Vastaus: Destiny 2 (julkaisu 6. syyskuuta)
Luojan kiitos [emoji23]
Sarkasmia. Tosta tullu pieni meemi jo.
Luojan kiitos [emoji23]
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sarkasmia. Tosta tullu pieni meemi jo.
Polygon
At the very least, what I’ve played of Destiny 2 is an incredibly promising start. In plain English, it feels like Destiny without all the bullshit. It seems like the sequel Bungie needed to make — not a fundamentally different experience, but improved enough over its predecessor to reel veterans back in and attract people who skipped the original Destiny.
Gamespot
...all of this still feels like Destiny. The new social space, the Farm, is functionally the same as the Tower in the original. Finding loot and switching out your old gear still takes up a significant portion of your time. Enemies have been tweaked, but they're not wildly different, either. That's not necessarily bad, but it also makes me wonder if I'll see Destiny 2 as a sequel, rather than a half-step forward, the longer I play and the more I grind and repeat.
VG247
Look, if you liked Destiny, you’re gonna like Destiny 2. If you didn’t much like Destiny, many of the things you complained about have been addressed in Destiny 2, for better or worse. If you’re really on the fence, give it a week and see whether the servers melt, the progression is broken or the raid turns out to be rubbish, or whatever.
IGN
My initial impressions leave me with more questions than answers. Is the story going to stay engaging through the end? Are the great drops going to get stingier at higher levels? Am I going to get bored exploring the new destinations? We’ll have to answer those hanging questions later, but based on what I’ve experience so far, Destiny 2 hasn’t disappointed my high expectations as a fan of the original. There have been deliberate steps to improve the moment-to-moment experience, be it something as simple as bringing up the next task with the press of a button or by keeping you constantly climbing the Light ladder without realizing it with enticing dynamic events. That’s all on top of a story the team at Bungie knew they had to get right after the convoluted mess of the first game which forced you to read Grimoire cards on a website to experience the original story. So far it seems as though they’ve succeeded.
Ykkösosan suola oli just se grindaus pelin jälkeen, siihenhän sitä aikaa meni yli 1000h heittämällä. Samaa odotan tältäkin tekeleeltä. Itse tarina on toissijainen asia tämmösissä peleissä.
Ei pelejä pelata herranjumala minkään tarinan takia. Jos haluaa kunnon tarinan katotaan leffa tai luetaan kirja. Ikinään ei ole missään pelissä ollut kunnon tarinaa oikeestaan.
Not sure if serious... jne.
Vaikka nyt mennäänkin ohi Destiny 2:sta niin haluan silti vastata! Ai ei pelejä pelata tarinan takia vai? No tietysti makuja on monia... Ikinä ei ole tullut pelissä vastaan kunnon tarinaa vai? No mitähän pelejä olet oikein sitten pelannut...
Siis vakavasti puhuen, niin onhan noita huippuluokan tarinoita tullut vastaan vaikka mitä! Viime vuosilta ihan muutamina esimerkkeinä vaikkapa The Last Of Us, jonka tarina on ainakin omasta mielestäni yksiä parhaita ikinä missään pelissä. Toisellakin läpipeluulla tirautin vielä kyyneleet muutamissa kohdissa. Siihen lisänä sitten vaikka Witcher 3, jonka päätarina ja monet sivutehtävienkin tarinat ovat erittäin laadukkaita. Ja entäpä Metal Gear Solid sarjan osat 1-4, ei kunnon tarinaa vai? Final Fantasy-sarjan monet osat, esimerkkinä nyt vaikka seiska ja ysi, ei kunnon tarinaa? Jenkkiroolipelien puolelta Mass Effect 1-3, ei kunnon tarinaa? Omaan makuun myös Dragon Age-sarjassa ainakin ykkösosassa oli hyvinkin vahva tarina, joka piti todella tiukasti otteessaan ja sai välittämään niin omasta hahmosta kuin myös kumppaneista. Niin ja loppuun pitää myös mainita Star Wars: Knights of the Old Republic, jonka tarinassa on ainakin omasta mielestä yksi pelimaailman mielenkiintoisimmista twisteistä ja paljastuksista! Ai ettei ole ollut pelejä, joissa olisi ollut kunnon tarinaa vai?
No voihan noitakin pelejä, joita listasin, pelata pelkän räiskinnän ja toiminnankin takia, mutta puoli ruokaa jää vähintään syömättä, jos vaan juoksee päättömästi ja aivot narikassa kohti seuraavaa taistelua! Destinyä ei varmasti kovin moni tarinan takia pelaa, mutta kyllä sellaisia videopelejä löytyy paljonkin, joita nimenomaan pelataan tarinan takia!
Voi hyvää päivää näiden preorder kamojen kanssa, se saa käyttöön vasta kun peli eli tarina on ohi...mitä niillä sitten enää tekee
Niin miten se siitä alkaa?? Raidit taitaa olla ainoita jossa minimi suositus 20 leveli? Kaiken muun voi tehdä alemmillakin tasoilla. Mitä siis oikein tapahtuu 20 levelillä jos kerta "peli alkaa"?Tuostahan se peli vasta alkaa. Tarina ajaa sisään maailmaan.