Deus Ex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mahtava peli.
Eikä grafiikka ole niin huonoa kuin väitetetään muuten kuin ehkä alussa voi olla vähän ankeaa.
On todella hienoa kikkailla Realistic -vaikeustasolla pelkällä puukolla eteenpäin, ja varsinkin kun saa miekan ja Cloak -augmentaation niin on hauskaa leikkiä Darien Fawkesia.. hehe

Kävinhän minäkin tuon pelin sitten hakemassa. Harjoitus kentän jälkeen tunnelma oli ihan hyvä, sisätiloissa gfariikka on kohtalaista. Mutta ensimmäisen kentän aloitus. Arrrgghh, tämähän on helvetin ruma. No pelailen sitten eteenpäin ja toiseksi huomaan että peli on todella vaikea hard:lla. Elikkä laskettiin vaikeustasoa :D

Ekan tehtävän läpäisemisen jälkeen huomaan iloikseni, että peli ei tuppaa eteen vain uutta tehtävää. Vaan ne pitää käydä itse hakemassa. Tällä hetkellä pelaan toista tehtävää (joku metro homma). Sisätilat ovat kohtalaisen näköisiä ja ulkotilojen grafiikkoihin tottuu. On muuten yllättävän monta eri tapaa suorittaa tehtävät :)

Paras kohtaus on tällä hetkellä, kun vierailin naisten vessassa komentokeskuksessa. Vessa oleva nainen ilmoittu jämärästi: "älä luulekkaan etten tee tästä raporttia" ja pienen odottelun jälkeen sanoi "expecting show?) (jotain tommoista)
Sen jälkeen menin hakemaan uutta tehtävää ja tehtävän annon jälkeen pomo vihjautti naistenvessa käynnistäni :D

Pituuttakin näyttää pelistä löytyvän. Oon nyt pelannu jotain parikymmentä tuntia ja oon suunnilleen puolivälissä. Tässä ajassa esim. Frontlinen olisi päässyt jo pariin kertaan läpi

Pelihän on aivan mahtava. Jää tosiaan muut FPS:t taakse jonnekin kauas. Ihanaa tappaa jokainen mulkvisti, joka käy kettuilee, räjäytellä itsensä sisään asuntoihin ym. Joku GTA3:kin aika puulta maistuvaa tähän verrattuna.

Peli on sen verran pitkä että ainakin minua alkoi pelin viimeisen neljänneksen (3/4) jälkeen tympimään.
Alussa peliä pelasi erittäin mielellään, mutta loppua kohden ongelmat alkoivat toistaa itseään.

Toki on hienoa päästä valitsemaan omat kulkureittinsä, mutta minulla on ainakin paha tapa tutkia joka ikinen neliösentti millimetrin tarkkuudella :rolleyes:
Eli vaikka helpompikin reitti löytyisi, niin tutkin myös sen vaikeamman jolloin hiiviskely ja räiskintä olivat molemmat pääosissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fatal
Peli on sen verran pitkä että ainakin minua alkoi pelin viimeisen neljänneksen (3/4) jälkeen tympimään.

Joo alko kans jossain 3/4 kohdalla tympimään, mutta kun lähestyi loppua alkoi juoni tiheneen ja varsinkin ihan lopussa kun pitää tehdä valintoja, oli pakko pelata läpi mahdollisimman nopeasti että näki mitä tapahtuu. :)

Ylös Bottom