Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: KonsoliFIN-klaani

Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Saako tuolta pelin sisältä jostain klaanilistan esiin, josta pääsisi liittymään klaanilaisten peleihin? Ei ole ainakaan itselle osunut silmään.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Saako tuolta pelin sisältä jostain klaanilistan esiin, josta pääsisi liittymään klaanilaisten peleihin? Ei ole ainakaan itselle osunut silmään.

Kävin hyväksymässä porukkaa sisään, hyviä pelihetkiä klaanissamme =)

Tuon klaanilistan näkyminen on varmaan poistettu väliaikaisesti käytöstä serverirasituksen takia. Näin ainakin luulisin koska julkaisupäivänä roster-välipalkista löytyi "Game" -listaus jossa oli klaanilaiset. Nyt tuo lista ei koskaan lataudu tai latautuu todella huonolla prosentilla.

Roster-välipalkista löytyi, mutta taitaa olla tosiaan pois käytöstä niin kuin Azerach ylempänä kirjoittaa. Mahdollisesti vain väliaikaisesti poistettu? Toivottavasti, tuo on meinaan todella kätevä olla olemassa pelib puolella.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

KonsoliFIN klaanissa tällä hetkellä huikeat 97 jäsentä!

Onko max.raja se 100 jää nähtäväksi. Tämän vuorokauden puolella varmasti tulee tuo saturainen täyteen.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Nyt kun vihdoin ja viimein Kusti polki Destinyn tähänkin talouteen niin jätin klaanihakemuksen PlayStation puolelle.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

En tiedä, että näyttääkö tuo klaanin mukaan jengiä pelissä? Mulle on ainakin useasti osunut suomalaisia ja jopa klaanilaisia vastaan.

Omalle kohdalle myös osunut epäilyttävän paljon suomalaisia samoille alueille ollakseen sattumaa. Klaaniin liittymisen jälkeen myös ensimmäisellä reissulla kuuhun kaikki muut pelaajat näyttivät olevan klaanilaisia. Harmi että en kiireessä kerennyt käydä moikkaamassa.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Klaaniin liittymisen jälkeen myös ensimmäisellä reissulla kuuhun kaikki muut pelaajat näyttivät olevan klaanilaisia.
Jos tämä pitää oikeasti paikkansa, niin tämän parempaa hyötyä klaanista ei voisi saadakkaan.

Olen myös huomannut peleissä suuren määrän suomalaisia nimimerkkejä. Pitää illalla tarkastella, jos kaverit ovat oikeasti osa klaania. Siellä on nyt sen verran paljon porukkaa, ettei kaikkia voi millään muistaa.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Pleikkarin puolelle myös kakkoseen laitettu. Liittymispyyntö.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Ok, nyt näyttää siltä että ensimmäinen KonsoliFIN PlayStation-klaani on täynnä. Klaaniin mahtui 100 jäsentä. Emme siis ota enään klaanipyyntöjä vastaan.

KonsoliFIN II:een mahtuu vielä jäseniä. Lähettäkää pyynöt tästä lähiten siis sinne.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Toivottavasti tosiaan tulisi jokin klaani seuranhaku itse peliinkin. Ei siinä, olen itsekkin paljon suomalaisia ei klaanilaisia kaveriksi lisännyt ja heidän kanssa pelannut. Mutta ku olen trophy horo niin tahtosin ne pari klaani trophya saada :D, niin senkin takia olisi mukavaa jos omat klaanilaiset vaikkeivat PSN kaverilistalta löydykkään löytyisivät pelistä. Olen niin paljon lisännyt ihmisiä että hankalaa käydä yksitellen listoja läpi kuka on klaanissa ja kuka ei :D
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Tuli hommattua peli eilen ja laitoin kakkosklaaniin requestia. Jospa vaikka jeesiä bosseihin klaanilaisista.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Laitoin pyyntöä KFIN pitääkö pistää myös KFIN2? koska toi sivusto sanoo et ykköses on 114 clanmemberiä? noh laitoin kakkoseen kanssa :)
Google sanoo, että cap olisi 150. että ykköseen jos mahtuu kiitos ;)

Ja eiku farmaamaan
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

HUOM: Ryhmään liittymisen hoitaa KonsoliFIN-klaanien Ylläpito. Klaaniin teidän on liityttävä itse.

Ryhmän pääsivulla (nimen ja tagin alla) löytyy kaksi linkkiä:

  • Set as Playstation Clan.
  • Set as Xbox Clan.

Joita teidän pitää ITSE klikata. Tässä ylläpito ei teitä pysty auttamaan.

---

Tilanneraportti.

KonsoliFIN PlayStation-klaani on edelleen täynnä! Xboxille mahtuu vielä reippaasti jäseniä.

KonsoliFIN II PlayStation-klaaniin mahtuu vielä 9 jäsentä.


PS: Pohdimme juuri KonsoliFIN III tekao ja tarpeellisuutta.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

No voe prkl....

Justiinsa olin tulossa laittamaan hakemusta kakkoseen.. eiku :eek:. Nooo, nopeet syö hitaat, ja nyt on exo titan Hiezun toiminta ollut todella jäistä (as usual). Monta päivää tässä sumplinut nyt että laitetaas se hakemus, mutta aina vaan lykkäytynyt ja lykkäytynyt. Ehkä siten mahdolliseen kolmoseen messiin, jos sille nähdään tarvetta / kysyntää.
 
Vastaus: Destiny: KonsoliFIN-klaani

Kokeilemme saada KonsoliFIN III:n pystyyn niin pian kuin mahdollista. Meiltä puuttuu nyt vain hyvä miehitys uutta Ylläpitoa varten.
 
Ylös Bottom