Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RiseH85
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Kolmella 31lvlin hahmolla pitäisi vielä raidi vetää. Aikaakin on kun olen kipeänä.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

täällä yks innokas lähtemään 31 hunterilla crotaa kaatamaan jos johokkin porukkaan mahtuu. sen verta vaa kokemusta ko raidista et soolottu deathsingeriin asti :D ei siis väliä tiputetaanko vain crota tai lähetäänkö alusta asti
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Hei tota crotaa lähdössä yrittää alusta asti, itellä kokemusta pelkästään siis itse bossin kaatamisesta. Meitä olis tässä lähdös 3 kaveria jo valmiina, tälle päivälle klo 20:00.

migo_boo99/ titan 31
OskarNuutti/ 31 warlock
Exel56/ 31 hunter
Vilber/ 31 hunter
Vitikka95/ hunter
Stonyfoot/ 31 lokki, titan


Eiköhän se läpi mene kun kunnolla hangataa. Jos kokemusta löytyy ni se on tietysti valttia! Eli kaikki kovat miekkamiehet ilmottautuu ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Hei tota crotaa lähdössä yrittää alusta asti, itellä kokemusta pelkästään siis itse bossin kaatamisesta. Meitä olis tässä lähdös 3 kaveria jo valmiina, tälle päivälle klo 20:00.

migo_boo99/ titan 31
OskarNuutti/ 31 warlock
Exel56/ 31 hunter


Eiköhän se läpi mene kun kunnolla hangataa. Jos kokemusta löytyy ni se on tietysti valttia! Eli kaikki kovat miekkamiehet ilmottautuu ;)


Kak kaveria messissä Vilber ja vitikka95 molemmat 31lvl hunttereita
 
Täältä oltas kanssa tulossa jos jossain on tilaa. PSN maaho76

Edit. 2 kertaa tehnyt, mutta en läpi kertaakaan. Level 31 Warlock.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänään 21.00 eteenpäin käytettävissä, jos jossai ryhmässä tilaa tai haluaa kasata uuden.

PSN: NiQe88

Titan 31 lvl
Hunter 31 lvl
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Juu eli kaikille tiedoks että toho raidii mis on migo_boo, OskarNuutti, stonyfoot yms. Alkaa siis vasta sitten kun psn suostuu toimimaan _TAAS_
 
Ylös Bottom