Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny 2

Vastaus: Destiny 2

Kaverilla oli samaa ongelmaa jo pelin betan aikana ja myös codin betan aikana. Vika koski lopulta kaikkia digipelejä ja konsoli lähti huoltoon. Tiedä sit hajosiko kovalevy tms. kaatuilun seurauksena.

Itsellä myös betassa kaatuili kokoajan. Tosiaan kaikki muut pelit toiminut hyvin, paitsi Tomb Raider kaatuili alussa muutaman kerran mutta päivityksen jälkeen sekin toimi moitteettomasti. Codin beta toimi itsellä kyllä ihan hyvin, ei kaatunut kertaakaan. Tässä alkaa pikkuhiljaa savu nousemaan päästä kun Bungie ollut tietoinen viasta jo betassa ja ei ole vieläkään korjannu asiaa itse pelin julkaisun jälkeenkään.

https://www.bungie.net/en/Forums/Post/230547414
 
Onkos nyt 265 kattona ennen raidiin ahdistamista. Toki satunnaisista exoista on tullut korkeampia, että modien kautta hahmo yli 270. Patrollit, questit ja publicit tiputtaa vain sitä 265 kamaa. Toinen hahmo käyttöön tai odotteleen mitä bungie keksii ?

Milestonesien kautta tippuu legee yli 280 lightilla

Edit: On tuo Hard Light kyllä ihan päällikkö tässä. Löytyy kaikki burnit ja on todella helppo ampua. Tuon myötä oon jopa innostunut crusiblesta [emoji4]
 
Vastaus: Destiny 2

Milestonesien kautta tippuu legee yli 280 lightilla

Edit: On tuo Hard Light kyllä ihan päällikkö tässä. Löytyy kaikki burnit ja on todella helppo ampua. Tuon myötä oon jopa innostunut crusiblesta [emoji4]

Kyllä ne nerffaa sen huomenna :)
Olikos toi NF vaikea jos randomporukalla iltasella kokeilis.
 
Kyllä ne nerffaa sen huomenna :)
Olikos toi NF vaikea jos randomporukalla iltasella kokeilis.

Toivottavasti ei mee koskeen siihen. No se vähän riippuu pelaajista onko se helppoo vai vaikeeta [emoji4]

Pikku varoitus muillekkin, eli jos käyttää Exoja infuusaukseen, niin ne antaa 5 vähemmän kun niiden light on. Nyt 2 tehnyt ja ainakaan toisessa ei ollut mitään modeja kiinni mitkä olis vaikuttanut alkuperäiseen lightiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny 2

Toivottavasti ei mee koskeen siihen. No se vähän riippuu pelaajista onko se helppoo vai vaikeeta [emoji4]

Pikku varoitus muillekkin, eli jos käyttää Exoja infuusaukseen, niin ne antaa 5 vähemmän kun niiden light on. Nyt 2 tehnyt ja ainakaan toisessa ei ollut mitään modeja kiinni mitkä olis vaikuttanut alkuperäiseen lightiin.

Kaikissa exoissa on samantien se +5 modi. Se on siinä burnissa todennäköisesti jos muistan oikein. Ja tämä siis aseissa.
 
Vastaus: Destiny 2

Wattu, vaihdoin 270 miekan voidista arciin....siitä tuli 265 ???

eikä ole modeja, ei voi tieten ollakkaan.


eipä noita oikein arvaa enää tuunata.
 
Vastaus: Destiny 2

Wattu, vaihdoin 270 miekan voidista arciin....siitä tuli 265 ???

eikä ole modeja, ei voi tieten ollakkaan.


eipä noita oikein arvaa enää tuunata.
Siinä taisi olla se legendaarinen mod mikä nostaa sen aseen poweria 5 ja kun muutit voidin arciin niin se modi hävisi.
 
Vastaus: Destiny 2

Kumpihan tän asian tietää paremmin sinä vai minä [emoji4] Vastaus: Minä, koska sen tarkistin ja siellä ei ainuttakaan modia ollut. Sitä en tiä onko bugi vai mitä.

Ei millään pahalla, mutta et oo nyt ihan perillä asioista.

Katoin just äskön vaultistakin niin jokaisessa exossa on +5 modi. Vault collectionissakin exot on 205 ihan vaan modien takia.

Ehkä sitten oot laittanut jotain sinisiä modeja sun exoihin, mutta kyllä niissä kaikissa se +5 on.

edit. Laita kuva ja sitten sen jälkeen bungie supportiin viestiä jos ei ole modeja sun exoissa.
 
Vastaus: Destiny 2

Siinä taisi olla se legendaarinen mod mikä nostaa sen aseen poweria 5 ja kun muutit voidin arciin niin se modi hävisi.

