Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Prison of Elders -peliseura

Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

meikäki vois tulla... tuo 19 sopii itelle kans paremmi
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Löytyskö nyt heti 2 34lvl tyyppiä kellä täydet jallat ni jeesaa 34lvl poe. pomo ois enää jäljellä.

edit... löyty jo
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Löytyskö nyt heti 2 34lvl tyyppiä kellä täydet jallat ni jeesaa 34lvl poe. pomo ois enää jäljellä.

edit... löyty jo
Voiko noihin joinaa myöhemminkin ? Eli siis jos joku poistuu pelistä, niin pääseekö siihen joinaamaan vielä ? Olen luullut, että jos tuolta putoaa ei ole takaisin pääsyä muuta kuin alusta.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Voiko noihin joinaa myöhemminkin ? Eli siis jos joku poistuu pelistä, niin pääseekö siihen joinaamaan vielä ? Olen luullut, että jos tuolta putoaa ei ole takaisin pääsyä muuta kuin alusta.

leveleille pääsee joinimaa iha normisti, bossissa on joiniminen estetty... mutta se ohittuu sillä kun pelissä olevat tappaa ittesä ni joinaaja painelee joinia, ni kuolemaruudun kohal se päästää sisää :D
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Oisko tälle illalle pelaajia lvl32/34 prisoniin, klo 20-21 aikoihin?
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Jos joku on menossa vetää 32 niin voi heittää kutsua tulee.
Psn: AndMachine
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Tänään olis tarkotus vetää lvl 32 Prisonia n. klo 22 aikoihin. Voisin tehdä parikin kertaa.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Saisikohan toisen tiimin kasaan tuohon klo 21-22 aikoihin? Lvl32/34 käy molemmat.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Ysiltä käy, olen tehnyt vasta yhden 34lvlin, eli aika monta vielä jäljellä. Hahmot on tosin vasta 33lvl, mutta tuon 32:n jälkeen voisi nostaa 34 jos tarvii.

Yksi vielä mahtuu.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Ysiltä käy, olen tehnyt vasta yhden 34lvlin, eli aika monta vielä jäljellä. Hahmot on tosin vasta 33lvl, mutta tuon 32:n jälkeen voisi nostaa 34 jos tarvii.

Yksi vielä mahtuu.

Jos sopii niin tulen mukaan. Itse olen kanssa vasta 33lvl niin minun puolesta voidaan tehdä 32 ensin jos haluatte. Olen tehnyt ainoastaan 28 prisonin pari kertaa randomien kanssa joten 32 ja 34 ovat uusia kokemuksia.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Joo, aloitellaan siinä ysin maissa 32lvlin mestoilla.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Tarvittas yksi pelaaja lvl 34 prison of eldersiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Yhtä herrasmiestä Prison of Eldersiin 35 tai Trials of Osirikseen illan viettoon...
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders-peliseura

Pari pelaajaa tälle illalle klo 21 aikoihin, tarviisin vielä yhden 32 PoEn ja pari kertaa 34. Trialsiakin voin lähteä kokeilemaan jos sinne on lähtijöitä.

Hahmot on lvl33.
 
Ylös Bottom