Ensinnäkin ylläpito poistakoon / siirtäköön postauksen jos tuli väärään paikkaan. Alkaa jo ketuttaa kun pitäisi olla verkkoyhteyksien asiantuntija saadakseen tämän tuotoksen toimimaan. Pitäisi ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen pelin palautuksesta (sori avatuminen, mutta aikaa tässä on palanut tapellessa).
Laitoin alla olevan englannin kielisen kyselyn Bungien foorumille. Saa nähdä miten asia etenee tai jos täältä saisi ohjeita.
Cisco, setting up for Destiny, please help
Background:
What I have done so far:
Bungie says that following ports should be open for Destiny:
Mircosoft says that following ports should be open for Xbox Live:
I can't find any mention about opening ports when I have logged in to my modem. Do I need to be (check pictures below):
Näytä liitetiedosto 13360
Näytä liitetiedosto 13361
Näytä liitetiedosto 13362
Laitoin alla olevan englannin kielisen kyselyn Bungien foorumille. Saa nähdä miten asia etenee tai jos täältä saisi ohjeita.
Cisco, setting up for Destiny, please help
Background:
- using Xbox One
- other games like Battlefield 4 works fine
- I seem to have various error codes when connection breaks up, such as CANARY and so on
- Xbox One says NAT type: open
- I have Pre-assigned DHCP IP Address (static) for Xbox One in my Cisco-modem
What I have done so far:
- Cold booted both Cisco and Xbox One
- I have re-installed the game
Bungie says that following ports should be open for Destiny:
- 7500-17899 (TCP) Outbound
- 30000-40399 (TCP) Outbound
- 35000-35099 (UDP) Inbound and Outbound
- 3074 (UDP) Inbound and Outbound
Mircosoft says that following ports should be open for Xbox Live:
- Port 88 (UDP)
- Port 3074 (UDP and TCP)
- Port 53 (UDP and TCP)
- Port 80 (TCP)
- Port 500 (UDP)
- UDP Port 3544 (UDP)
- UDP Port 4500 (UDP)
I can't find any mention about opening ports when I have logged in to my modem. Do I need to be (check pictures below):
- Port Filtering
- Port Range Forwarding
- IP Pass-through
Näytä liitetiedosto 13360
Näytä liitetiedosto 13361
Näytä liitetiedosto 13362