Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destruction Derby Arena (Beta -testit loppuneet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Mailiin putkahti kysely 23.9. testistä...no, pitää toivoa että levy saapuu tänään.
Ainakaan tänne Turkuun ei peliä tänäänkään tullut. Pistin kyselyn kommentti osioon hieman "tulista" palautetta tämän testin liian tiukasta aikataulusta.

Eipä tullut tänäänkään ei.
Kertokaa joku ihmeessä kun peli on tullut niin tiedän, koska alan huolestua ;)

Peli tuli minulle perille ja tänään testaamaan. Jos siis tulee muillekkin.

Aloitetaan tänään Perjantaina 26.9.2003 kello 18.00. En vielä ole kerennyt käymään katsomassa, miten pelin tekeminen onnistuu, mutta katson 18.00 mennessä. Ja infoan tänne jos jotakin muutoksia tulee, mutta epäilen.

Teen pelin nimellä Salasana: ps2fin tai sitten PS2FIN: suomi, jossa salasanana suomi. Mutta kaikki kykenevät illalla pelaamaan.

Itse joudun lopettelemaan varmaan tunnin/parin sisällä ja siirtymään Socomiin, mutta tämän pariin pääsen palaamaan varmaan 23.00 - 00.00 välillä.

Peli tuli ja on kyllä sen luokan scheissea että oksat pois. Mutta pitää nyt ryskää jokatapauksessa kun kerran mahdollisuus on. Mulla ei sitten ole kuulokemikkiä joten älkää ihmetelkö jos oon tuppisuuna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horna
Peli tuli ja on kyllä sen luokan scheissea että oksat pois. Mutta pitää nyt ryskää jokatapauksessa kun kerran mahdollisuus on.
Jep, vauhdin tunne on aivan kadoksissa ja kolarit ovat tosi vaisuja. Eikä kyllä ohjattavuudessakaan ole kehumista. Kyllä tulee Destruction Derby ykköstä ikävä :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Jep, vauhdin tunne on aivan kadoksissa ja kolarit ovat tosi vaisuja. Eikä kyllä ohjattavuudessakaan ole kehumista. Kyllä tulee Destruction Derby ykköstä ikävä :(

Vähän on vauhti hukassa, mutta toimiiko teillä tuo Championship Mode vai olenko taas jättänyt jotakin lukematta ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Vähän on vauhti hukassa, mutta toimiiko teillä tuo Championship Mode vai olenko taas jättänyt jotakin lukematta ?

ei pääse championship modeen ei.

menin pelin aikan testaamaan kolmio-napin toimivuutta ja siihenhän se tilttasi. nyt ei dnas-testi mene enää läpi.. täytyy illalla koittaa uudestaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
toimiiko teillä tuo Championship Mode vai olenko taas jättänyt jotakin lukematta ?
Ei toimi, mutta ei kai ole tarkoituskaan kun kaikki autot on pelattavissa ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Ei toimi, mutta ei kai ole tarkoituskaan kun kaikki autot on pelattavissa ?

Juu niin näytti olevan ratoja ja autoja auki. Ollaan Pakon kanssa jo pelaamassa, tai yritetään ;)

Samoin .. theMaxx nimellä .. juuri edellisessä pelissä taisin antaa Pakolle voiton tekemällä itsemurhan :)

Höh, mäkin odotin että olisin päässyt mättämää tuota jo viikonloppuna mutta ei tullut postissa tänäänkään prkl...

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom