Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Minä ja wonru voitais tulla kans.

Eli oisko lista sit:

1. Eki_jv
2. Tsuikkeli
3. errori
4. MaDaSS_
5. wonru
6.

Lähtö klo 16.00?

Joudun sittenkin perumaan tuloni. Eli klo 16 raidiin 1 paikka vapaana.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Se olis sit siinä. Crotaa ei sit enään juustotella :)

Siihen klo 18.00 raidiin päivitystä, itse joudun lähtemään kello 19.00 reeneihin, joten ehdin varmaan vain vetämään raidin ekan osan ja jos kaikki menee ok niin myös sen silta kohdan.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jaahas, Crotan juustoista vielä...

when firing the dragon's breath with the solar flare upgrade as soon as you hit plug out your connection (same as before) and crota will recieve infinite damage as the flares wont go away.. meaning infinite kneel. bungie please fix!

Noh, kyllähän se loppumatsikin säilyi juustottomana kaikki kaksi tuntia. :D
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tänään raidia n klo 20.30.
1. cindy_ss (hunter 31 tai titan koht 32)
2. starstruck76
3. SmeaGeliii
4.
5.
6.

Saa olla uusia jos vaan on mikit mukana ja toimii! 1 ja 2 vetänyt normisti läpi kyllä alusta loppuun.


Mä voisin lähteä mukaan PSN: Sherlock_FIN
Hunter 30, Titan 31 tai Warlock 31. Viimeksi eilen vedetty normaalisti läpi
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Oisko kiinnostusta lähteä Raidaamaan tänään joskus 23->

täällä olis 2 lvl 30 titaania kiinnostueita ekaa kertaa koikeilla ko raidia..
 
Siihen klo 18.00 raidiin päivitystä, itse joudun lähtemään kello 19.00 reeneihin, joten ehdin varmaan vain vetämään raidin ekan osan ja jos kaikki menee ok niin myös sen silta kohdan.

Okei. Tuohon kyllä melkein täytyy jo valmiiksi katsoo korvaaja. Eli yksi paikka vapautuisi Crotaan klo 19, kohdasta ei tietoa vielä ole. Ellei sit vedetä tuntiin läpi :)

Edit: Olisi yksi paikka vapaana ihan alusta asti lähtö klo 18.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Moro. Klo. 22 alkaen olisi aikomus Crotailla. Samalla jengillä on vedetty noin kymmenisen Crotaa ja nyt yksi guardian on lomalla, tarvitsemme siis tuuraajan. Jos hyvin sujuu vedetään mieluusti kahdesti tuo.

Etsitään siis min. 30 lvl guardiania kahteen Crotaan klo. 22 alkaen. Ensikertalainenkin käypi, myö opastetaan :)
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Okei. Tuohon kyllä melkein täytyy jo valmiiksi katsoo korvaaja. Eli yksi paikka vapautuisi Crotaan klo 19, kohdasta ei tietoa vielä ole. Ellei sit vedetä tuntiin läpi :)

Edit: Olisi yksi paikka vapaana ihan alusta asti lähtö klo 18.

Vieläkö on tilaa yhdelle?
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Moro. Klo. 22 alkaen olisi aikomus Crotailla. Samalla jengillä on vedetty noin kymmenisen Crotaa ja nyt yksi guardian on lomalla, tarvitsemme siis tuuraajan. Jos hyvin sujuu vedetään mieluusti kahdesti tuo.

Etsitään siis min. 30 lvl guardiania kahteen Crotaan klo. 22 alkaen. Ensikertalainenkin käypi, myö opastetaan :)
Voisin lähteä. Psn htkii
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Kukaan halukas lähtemään/löytyykö ryhmää raidaamaan tänään, mikä vaan kellonaika 20:30 - 00:00 sopii. lvl 30 hunter, PSN: Peaknator
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Moro. Klo. 22 alkaen olisi aikomus Crotailla. Samalla jengillä on vedetty noin kymmenisen Crotaa ja nyt yksi guardian on lomalla, tarvitsemme siis tuuraajan. Jos hyvin sujuu vedetään mieluusti kahdesti tuo.

Etsitään siis min. 30 lvl guardiania kahteen Crotaan klo. 22 alkaen. Ensikertalainenkin käypi, myö opastetaan :)

Jos tarviitte niin mä voin lähteä toiselle kierrokselle. Löytyy myös aamun jäljiltä yhdeltä hahmolta crota checkpoint, jos sitä tarvitsee.
 
Ylös Bottom