Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eilen pelasin ilmeisesti 2-1 leveliä.

Tuli yli tunti haahuiltua siellä ilman tallennuksia, sitten menin fogin läpi, toisella puolella odotti Armored Spider. Käännyin heti ympäri ja koitin päästä pois, turhaan koitin päästä karkuun. Siinä sitten hetki keräiltiin hermoja ja tarkasteltiin itemit läpi, ~15 parannus itemiä löytyi invistä.

Oli melko pitkä ja tuskainen vääntö, käytin kaikki parannus itemit mitä löytyi, healthia jäi taistelun jälkeen noin 15%. Viimeinen hyökkäys itseltä oli vielä sellainen että "Death or Victory". Alku meni ihan hyvin mutta loppua kohti alkoi lipsumaan ja jäin seitteihin kiinni ja tulipalloja tuli naamaan. Armored Spider kun alkoi nousemaan sain viimeisen iskun perille juuri ennen kuin se oli alkamassa lyömään.

Eipä ole pelaaminen tuntunut yhtä palkitsevalta pitkään aikaan. Tosin jos kuolema olisi tullut tässä vaiheessa niin veikkaan että fiilikset olisivat hieman toisenlaiset.

Pelaan sillä templarilla, olen päivittäny aloitusasetta +2, kannattaisiko silti vaihtaa se halbergi nopeaan miekkaan vai jatkaa tuolla?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Taidat puhua Dark Souls:sta, joten ketju lienee väärä? (Drake miekkaa ei ole Demon's soul:ssa?)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tämä tuli viimein ostettua, oliko nyt kuukausi takaperin. Aluksi tietysti hämmentyneenä ongelmissa jo tutorialissa ja sitten ensimmäisessä kentässä meni todella paljon aikaa. Varmaan sata kertaa tuli kuoltua. (Sitten kun myöhemmin aloitin toisella hahmolla, meni ilman kuolemia koko kenttä). Ensimmäinen bossin kaaduttua peli tuntui todella mahtavalta, tuskien kautta kaadoin tuon - silloin oletin että helpoin bossi - ja vielä olisi pitkä matka edettävänä.

Pelin luonne muuttui hieman sitten kun muut kentät avautui ja toisaalta kun toimin useasti blue phantomina muiden apuna niin kentät tulivat tutuksi ja tietty "mysteeriys" pelistä katosi mikä oli vielä ekan kentän aikana. Huolellinen piti silti jokaisessa kentässä olla tai kuolo koitti - ainakin siihen asti kunnes varusteet tai omat taistelutaidot olivat suht ylivertaiset.

Nettipeliä on myös pakko ylistää, peli olisi ilman sitäkin erittäin hyvä mutta se on yllättävän suuressa roolissa pelikokemuksesta. Kymmeniä tunteja voi viettää blue phantomina tai hyökätä toisten peleihin - tai toisaalta joutua hyökätyksi.

Peliä en ole vielä aivan läpäissyt, pisimmällä olen hahmolla joka on SL85, suorittamatta olisi 5-2 (ja 5-3). Tuohon 5-2 kaipaisin apua.. eli jos jollain löytyy intoa, aikaa ja etenkin soul level 75-95 ukko niin 5-2 voitaisiin mennä läpi (ihan perusvaikeustaso, ei NG+ tms.), voin sitten auttaa muissa kentissä jos on tarpeen.

Hyvä peli kyllä ja mielestäni yksi PS3:n parhaista vaikka aika ison pelimäärän olenkin jo kokenut tämän konsolin parissa. Dark Souls pitäisi sitten seuraavaksi hommata vaikka tässäkin riittää vielä hommia.

****½/*****
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tuli nyt tämäkin aikanaan missattu helmi sitten ostettua ja voin sanoa tällä hetkellä vain, että HUHHUH! Melkoinen pudotus Skyrimin huolettomasta samoilusta ja mättämisestä. Hetken kesti ennen kuin tajusin että tätä varten täytyy omaksua ihan uusi pelityyli. Ekassa kentässä vielä olen ja äsken meinasi lentää ohjain jo ensimmäisen kerran seinään. Äärimmäisen hieno peli on, mutta kunhan nyt ekan kentän pääsisin niin olisin iloinen :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos tässä vielä serverit ylhäällä? Onko tietoa milloin menevät kiinni?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos tässä vielä serverit ylhäällä? Onko tietoa milloin menevät kiinni?

Servereiden oli tarkoitus sulkeutua viime vuoden lopulla, mutta Atlus päätti pitää niitä vielä elossa jonkin aikaa.
Ovat siis edelleen ylhäällä ja tarkkaa sulkemisajankohtaa ei ole julkistettu.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ovat siis edelleen ylhäällä ja tarkkaa sulkemisajankohtaa ei ole julkistettu.
Atlus USA ilmoitti tänään, että Demon's Soulsin serverit saavat niskalaukauksen 31. toukokuuta. EU-servereiden kohtalosta ei ole tietoa.

After numerous extensions, ATLUS confirmed it will finally turn off the North American servers for Demon's Souls on May 31, 2012.

The servers will officially turn off at 11:59 PM PST. ATLUS says the single-player portion of the game will remain unaffected. The company will have two separate World Tendency events next month, May 1-15 and May 16-31, based on fan voting.

ATLUS encourages all players to sign on May 31 one last time before saying goodbye.
Dämmit, ilmeisesti tässä on nyt pakko repiä jostain aikaa tälle pelille.

Lähde: Game Informer
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Samapa tuo, vaikka alasajaisivat servut tämän kuun aikana tai heti, sillä kukaan ei viitsi laittaa summon singniä eikä kukaan jaksa vaivautua tekemään invaastiota toisen peliin. Pelasin koko pelin tässä viikonlopun aikana ja aika hiljaista oli nettipuolella. Miksi tämän pelin serverit eivät voi olla linkitettyinä toisten serveriden kanssa, sillä pystyyhän dark soulsissa pelaaman japsien, jenkkien ja eurooppalaisten kesken mutta tässä ei sitten jostain syystä pysty, miksi? Miiksiiii!? :mad:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pelasin tätä viime kesän. Syksymmällä Dark Souls syrjäytti vanhan kunkun ja tuntui kaikin tavoin paremmalta. Onneksi satuin testaamaan Demon's Soulsia uudestaan tässä männä viikolla. Olin ollut siinä uskossa, että serverit oli tosissaan olleet suljettuina jo viimeistään menneestä vuodenvaihteesta alkaen ja eikä mitä! Hirmuinen pelaajahaamujen vilskehän sielllä oli. Viime kesän läpipeluukerran vedin tarkoituksella offlinessa, kun pelotti liikaa mahdolliset ammattilaispelaajien invade-iskut. Rehellisesti jänistin ja häntä koipien välissä väänsin läpi, ja menetin arvatenkin paljon sekä karmeita invade-hetkiä, että kunniakkaita co-op-hetkiä.

Luulin, että hieman kehittyneemmältä tuntuneen Dark Soulsin jälkeen olisi sopeutumishankaluuksia Demon's Soulsiin. Eipä oikeastaan ollut. Demon's Souls on edelleen täyttä rautaa. Päätin hankkia puuttuvat Trophyt, mitä en ole suvainnut tehdä kuin kahden pelin kanssa (joista arvatenkin toinen on Dark Souls). 100% tuli eilen täyteen. Pure Bladestonen metsästys kävi jokseenkin puuduttavaksi. Sen olisi varmaan saanut nopeammin sopimalla vaihtaritreffit jonkun muun pelaajan kanssa. Nyt kiinnostaisi vielä ottaa kaikki irti pelin onlinen loppuvaiheesta, kun vaan riittäisi aikaa muilta kiireiltä.

