Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: King's Fall -peliseura

Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Muutama paikka vapaana ensi viikolla alkavaan Raid-rupeamaan (PS4)!

Ensi-ilta meininki. Ei spoilereita. Ei neuvoja netistä.

Pätkä tekstiä

Kiinnostuneet lisäilkää ja pistäkee viestiä PSN: Foeman ja katotaan jos saadaan säädettyä aikataulut kohdilleen!

Mukana jos vaan saan nostettua ukkoni light-levelin tarpeeksi korkeelle joka on nyt ~245 jos muistan sen oikein.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Tämä selvä!


1.qarkhi
2.gezne
3.pikkuPEKU
4.JozkuFIN
5.tstJaska
6.

Yksi paikka vielä vapaana! Eli siis huomenna su 20.30-21.00 aikoihin King's fall raidia tarjolla nopeimmalle.

Voisin hypätä mukaan tähänkin raidiin.

psn: Jerkko
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Mukana jos vaan saan nostettua ukkoni light-levelin tarpeeksi korkeelle joka on nyt ~245 jos muistan sen oikein.
Mahtava homma! Toivottavasti saat tasot ylös. Court of Oryxista saa nopeasti hyvää sinistä tavaraa ja Xurilta kannattaa ostaa nyt kaikki mahdollinen, joka Lighteä nostaa.

Ja noihin arkipäivän testisessioihin voi osallistua vähän pienemmilläkin tasoilla. Sessioiden välissä on kuitenkin paljon aikaa päivittää tyyppiä. Pistin kaverikutsun!
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Mä en ole koskaan aiemmin raidia vetänyt kun vanillakin tuli hankittua vasta parisen kuukautta sitten. Mut voi siis lisäillä listoille jos joku porukka haluaa hyvät naurut :) peleillä oon säännöllisen epäsäännöllisesti, viikonloppuisin enemmän aikaa pelata. 288 light tällä hetkellä ja titaanilla myllerrän. Psn: thcnuusku
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Jos on porukkaa lähdössä raidia pelaamaan tässä lähipäivinä, niin olisin kiinnostunut lähtemään mukaan. Mulla on 293 Hunter.
Laittakaa vaan pyyntöä tulemaan.
PSN: tth_91
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Täälläkin kiinnostusta lähteä King's Fall:ia kokeilemaan. Arkiiltasin yleensä onnistuu tai viikonloppuisin. Lightia tällä hetkellä 291.
Lisäilkää PSN: nassee
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Kaivattaisiin kahta 290+ light guardiania kaatamaan Oryxia! Aloitellaan huomenna klo 18 ja mennään blindina eli toivomus olisi ettei raidin aikana spoilereita. Vastaa tähän viestiin tai laita YV jos pääset huomenna messiin!
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Mulla ois tänään aikaa koitella tota raidia. 291 light warlock. Psn: igotw0rmsss
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Kaivattaisiin kahta 290+ light guardiania kaatamaan Oryxia! Aloitellaan huomenna klo 18 ja mennään blindina eli toivomus olisi ettei raidin aikana spoilereita. Vastaa tähän viestiin tai laita YV jos pääset huomenna messiin!

Täälä olis Huter ja warlock 290+ lähdössä huomenna raidiin mukaan.

PSN: tth_91 ja VisavilaFIN.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Täällä olisi myös yksi valmiina raidaamaan. 290+ lokki. Huomenna illasta eteenpäin käytettävissä, jos jossain sokkoryhmä olisi :)
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Tänään kukaan lähössä raidiin?
Tietysti muinakin iltoina onnistuu
Tääl Hunter light 293-295 jos mahtuu johki porukkaan tms
Psn Vaeltaja88
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Mäkin alan olemaan raidikunnossa pikkuhiljaa, eli lisäilkää thcnuusku listoillenne jos lisäpelaajia tarvitsette. Titan 295 light.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Pudotetaan omakin nimi tänne, lisäilkää lto1804, hahmona 294-297 välillä liikkuva warlock. Pelaan ihan hitosti enemmän ku pitäis tällä hetkellä, eli monet eri ajankohdat onnistuu :p
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Olisko lauantaille aamuraidaajia? Ei nyt heti aamusta tarvitse aloittaa, mutta itse lopettelen siinä yhden jälkeen. Tai huomennakin käy, tosin voin kolmeen asti pelailla. Titanilla toisessa bossissa checkpoint, warlockilla voin tulla alusta. Light tasoilla 294-297.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Minä olisin vailla jengiä ensi tiistai-illaksi raidiin. Kerran olen tuon läpi vetänyt, tosin porukassa oli tuolloin neljä jo kokenutta raidaajaa, niin oma rooli oli enemmän osastoa statisti. :D

Light on mulla nyt 300 ja warlockilla mennään. Eli kaikki tutut ja tuntemattomat joilla ei vakituista raidiporukkaa ole lähtekää messiin. Otetaan rajoitukseksi tuo light lvl 290. Plussaa on jos ei ole hirveä kiire eteenpäin, eli ei ole välttämätöntä vetää samalla istunnolla hommaa läpi, mutta sekin puolestani onnistuu. Paskoista jutuista saa päälle papukaijamerkin.

Psnid löytyy tuosta vierestä.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Raid yes please. Raidi kokemusta löytyy tosin King's Fall vielä täysin tuntematon joskin takut yleisesti katsottu netistä. Statit Light 290-295 ja 32v :)
Ensi viikko iltavuoroa joskin 22 jälkeen vapaa pelailemaan myöhenpäänkin. Jos ei raidia irtoa niin pienemmällä porukalla nightfallia voin mieluusti juosta.

PSN. Ekseli / Tuomas
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Nyt iltasella halukkaita raidaajia / huomiselle paiva/ilta akselille?? Uusia/kokeneita, light lvl ~290+ . Warlock 304 ilmoittautuu.
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

Nyt iltasella halukkaita raidaajia / huomiselle paiva/ilta akselille?? Uusia/kokeneita, light lvl ~290+ . Warlock 304 ilmoittautuu.

Mä oon tänään illalla peleillä aika myöhäänkin, eli jos saat porukkaa kasaan myöhäisillan raidiin, laita viestiä. Koskaan en ole mitään raidia vetänyt eli ihan täysi turisti olen :) 26v ja titan 297 light.

Psn: thcnuusku
 
Vastaus: Destiny: King's Fall -peliseura

YKSI 290+ light hakusessa.

Ollaan menossa ensimmäistä kertaa Kings Falliin. Lähtö ASAP!

PSN: NiQe88
 
Ylös Bottom