Kyllä siinä oli sininen VOID merkki ja vaihdoin sen vastaavaan ARC merkkiin. Ei noita isompia kannata nyt tuunata.
Luin ennen tuunausta näitä viestejä ja tarkistin ettei ole legemerkkiä...

Mistähän noita legemerkkejä saisi, nyt viikon tahkoamisen jälkeen olen saanut mielestäni 2.
 
Ei millään pahalla, mutta et oo nyt ihan perillä asioista.

Katoin just äskön vaultistakin niin jokaisessa exossa on +5 modi. Vault collectionissakin exot on 205 ihan vaan modien takia.

Ehkä sitten oot laittanut jotain sinisiä modeja sun exoihin, mutta kyllä niissä kaikissa se +5 on.

edit. Laita kuva ja sitten sen jälkeen bungie supportiin viestiä jos ei ole modeja sun exoissa.

Kyllä olen perillä asioista. Ei millään pahalla, mutta kuinka voit väittää vastaa asiasta josta sulla ei ole mitään hajua. Sain kengät engramista ja samantien kattoin ja KAIKKI MODILAATIKOT oli tyhjät, tämä on 100% varma ja siinä ei ole pienintäkään virheen mahdollisuutta. Kuten sanoin että kyseessä voi olla bugi että siellä ei mitään ollut. Ei asia niin paljon kiinnosta, että asiasta rupeisin bungielle valittaan [emoji4]

Edit: En ole väittänyt että mun exsoissa ei olisi modeja vaan sanoin että mun exo kengissä ei ollut.
 
Kyllä siinä oli sininen VOID merkki ja vaihdoin sen vastaavaan ARC merkkiin. Ei noita isompia kannata nyt tuunata.
Luin ennen tuunausta näitä viestejä ja tarkistin ettei ole legemerkkiä...

Mistähän noita legemerkkejä saisi, nyt viikon tahkoamisen jälkeen olen saanut mielestäni 2.

Purat lege kamoja. Niitä rupee jossain vaiheessa tippuun joka suunnasta.

Edit: Vai tarkoitatko niitä lege modeja vai mitä?
 
Vastaus: Destiny 2

Mistähän noita legemerkkejä saisi, nyt viikon tahkoamisen jälkeen olen saanut mielestäni 2.

Jos on yhtään glimmeriä ylimääräisenä niin kannattaa tuhlata niitä sinisiin modeihin gunsmithillä. Itse ostan kun glimmeri menee sinne 100k niin samantien 50k:lla noita. Sitten kun light on 280 niin voit vaihtaa kolme sinistä yhteen lege modiin.
 
Vastaus: Destiny 2

Jos on yhtään glimmeriä ylimääräisenä niin kannattaa tuhlata niitä sinisiin modeihin gunsmithillä. Itse ostan kun glimmeri menee sinne 100k niin samantien 50k:lla noita. Sitten kun light on 280 niin voit vaihtaa kolme sinistä yhteen lege modiin.

Juurikin näin. Toi 100k glimmeriä tulee hetkessä niin kaikki vaan sinisiin ja sitä kautta lege modeja! Power nousee aika haipakkaa kun saa lätkiä attack/defense +5 modeja likuhihnalta
 
Vastaus: Destiny 2

Kannattaako laittaa 2 samaa modia varusteisiin? Esin kypärä ja jalat. Vai meneekö toinen hukkaa?
 
Vastaus: Destiny 2

Tuota 280 LL tässä kovasti jahdataan (268) jotta pääsisi noita Legendary modeja ostamaan. Eilen sain 265 Nameless Midnight scout riflen (pähee peli btw), mutta siinä ei ole +5 modia. Eipä löydy korkeempaa power sr joten taitaapi olla järkevin vaihtoehto yrittää saada LL tuon maagisen rajan yli.

Drang questistä ja random dropista:
Tein Sturm / Drang questlinjan ja sain 280 Sturmin, koska tuo ase käyttää valkosia ammolaatikoita, enkä pitänyt siitä, infusesin sen Sunshotiin (oli 270) -> Ss on nyt 280. Eilen sitten tippui strikestä ensimmäinen Exotic Engram, niin eikö piru vie sieltä tupsahda 270 Sunshot.

Toi Sturm itselle oli pettymys aseena, mutta eipä se mitään kun sen pystyi infuseen Sunshotiin joka on aika hemmetin jumalainen Hand Cannon PVE ympäristössä.

Mitä olette tehneet tuplaexoticille jossa on pienempi arvo kuin käytössä olevassa exoticissä?
 
Ylös Bottom