Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Prison of Elders -peliseura

Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Kokeillaas tänään, onko kiinnostusta 34 poe n. klo. 22?
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Mä voisin tulla siinä klo. 22.00 aikoihin PoE 34.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Nyt alko psn toimimaan, oisko vielä prisoniin lähtijöitä?
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

32 Prisonia tänään? Ajankohdalla ei juuri väliä.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

lisäätkä psn tjwaba pelattu 1000+ tuntia vailla areena seuaa...
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

meikälle kävis huominen klo 16-22välil, 32ja34 molemmat käy.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

meikälle kävis huominen klo 16-22välil, 32ja34 molemmat käy.


itsellä 3 tekemättä viel, ei eilen päässy pelaan ton psn huollon takia. Peleillä joskus siin 16.30----> aikoihin

sekä sit noi nf jäi tekemättä eilen jos ne sais jotenkin tehtyy tänään
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Level35 Areenaa en ole vielä kertaakaan tehnyt, löytyisikö pari kokenutta apuun, että saisi moments of triumph ympyrään tuon puuttuvan Bane of Skolas merkinnänä.

PSN: XShava

PS: 34 voin lähteä tekemään myös.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Level35 Areenaa en ole vielä kertaakaan tehnyt, löytyisikö pari kokenutta apuun, että saisi moments of triumph ympyrään tuon puuttuvan Bane of Skolas merkinnänä.

PSN: XShava

PS: 34 voin lähteä tekemään myös.

Mä voin lähteä ainakin 35. Tällä viikolla kerran jo tullut kaadettua koko Skolas mutta vielä Titanilla voisi tehdä, että saisi Elder Cipherin pois viemästä yhen bountyn paikan.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Ehditkö Xshava jo vetämään Skolasin? Mulla ois sama tilanne kuin sulla, ainoastaan Skolas puuttuu tuosta Triumph-ympyrästä.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Ehditkö Xshava jo vetämään Skolasin? Mulla ois sama tilanne kuin sulla, ainoastaan Skolas puuttuu tuosta Triumph-ympyrästä.

Jos tässä parin tunnin sisällä mentäis skolasiin niin count me in. Vois sen ethericin sieltä hakea ennen ToO
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Täällä kanssa puuttuu juurikin skolas, joten jos jollakin on vkl päiväsaikaan / alkuviikosta iltaisin halua lähteä oppaaksi niin kiitän kauniisti. 34 warru löytyy.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Oli sen verran lämmin päivä, etä meni päivä ulkona leppoisasti. Nyt illan mittaan valmis Skolasiin mukaan, jos joku lähdössä. Itse tuon viime viikolla kerkesin tekemään, mutta mukaan voin lähteä. Ellen ole muualle kerennyt lupautua.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

Yhtä huutaa mukaan prisoniin, 32 tai 34 alustavasti, miksei myös skolas, noin tunnin kuluessa aloitus.
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

nuo 32 / 34 ja skolas kyllä kelpais ellette oo ehtiny alotteleen jo
 
Vastaus: Destiny: Prison of Elders -peliseura

PSN Dakovash. Skolas ainoa triumphi tekemättä joten saa kutsua pelin puolella vapaasti ja liittyä milloin vaan. PoE 34 myös tekemättä tältä vkolopulta.
 
Ylös Bottom