Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deus Ex: Invisible War (Mako Ballistics)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Knight

Active Member
Pitäisi löytää Mag Rail -tiedemies, jonka pitäisi hengailla Mag Rail -huoneessa. Kun esni kerran kävin huoneessa, oli tiedemies, mutta latasin pelin koska olin juuri riehuskellut huvikseni ja tuhonnut koko paikan. No, käppäilin ladattuani huoneeseen hiljaa hiippaillen, mutta kappas vain, mies ei olekaan siellä. Olen pyörinyt paikassa vaikka kuinka ja toistanut lataa-kulje huoneeseen-väliä kyllästymiseen asti. Yritin varoavsti lukea FAQ:ta, mutta tuloksetta.

Ja kyllä, haluan löytää tiedemiehen, jotta saan haluamani tehtävän suoritetuksi.

Vastaus: Deus Ex: Invisible War (Mako Ballistics)

Ööö...outo juttu, oletko edistynyt asiassa viime päivinä?

Ehdotus: lataa peli, mutta hiippaile rakennuksesta ulos, jolloin peli lataa uuden kentän. Palaa
takaisin sisätiloihin, jolloin peli ladataan taas uudelleen. Käy katsomassa onko tiedemies ilmestynyt paikalleen. Ajatuksena olisi että jos tallennetussa kentässä on bugi, kentän uudeelleenlataus voisi ehkä sen poistaa. Voitko palata johonkin aikaisempaan talletukseen?

Azathoth sanoi:
Ehdotus: lataa peli, mutta hiippaile rakennuksesta ulos, jolloin peli lataa uuden kentän. Palaa
takaisin sisätiloihin, jolloin peli ladataan taas uudelleen. Käy katsomassa onko tiedemies ilmestynyt paikalleen. Ajatuksena olisi että jos tallennetussa kentässä on bugi, kentän uudeelleenlataus voisi ehkä sen poistaa. Voitko palata johonkin aikaisempaan talletukseen?

Ei mutta kyllähän tuon uloshiippailun pitäisi onnistua, ainakin voin murhata koko paikan ja lampsia ulos ryminällä, testin vuoksi.

Tilanne on nyt tämä:

Muualla käyminen ei toiminut. Mutta kerran sain jotenkin maagisesti tiedemiehen ilmestymään paikalle, en tiedä yhtään miten. No, menin sitten juttelemaan ja annoin mennä huoneeseensa ilman että tajusin tappaa tätä vaikka halusin. Nyt olen samassa tilanteessa kuin aiemmin.

Ylös Bottom