Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Pistetään hyvissä ajoin kyselyä. Eli Lauantaina Crotan kukistus joskus 15 maissa. Itse olen ekakertalainen siellä ja kaikki on tervetulleita, voidaan mennä vaikka kaikki ensikertaa tuo. Warlock L31 PSN maaho76

1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Pistetään hyvissä ajoin kyselyä. Eli Lauantaina Crotan kukistus joskus 15 maissa. Itse olen ekakertalainen siellä ja kaikki on tervetulleita, voidaan mennä vaikka kaikki ensikertaa tuo. Warlock L31 PSN maaho76

1. maaho76
2.
3.
4.
5.
6.

Stonyfoot L31 Titan ja ekaa kertaa lähdössä myös.
 
Stonyfoot L31 Titan ja ekaa kertaa lähdössä myös.

Hyvä, lisäilen sut kaveriks tänään illemmalla.

Pistetään hyvissä ajoin kyselyä. Eli Lauantaina Crotan kukistus joskus 15 maissa. Itse olen ekakertalainen siellä ja kaikki on tervetulleita, voidaan mennä vaikka kaikki ensikertaa tuo. Warlock L31 PSN maaho76

1. maaho76 L31 Warlock
2. Stonyfoot L31 Titan
3.
4.
5.
6.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Olisiko kiinnostusta tänään Crotaa härnäämään? Itse pari kertaa vetänyt ton läpi ja altilla olis tekemättä (31 voidwalker warlock). Aloitus olisi noin 21:30 ja voi olla että tuosta meidän vakkari raidiremmistä tulee jokunen mukaan myös.

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. ?
5. ?
6. ?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Meidän porukasta putos yks pois, lähtö ois tänään klo. 22.00. Jollekkin ois paikka tarjolla. Porukassa on kokeneita mukana...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Olisiko kiinnostusta tänään Crotaa härnäämään? Itse pari kertaa vetänyt ton läpi ja altilla olis tekemättä (31 voidwalker warlock). Aloitus olisi noin 21:30 ja voi olla että tuosta meidän vakkari raidiremmistä tulee jokunen mukaan myös.

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. ?
5. ?
6. ?

31 Titanilla voisin tulla kunhan aloitus ei kauheasti veny.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

31 Titanilla voisin tulla kunhan aloitus ei kauheasti veny.
Joo, voidaan ehkä aiemminkin aloittaa jos kaikki vaan on linjoilla. Itse tuurilla saatan päästä jo kasin jälkeen pelaa.

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. Tsuikkeli
5. ?
6. ?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Olisiko kiinnostusta tänään Crotaa härnäämään? Itse pari kertaa vetänyt ton läpi ja altilla olis tekemättä (31 voidwalker warlock). Aloitus olisi noin 21:30 ja voi olla että tuosta meidän vakkari raidiremmistä tulee jokunen mukaan myös.

1. qarkhi
2. JOZKU_FIN
3. pikkuPEKU
4. ?
5. ?
6. ?
Voisin tulla kans mukaan, jos ensikertalaiset kelpaa. 31lvl hunter
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Pistäkää viestiä tänne jos aloitus venyy ettekä oo saanut porukkaa kasaan. Itse kotona 22.30 aikaan niin voisin tulla mukaan jos pääsee.

Edit: Titan lvl 31 ukko ja tuohon crota end raidiin siis.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tulkaahan joku mukaan nyt klo. 22.00 vetämään raidi läpi, yks putos tiimistä pleikkarin hajottua... Hyvä porukka ja läpäisty ennenkin.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Meiltä kans puuttuu yksi soturi. Klo 21:30 olisi aloitus. Kokeneita on.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Mä qarkhi lähden mukaan. t. Touhotippa. Tulen puolen maissa linjoille.
 
Ylös Bottom