Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Huomiselle Crota raidia vaikka klo. 19:00?

Jos joku jää tai jääkin rannalle, sekä saadaan Crota nopeesti kumoon, niin ainakin minä ja Deim_ voidaan vetää raidi heti uudestaan toisilla hahmoilla. Ne ketä ei pääse ekaan niin on etusijalla seuraavalle kierrokselle.

1. t1m4nt
2. Deim_
3. janne_vee
4. xxmiiguxx
5. Tsuikkeli????
6. Jerkko????
----------------
7. Eki_jv????
8. Zekedope????
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Huomiselle Crota raidia vaikka klo. 19:00?

Jos joku jää tai jääkin rannalle, sekä saadaan Crota nopeesti kumoon, niin ainakin minä ja Deim_ voidaan vetää raidi heti uudestaan toisilla hahmoilla. Ne ketä ei pääse ekaan niin on etusijalla seuraavalle kierrokselle.

1. t1m4nt
2. Deim_
3. janne_vee
4. xxmiiguxx
5. Tsuikkeli????
6. Jerkko????
----------------
7. Eki_jv????
8. Zekedope????

Mulle käy tuo 19:00. Mulla on myös altti jolla voisin vetää toisen raidin heti perään.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Huomiselle Crota raidia vaikka klo. 19:00?

1. t1m4nt
2. Deim_
3. janne_vee
4. xxmiiguxx
5. Tsuikkeli?
6. Jerkko?

Edit..

Käy kyllä itselle tuo seiska.

Voin myös aikaisemminkin tulla johonkin toiseen porukkaan.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Itse voisin myös tarvittaessa tulla vetämään myös raidin toiseen kertaa toisella lvl 31 hahmolla.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Okei, eli mennään eka kerta tällä porukalla klo 19:00

1. t1m4nt
2. Deim_
3. janne_vee
4. Eki_jv???
5. Tsuikkeli
6. Jerkko

Seuraavaa porukkaa katotaan ton ekan raidiin jälkeen. Multa löytyy sitten vielä kolmaskin hahmo, jolla voin kans raidata joku päivä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tälle päivällä normi crota seuraa mä etsin (Melenest/Warlock/30) ja ei enpä ole aikasemmin vetässy ja nyt oisi sen aika.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tälle päivällä normi crota seuraa mä etsin (Melenest/Warlock/30) ja ei enpä ole aikasemmin vetässy ja nyt oisi sen aika.

Täälläkin olisi pari ensikertalaista raideihin. Tänään olisi aikaa Raidia pelailla. Hahmot Warlock & Hunter 31. Mihin aikaan olet linjoilla?

Niin ja mikit löytyy molemmilta. Jos muitakin innokkaita, niin eikun viestiä vain.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Täälläkin olisi pari ensikertalaista raideihin. Tänään olisi aikaa Raidia pelailla. Hahmot Warlock & Hunter 31. Mihin aikaan olet linjoilla?

Niin ja mikit löytyy molemmilta. Jos muitakin innokkaita, niin eikun viestiä vain.


Koko päivän....
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Crotan kaatoon porukkaa joskus klo 21-22 alkaen? 2 lvl 31 pelaajaa löytyis täältä. Psn: htkii ja kohelopete
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vielä olis Warlockilla L31 crota vetämättä tälle viikkoa, eli tänään vois vielä tulla kertaalleen vetämään.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

21-22 aloitus on itelle vähän liian myöhään. Jos sitä ennen joku poppoo starttaa niin ois kiva.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Olisko huomenna porukkaa joskus 10-13 aikaan? Mieluiten kokenutta porukkaa ettei menis tuhottoman kauan.

Psn: RoopeK91

1. RoopeK91
2.
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Okei, eli mennään eka kerta tällä porukalla klo 19:00

1. t1m4nt
2. Deim_
3. janne_vee
4. xxmiiguxx
5. Tsuikkeli
6. Jerkko

Seuraavaa porukkaa katotaan ton ekan raidiin jälkeen. Multa löytyy sitten vielä kolmaskin hahmo, jolla voin kans raidata joku päivä.

Itse ehdin jo tekemään raidit molemille hahmoille, joten annan paikkani jollekkin toiselle.
 
Ylös Bottom