Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tarvittais 1 pelaaja hard crotaan. Lähtö 14.00. Alotetaan raid siis ihan alusta asti.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Nyt tarvii kaksi raidiin!! Hard!! Heti! Ja puolelta kolmas!
Pari jätti sitten tulematta.. psn cindy_ss


Täynnä! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyskö sakkia vielä ma-illalle siinä 22:00 tienoilla duunaan crota-cp?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänään kello 14 ja 16.30 väliin normicrotaa vaikka kahteen kertaan jos ehtii, anyone? psn The-Juhana
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

(PS4) Olisko huomenna tai ylihuomenna lähtijöitä normi crotaan? Aloitus sopis parhaiten klo. 15-16 aikoihin...

Mielellään pari kokeneempaa pelaajaa mukaan opastamaan, kun itse olen pelannut vain ensimmäiseen checkpointtiin asti ja siitäkin jo tovi aikaa.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Eli 22:00

Tump3lo
VotkaLolterra
Puristi
Madass
wazpe
flyre

rokrok!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
hardi vai normi?

Voisin tulla vaikka olisi normikin, jos en ennen sitä löydä seuraa hardiin.

Tää on normi mut tässähän ei varttia kauemmin (koputtaa puuta) mene jos saadaan riittävästi trackaavia raketinheittimiä.

Viimeksi tais pitkälti kaatua siihen ettei saatu Crotaa polvilleen kun raketit viuhu ohi :)

Ja Crota vaan nauro ja osotteli ilkeästi :(
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Eli 22:00

Tump3lo
VotkaLolterra
Puristi
Madass

edit. Hups, kahta huutaa siis =)

Tää on normi mut tässähän ei varttia kauemmin (koputtaa puuta) mene jos saadaan riittävästi trackaavia raketinheittimiä.

Viimeksi tais pitkälti kaatua siihen ettei saatu Crotaa polvilleen kun raketit viuhu ohi :)

Ja Crota vaan nauro ja osotteli ilkeästi :(

Mulla löytyy Hunger of Crota ja Crota vielä kaatamatta toisella hahmolla, et voisin tulla mukaan. PSN: flyre
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tää on normi mut tässähän ei varttia kauemmin (koputtaa puuta) mene jos saadaan riittävästi trackaavia raketinheittimiä.

Viimeksi tais pitkälti kaatua siihen ettei saatu Crotaa polvilleen kun raketit viuhu ohi :)

Ja Crota vaan nauro ja osotteli ilkeästi :(

Voin tulla tiputtaan sen gjallahornilla ;)
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Voin tulla tiputtaan sen gjallahornilla ;)

Asiaa Mä luulen että meillä alkaa olla raketinheittimiä nyt sopivasti (taitaa tällä kokoonpanolla olla ainakin pari Hunger of Crotaa ja yksi Gjalla + sun Gjalla) pistää se polvilleen ni jos sua ei 32:sena haittaa käydä hutkimassa sitä taas miekalla niin ei ainakaan Crota pääse taas ilkkumaan meille :)
 
Ylös Bottom