Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crucible

Vastaus: Crucible

Aika paljon on opittavaa pvp:ssä. Äskeisessä Rumblessa taas tyypillisesti 4 tappoa vaan :D mutta viihdyttävää silti, vaikka turpaan tuleekin :)
 
Vastaus: Crucible

Control on pelimuodoista itsestäni viihdyttävin. Porukkaa on paljon, mutta ei mene aivan ADHD hipaksi. Tosin kyllä muutkin pelimuodot maistuu.
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Mun mieleen Skirmish on hyvä, tiimityöllä pärjää loistavasti. Toisena hyvänä on se 6vs6 team dm (clash?)
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Control ja clash ovat osoittautuneet ihan mukaviksi pelimuodoiksi. Rumble on ehkä jo liian hektistä menoa meikäläisen makuun. Skirmish on vielä testaamatta, koska se varmaan vaatisi jo tutumpaa porukkaa. Ei ole nimittäin kovin paljoa tullut vielä tuttujen pelikavereiden kanssa pyörittyä tuolla moninpelin puolella.
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Rumble ei muhunkaan oikeen iske. Skirmishiä ois mukava kokeilla kun löytys joku hyvä suomalainen mikit omaava porukka kenen kans sitä tahkota. Clashia tykkään kans välillä pelata saapa siinä ainakin nopeesti noita bountyjä suoritettua.
 
Vastaus: Destiny: Crucible

näyttäs olevan niin että crucible merkkejä ei sais kerättyä kuin 100kpl per viikko ? ja myöskään crucible repua ei kerry jos on jonkun muun firman repu viitta(huntter) päällä eli ne reput menee sit mikä viitta nyt on päällä. Voitte korjata jos olen asia ymmrtanyt väärin. Ittellä huntterilla 92 merkkia jo kerättynä et jos se noin menee niin on pitkä oodotus aika.
[h=2][/h]
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Rumblehan on ihan perus free-for-all eikä se ole oikein missään pelissä ikinä jaksanu kiinnostaa. Yleensä se on tosin hyvää harjotusta akuuttiin tähtäämisongelmaan :D Skirmish vaikutti mielenkiintoiselta, vaikka kokeilinkin sitä randomien kanssa rundin mikä pelattiin vielä alivoimalla ;) Varmasti hauskaa mikkien kans. Control ja Clash ovat molemmat ihan viihdyttäviä sinkohippoja mun makuun.
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Täällä osataan myös nauttia verkkopelistä täysin siemauksin. Todella palkitsevaa ollut erityisesti Controllin kohdalla. Siellä uutena omana elementtinä Defender-luokan Titanin suojakupla. Tällä hämmennettiin eilen vastapuolen pelaajia. Ei kuitenkaan tule liian usein vastaan lippuja vallatessa. Lipulle ja kupu päälle odottamaan. Siellä ensimmäiset jo kurkkaa ja ampuvat kuvun pintaan. Itse sisällä teräsnyrkki valmiina töihin. Lopputuloksen voi hyvin jo arvata etukäteen. Astraalimuodossa tapahtuvia ilmalentoja. :D

Lopussa vielä kirsikkana kakun päällä arvonta kuka saa mitäkin varustetta ja kuka jää ilman. Tappio pelissä voi vielä kuitenkin tuoda voiton arvonnassa. Ei huono.
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Täällä osataan myös nauttia verkkopelistä täysin siemauksin. Todella palkitsevaa ollut erityisesti Controllin kohdalla. Siellä uutena omana elementtinä Defender-luokan Titanin suojakupla. Tällä hämmennettiin eilen vastapuolen pelaajia. Ei kuitenkaan tule liian usein vastaan lippuja vallatessa. Lipulle ja kupu päälle odottamaan. Siellä ensimmäiset jo kurkkaa ja ampuvat kuvun pintaan. Itse sisällä teräsnyrkki valmiina töihin. Lopputuloksen voi hyvin jo arvata etukäteen. Astraalimuodossa tapahtuvia ilmalentoja. :D

Lopussa vielä kirsikkana kakun päällä arvonta kuka saa mitäkin varustetta ja kuka jää ilman. Tappio pelissä voi vielä kuitenkin tuoda voiton arvonnassa. Ei huono.

Itsekin pidän controllista enemmän kun muista, eniten on ollut toi puolustus vahvuutena eikä noi muut moodit aina ole niin hirveesti innostanu, tällä hetkellä on vaan tolla hunterilla pelannu. Sinänsä mukava luokka, mutta kuitenkin huomannu että aina kun on titanit vastassa tuntuu, että olen yleensä ottavana osapuolena. Ja toi kupla kuulosta niin hauskalta ja varmaan vastustajissa herättäny pientä "v" makua :D
 
Vastaus: Destiny: Crucible

Tässä hieman esimerkkiä miten voi ärsyttää vastapuolta cruciblessa. Ei ole oma video vaan sen on tehnyt Unspoken OUCH! niminen pelaaja.

[video=youtube;sqfqHlgLcCY]https://www.youtube.com/watch?v=sqfqHlgLcCY[/video]

Sekä videon kommenteista löytyy myös yksi yrittämisen arvoinen idea.

yeh iv been doing some nasty stuff like this myself walking up in front of people popping the bubble, doing a dance and once they enter they get a shotugn to the face

Eli titanin kupla ilmoille ja sisälle tanssimaan ja kun vastustaja tulee kuplaan niin lasauttaa haulikolla naamaan.
 
Ylös Bottom