Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DeusEx InvisibleWar

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IcemanFI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

IcemanFI

New Member
Saako deusex invisiblewarissa mitenkään muuten sitä hakkerointi päivitystä kuin hankkimalla sellasen blackmarkert biomod kanisterin?

Vastaus: DeusEx InvisibleWar

Saako niitä upgradejä mitenkää vaihdeltua sillein että jos ei halua vähään aikaan hakkeroida mitään?

deusex invisible warissa mulla loppuu ammukset mako tehtaassa joten apu olisi tarpeen eli, saisko niitä ammuksia millään cheatti koodilla?

Valitettavasti mitään cheattikoodeja ei ole - niin hauskoja kuin ne olisivatkin.
Suosittelen että asennat sen hakkerointibiomodin tai bot dominator biomodin,
niin voit käyttää niitä katossa olevia konekiväärejä vartioita vastaan.
Erityisesti tuo bot dominator biomodi on kätevä, sen avulla voi kaapata
vartiabotin ja käyttää sitä ihmisvartioiden tuhoamiseksi. Tosin botin lähelle
hengissä pääseminen vaatii thermal maskin biomodin käyttämistä, mikäli ei ole
tosi kärsivällinen hiiviskelijä. Pelissä on paljon vaihtoehtoja valittavissa tehtävien suorittamiseksi, vartioiden tappaminen ei ole suinkaan aina välttämätöntä. Itse asiassa pelin voi läpäistä tappamatta ketään, vaikka vaikeaa se ehkä onkin.

Joo, vaihtaminen on yksinkertaista, sen kun asennat uuden vanhan päälle,
mikäli olet saanut kerättyä uusia biomodikanistereita. Ei väliä onko mustan pörssin, vai laillinen biomodi.

Oisi varmaan kannattanut laittaa kummankin threadisi kysymykset samaan aiheeseen, eikä tehdä kahta eri aihetta.

Oletko kokeillut jotain muuta tapaa edetä tehtaassa kuin suora rämistely? Mitään cheatteja ei tueta.

Nyt olen antarctictiksella ja mulla on ammukset loppu kaikista aseista jotein voisko niitä löytää mistään sillein että sa ammukset täyteen?

tupike sanoi:
Nyt olen antarctictiksella ja mulla on ammukset loppu kaikista aseista jotein voisko niitä löytää mistään sillein että sa ammukset täyteen?
Miten sulta voi kokoajan loppua panokset? Oisko kenties pelityylissä jotain vikaa kun ei ammukset pysy tallessa? Itsellä ei ammukset loppuneet juuri milloinkaan, ei missään. Ja mitään cheatteja en tiedä mutta kato täältä jos löydät.

Ylös Bottom