Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

BxBBLyFCYAIvt0q.jpg



Vartin vanha kuva. Meillä vielä odotusta. Muut toimet ikävästi vain häiritsevät peliharrastusta siinä määrin ettei mukaan pääse kuin vasta 24 h päästä.

Video: https://vine.co/v/Ozh6Zu2zbWM
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Huomenna pitäisi kolahtaa postiluukusta. Työ- ja opiskelukiireet tosin ajavat etusijalle, joten aloitan pelaamisen ehkä vasta illan hämärässä tai ehkä jopa ylihuomenna. Jos Destiny olisikin vain 10% tämän kaiken hypetyksen arvoinen, kyseessä on edelleen todennäköisesti ihan kelpo tuotos. Beta jätti hyvän mielen ja yllätti positiivisesti.

Muokkaus: Ai niin, yksi juttu vielä. Olen muuten oikein mukava ja ystävällinen ihminen, mutta jos joku tarkoituksellisesti spoilaa juonesta jotain, etsin kyseisen henkilön käsiini ja puren naamaan.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse sain omani jo viime viikolla, sillä citymarket oli erehdyksissään laittanut destinyt myyntiin konsolijulkaisun ohessa. Pakko sanoa, että olen tähän peliin erittäin positiivisesti yllättynyt. Olen karttanut aina halot ja nyky fps:t kaukaa, mutta tässä on kyllä sitä 'jotain' . Jos joitain pelaajia xbox onella on, niin olen valmis myllyttämään vaikka läpi yön!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Jos haluan sekä Destiny krääsän, että ladata pelin digitaalisesti ja pelata kovolta ilman levyä, niin pitääkö mun tilata sekä Destiny Ghost Edition - PlayStation 4, että myös erikseen ostaa peli 100 eurolla PSN:stä?
Vai tuleeko Ghostin mukana koodi jolla lataan pelin?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Destinyn julkaisun myötä HYPE on päättynyt ja tämä ketju päätettiin sulkea.

Keskustelua Destinystä voi jatkaa yhteisän omalla alueella:

Destiny-yhteisö




Nyt kun Destinyn julkaisu on enää muutaman tunnin päässä, ja väki pääsee seikkailemaan, Yhteisön ylläpito haluaa ensinnäkin kiittää teitä arvon pelaajat saapumasta tänne yhteisöön mukaan, pidetään keskustelu yllä aktiivisena ja vilkkaana! Ja keskustelusta puheenollen, hyödyntäkää koko Yhteisön antia. Jos teillä on mielessä aloittaa joku ketju, niin katsokaa löytyisikö sille ketjulle alue johon se sopisi, ja jos mahdollista niin onko samasta aiheesta jo olemassa ketju.

Tämä ihan vain muistutuksena, Ylläpito haluaisi myös pelata Destinyä ja tällöin kun hommat hoituu hienosti niin meidän ei tarvitse päivystää täällä siivoamassa ketjuja oikeaan paikkaan ;)

Planetaario-osiosta löytyy kaikki itse pelin sisältöön liittyvät ketjut, sinne vain sitten turisemaan! Explore-ketjun alle saa alkaa päivittämään kultaisten arkkujen sijainteja kun niitä alkaa löytymään, Maan kohdalta ne siellä jo ovatkin. Sitä mukaa kun väki vaikka löytää Kuusta arkkuja, niin lisätään niitä olemassa olevien spoileritagien alle siististi, vaikka kuvien kera.

Ja Observatorioon saa laittaa tietenkin kuvakaappauksia ja omia videotuotoksia, sekä muuta mahdollista mediaan liittyvää juttua.

Hyviä pelihetkiä!


Pikalinkit: Pääsivu, Observatorio, Peliseura, Destiny FAQ, Viralliset tiedotteet, Yleinen keskustelu.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom