Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos joku raidaa siinä resetin jälkeen/päivällä, voisin tulla mukaan ennen illan raidia. 31lvl kaikki hahmot.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Muokkausta omaan viestiin, olen mukana jos crotalla aloitellaaan, olen luvannut mennä klo 21.00 raidaa toiselle ryhmälle, niin jos siinä ajassa ehtis ees crotan vetää

Syön hattuni jos siinä ajassa menee läpi, kun kukaan ei kuitenkaan osaa vetää sitä siltakohtaa huijaamatta. :D
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Huomiselle Crotaa, olis kaksiki hahmoa joilla vois vetää. 1600 aikoihin pääsen linjoille.

Jos joku raidaa siinä resetin jälkeen/päivällä, voisin tulla mukaan ennen illan raidia. 31lvl kaikki hahmot.

Huomenna päivällä vaikka just tuossa 16.00 kävis raidit.
Titan 31
PSN:errori
Minä ja wonru voitais tulla kans.

Eli oisko lista sit:

1. Eki_jv
2. Tsuikkeli
3. errori
4. MaDaSS_
5. wonru
6.

Lähtö klo 16.00?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Syön hattuni jos siinä ajassa menee läpi, kun kukaan ei kuitenkaan osaa vetää sitä siltakohtaa huijaamatta. :D

Eilen kävin illalla/yöllä pelailemassa satunnaisen viiden Englantilaisen kanssa. Alussa yksi varmisteli, onhan kaikki pelanneet, että on selvää mitä tehdään. Useasti oli vastaus. Eka osuus menikin kerralla ja toisen alussa juustoamista kyseltiin. Ihmetystä, kun saivat tietää että päivitys tuli ja korjasi bugit. Jatkoimme siis normaalisti.

No toisen sillan yritykseksestä ei tuntunut tulevan mitään. Sitten tajusi tarkentaa kysymystä, onko moni pelannut ilman juustoamista läpi. Vain mina ja kysyjä ;)

Siinä menikin sitten aikaa, että päästiin sillan yli koko porukalla. Itse jätin leikin tämän jälkeen ja painuin nukkumaan. Todennäköisesti Crotaakaan ei oltaisi saatu juusto porukalla alas kovin nopeasti.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Crotan loppu ei kyllä pitäisi tuottaa vaikeuksia, aina ollaan menty se niin sanotusti oikealla tavalla. Tokan sillan olen tainnut yhden kerran mennä läpi kunnolla, muuten juustoilemalla eli ei sekään mikään mahdottomuus ole, hiukan enemmän ottaa aikaa.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Pikatippi niille, jotka ihmettelevät tuota siltaosuutta, kuinka sen hoitaisi ilman cheeseä ja ilman turhaa tuskaa.

Jos mukana titaani - kannattaa tämän varustaa flashbang ja ylittää silta ensimmäisenä. Flashbang gatekeeperiin ja miekkaa nekkuun.
Aina kun seuraava tulee miekan kanssa yli - titaani motittaa seuraavaa gatekeeriä keskialueelle ja sokaisee tämän.

Myös miekanvartija on kätevä sokaista siihen keskialueelle lähelle siltaa, josta seuraavan on nopea kopata miekka itselleen.

huom. myös titaanin sokaisukupla toimii gatekeepereihin.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Minä ja wonru voitais tulla kans.

Eli oisko lista sit:

1. Eki_jv
2. Tsuikkeli
3. errori
4. MaDaSS_
5. wonru
6.

Lähtö klo 16.00?

Käy itsellenikin tuo klo 16, taitaa olla porukka kasassa jos kaikki pääsee.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Silta osuuden pystyy edelleen juustottamaan, videota löytyy destiny yleinen keskustelu osuudesta
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Silta osuuden pystyy edelleen juustottamaan, videota löytyy destiny yleinen keskustelu osuudesta

Thrallit saa despawnattua ja miekalla voi sutia yli, mutta eikös toisella puolella edelleen pidä tappaa kaikki pois? Vai riittääkö että joku käy toisella puolella ja sitten muut sniputtavat viholliset?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Thrallit saa despawnattua ja miekalla voi sutia yli, mutta eikös toisella puolella edelleen pidä tappaa kaikki pois? Vai riittääkö että joku käy toisella puolella ja sitten muut sniputtavat viholliset?
Ymmärsin kaverilta että riittää yksi toisella puolella mutta ihan varma en ole koska ite en ole kerenny kokeilemaan, eiköhän tuo tänään selvine :D
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänään raidia n klo 20.30.
1. cindy_ss (hunter 31)
2. starstruck76 (titan 31)
3. SmeaGeliii
4. Sherlock_FIN
5. Jepa_11
6. sammppi61 (titan 31)

Saa olla uusia jos vaan on mikit mukana ja toimii! 1 ja 2 vetänyt normisti läpi kyllä alusta loppuun. Mielellään 31 tyypit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Ymmärsin kaverilta että riittää yksi toisella puolella mutta ihan varma en ole koska ite en ole kerenny kokeilemaan, eiköhän tuo tänään selvine :D

  • despawn enemies by standing at the back, as before
  • build the bridge, kill the swordbearer, send someone across
  • have the person on the other side (let's call them the Keeper) hide
  • have the rest of the team stand back where you stand to despawn the enemies
  • Keeper calls out when the Ogres spawn; he must then run towards the front of the area, close to the Totems (he can't hide in the back, the Totems will wipe the team; but he doesn't need to stand on the Totems either)
  • Team comes out from hiding, helps Keeper kill Ogres
  • Once Ogres are dead, bridge builds

Tuommoista löytyi redditistä.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänään raidia n klo 20.30.
1. cindy_ss (hunter 31 tai titan koht 32)
2. starstruck76
3.
4.
5.
6.

Saa olla uusia jos vaan on mikit mukana ja toimii! 1 ja 2 vetänyt normisti läpi kyllä alusta loppuun.

mukana. titan tai warlock ja lvlit 31
 
Deathsingerissäkin on nyt sitten tasan kolme minuuttia aikaa hoitaa homma, laulu alkaa heti kun joku astuu pihalle turvahuoneesta.

Ok. Eipä tuo paha ole. Aina on aikas helposti saatu ne noidat ja shreekkerit pois pelistä. Toki ehkä vähän joutuu pitää vauhtia päällä. No tänäänhän tuo selviää :)

Edit: En ole muuten itse tuota siltaa koskaan oikein tehnyt, mutta tuskin se nyt ylitsepääsemätön asia on.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Edit: En ole muuten itse tuota siltaa koskaan oikein tehnyt, mutta tuskin se nyt ylitsepääsemätön asia on.

Hassunhauska lause. :D

Ja kuten jo selvisikin, niin juusto elää edelleen vahvana sillanylityksessä.
 
Ylös Bottom