Yksi asia, joka tekee Demon's Soulsin pelaamisesta miellyttävämpää kuin Dark Soulsin pelaaminen on se, että hahmo ei kuoltuaan näytä muumiolta ja sitä ei siitä syystä ole pakko vuorata umpihaarniskaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Haittaako toi servereiden sulkeutuminen jotenkin tän pelaamista?
Ollut hyllyssä jo pitkään mutta ei ole löytänyt vaan aikaa tälle. :(
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Verkkopeli katoaa ainoastaan NA julkaisusta, eli niiltä joiden kotelossa lukee Atlus.

Namcon ja Sonyn julkaisemat pelit pysynevät langoilla vielä pitkään.

Jos on jenkkipeli hyllyssä läpäisyä vailla niin kimppuun vain. Offlinessa menettää huomattavan osan pelistä. Ei nää muiden pelaajien jättämiä viestejä, veriläikkiä tai haamuja. Lisäksi co-opin ja invaderien tuottamat kauhunhetket.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tein tossa trophyt kerättyäni taas uuden hahmon wanderer-luokkaan. Mukavasti on kuleskellut hahmolla peli ja päätin katsoa mihin asti pelitaito riittää ilman että kehitän ollenkaan hahmon statseja. Pääasiassa olen käyttänyt vain aloitusvarusteita ja yleensä karsittua haarniskaa. Aloitusaseet on viritetty tappiin kylläkin.

Ja tänään tein ekat hissimatkat herra False Allantin torniin. Turpaan tuli tietenkin, mutta näyttää mahdolliselta.

Tietääkö muuten kukaan
voiko False Allant viedä soul leveleitä hahmolta, jolla ne on hahmon aloitustasolla?
Melko ankeaa on välillä ollut kun hahmolla ei ole sen vartaa älyä ja uskoa, että saisi mitään loitsuja käyttöön ja onhan tuossa muutenkin aika rajoittunut valikoima varusteita mitä se jaksaa käyttää pätevästi. Silti tällä hahmolla vedin Tower Knightin lähitaistelulla kun yleensä olen pelkurimaisesti ammuskellut muurin suojista.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Näkeekö kilven tulenkestävyyttä mistään in-game? Damage reduction % näyttää vain physical ja magical suojauksen, vaikka kaikilla kilvillä kuitenkin käsittääkseni on erikseen suojaus myös tulelta (ainakin wikin mukaan).
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tein tossa trophyt kerättyäni taas uuden hahmon wanderer-luokkaan. Mukavasti on kuleskellut hahmolla peli ja päätin katsoa mihin asti pelitaito riittää ilman että kehitän ollenkaan hahmon statseja. Pääasiassa olen käyttänyt vain aloitusvarusteita ja yleensä karsittua haarniskaa. Aloitusaseet on viritetty tappiin kylläkin.

Ja tänään tein ekat hissimatkat herra False Allantin torniin. Turpaan tuli tietenkin, mutta näyttää mahdolliselta.

Tietääkö muuten kukaan
voiko False Allant viedä soul leveleitä hahmolta, jolla ne on hahmon aloitustasolla?
Melko ankeaa on välillä ollut kun hahmolla ei ole sen vartaa älyä ja uskoa, että saisi mitään loitsuja käyttöön ja onhan tuossa muutenkin aika rajoittunut valikoima varusteita mitä se jaksaa käyttää pätevästi. Silti tällä hahmolla vedin Tower Knightin lähitaistelulla kun yleensä olen pelkurimaisesti ammuskellut muurin suojista.

Kaippa se voi. En käsitä miksi ei voisi.

Toi on muuten "hauska" challenge vetää ilman levuttamatta. Ite oon päässy ilman levuttamatta ja ilman että oon upgradettanu aseita :D Armoreita piti kyllä vähän ehostaa mutta alkuvermeil mentiin ( Classi oli Soldier )
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kiinnostaisko ketään pelata vielä tätä läpi cooppina? Vois alottaa vaikka ihan sl1 tai sitten jos joku on pidemmällä niin voin tulla blue phantomiksi.
 
Ylös Bottom