Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: PS4-peliseura

Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Onko muita joilla olisi tuo Thornin vimppa osio, Xyorin kaato, tekemättä?
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Come on nyt, eikö täällä kukaan enää tee weeklyä/nightfallia?
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Varmaan tekee monikin, mutta näytti siltä, että moni pyrki tekemään nightfallin jo tiistaina heti resetin jälkeen XP-bonuksen maksimoimiseksi. Mutta kyllähän tuota peliseuraa löytää, itse olen käyttänyt esim. destinylfg.comia.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

psn: Marsu_man
Hunter 31, Titan 31, Warlock 27
Raid, nightfall ja weekly kiinnostaa eniten
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Joo eli minä ja MeriMax etsitään peliseuraa strike. Raid ja netti peleihin. Jos suomalaisten seura kelpaa jotka on päälle 22v niin kutsukaa kaveriks tai invatkaa peliseuraan Enkmanni. Todella tylsää hakata noita tehtäviä 2 miehen voimalla.

ja juu jos levelit kiinnostaa niin meikä on 28 hunter. Blade.
merimax 26 warlock.

kokemusta on huimat 8pv pelistä, mutta osaamista molemmilla löytyy näistä shooter peleistä sekä järki löytyy jotenkin noista vanhojen pelien ansiosta. Mm borderlands call of duty ja battlefield sarjoista. Ps. DLC pakettia ei löydy.
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

psn: aaaKe

lvl 30 hunter
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Psn villikatti3 pelaan koulun jälkeen eli kello neljästä eteenpäin raidista oon kiinnostunut samoin strikeistä ja pvpstä hunter level 26 full upgraded gunslinger
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Psn villikatti3 pelaan koulun jälkeen eli kello neljästä eteenpäin raidista oon kiinnostunut samoin strikeistä ja pvpstä hunter level 26 full upgraded gunslinger
Ja kyselisin myös että onkos konsolifinissä omaa klaania tai jollain joku suomalainen klaani mihin pääsis.
Anteeksi ylimääräinen viesti oon uus tällä foorumilla...
 
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Psn villikatti3 pelaan koulun jälkeen eli kello neljästä eteenpäin raidista oon kiinnostunut samoin strikeistä ja pvpstä hunter level 26 full upgraded gunslinger.

Ja kyselisin myös että onkos konsolifinissä omaa klaania tai jollain joku suomalainen klaani mihin pääsis.

Konsolifinillä on oma klaani/ryhmä destinyssä mutta siitä ei pelissä ole juurikaan hyötyä kuin ainoastaan klaani-nimi oman hahmo-nimen alla sekä mahdollisuus saada pari klaani-trophyä.

Konsolifin I-III klaanit taitaa olla täynnä PS4 puolelta mutta konsolifin IV:hen pitäisi mahtua.

Konsolifin IV Bungien sivuilla: http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/624338

Lisäksi löytyy myös muita suomalaisia klaaneja joita löytyy destiny-klaanien haku ja mainostus ketjusta

Ja mikäli Vault of Glass-raidi kiinnostaa niin pistä viestiä tuonne vault of glass raid-peliseura ketjuun niin eiköhän sitä jonkun ryhmän mukana pääse raidaamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: PS4-peliseura

Olisko Nightfall ja Weekly tekijöitä nyt kohta puoliin ? PSN maaho76
 
Ylös Bottom