:tä, etkä pysty kutsumaan apuja sinisiltä phantomeilta.
Pelissä on myös sormus sekä taika, jotka vähentävät invadausta. Jos siltikin joku pääsee invadaamaan on pelissä taika joka karkoittaa black phantomin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Vaikka sielumuodossa on vähemmän HP:ta niin ei se niin paha ole kuin miltä kuulostaa, koska samalla tekee enemmän lämää (olikohan 25% enemmän)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pitää sen verran palata aiheeseen, että tulihan se tilattua ja pelattua kertaalleen läpi (37h, kuolemia ~190 :p). Nautinto oli suuri. Ekan kiekan vedin melee/jousi-hunterilla ilman yhtäkään spelliä tai miraclea, joten toisen aloitin sitten saman tien rogue-spellcaster-tyyppinen buildi mielessä. Royalty on alussa todellakin easy mode meleehahmon jälkeen.

Onhan tämä ainutlaatuinen rpgmikälie ja kehut on ihan paikallaan. Pakotetusta pvp:stä en edelleenkään tykkää ideana, mutta kun oli mahdollista pelata käytännössä koko peli soul formissa ja
3-3 kokonaan offlinenä
niin eipä mitään valittamista. Ghostit, verilammikot ja viestit on kiva lisä.

Maailmat 1 ja 4 olivat omia suosikkejani. 5 on silkkaa resident eviliä mutta synkempänä ja ahdistavampana.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

GamesTM-lehti antoi tälle täyden 10/10. En silti ole vielä "uskaltanut" aloittaa (vaikeustason takia).. ;)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Täytyypä viimeinkin hieman kertoa mietteitä tästäkin tekeleestä. Tilasin pelin Kanadasta kuukausi takaperin, ja koska olin kuumeen kourissa, löytyi peliaikaa runsaasti. Ja aikaahan tämä peli vaatikin. Vaikeustaso oli kaltaiselleni vellihousulle alkuun tuskastuttavan hankala ja ensimmäistä tasoa tahkotessa taisi vierähtää kolme tuntia. Vaikeudestaan huolimatta pelaaminen oli hyvin tyydyttävää. Kun kuoleman jälkeen lähtee tason alusta hakemaan menetettyjä sieluja takaisin, tulee mietittyä strategiaa hyvinkin pitkään, manailtua perkeleellistä taistelumielialaa ja todella usein päätettyä, että menenpä takaisin johonkin helpompaan kenttään keräilemään voimia.

Unchartedin ja Assassin's Creedin tahkoaminen on valitettavasti toistaiseksi ajanut DS:n edelle, mutta olen jo pari viikkoa kulkenut ulkona ilman kaulahuivia uuden flunssan toivossa. Jälkitaudin iskettyä palaan takaisin sielunmetsästyksen pariin.
 
Ylös Bottom