Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 2

BryanFur

Juu kävin ps2.ign.comin sivuilla ja siellä oli juttua Devil May Cry 2:sta, jonka pitäisi tulla jo tämän vuoden puolella. Kaipa se tarkoittaa japania, mutta kuitenkin. Siellä oli myös pari kuvaa ja kuvien perusteella tulossa on jälleen huippu peli. Kentät on kuulemma laajempia ja siinä on myös toinen pelattava hahmo Danten lisäksi. Joku naispuolinen. Aseita ja liikkeitä on tietysti enemmän ja orb-systeemi pistetään ehkä kokonaan uusiksi. Ei muuta ku odottelemaan, koska kyseessähän on jälleen yksi pakkohankinta. :D

*kuola valuu*...

Valitettavasti tuo ensimmäinen osa jäi pelaamatta, koska se jäi kaikkien muiden hypepelien varjoon. Kesällä olis aikomusta hankkia se ja alkaa venaamaan jatko-osaa. Ja toivotaan, että Capcom keskittyisi PAL-version kääntämiseen edes vähän enemmän kuin mitä DMC1:ssä.

Ja tässä vielä linkki siihen ps2.ign.comin artikkeliin

EDIT: Nyt kun kerran Onimusha 2 saa 60 hrz mahdollisuuden, niin luulisihan jo, että niin tehtäisiin myös tämän kanssa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Capcom sai hirveesti palautetta DMC PAL-käännöksestä, ja firma hiljattain sanoi ottaneensa opiksi ja jokainen tuleva euro julkaisu pitäisi olla aivan yhtä hyvä kuin Jap/USA. Toivottavasti pitää käytännössäkin paikkaansa ja muut seuraisivat perässä, onhan Eurooppa markkina-alueena kasvanut paljon viimeisen 5 vuoden aikana.

Joo tuli tossa toi traileri katottuu ja täytyy sanoa, että graffa oli ainakin upeaa. Varmaan vielä parempaa ku edellisessä versiossa. Dante näytti tosiaankin vähän hoikemmalta. Sai sellasen tylyn tyypin vaikutelman, mutta kova jätkähän se onkin. Pelistä tulee varmasti loistava ei voi muuta sanoa. Onko toi Joulukuu siis Japanin julkaisu ajan kohta? Tietääkö kukaan? :p

huonosti porukka kirjottelee tänne vaikka kävijöitä on kohtuullisesti. Nyt mielipiteitä koskien Devil May cry 2:sta. :confused:

DMC oli perkeleen hyvä peli, mutta siinä oli myös todella paljon ärsyttäviä asioita, jotka vois korjata. DMC2 vois sitten lähestyä täydellisyyttä. Lähinnä kaipais mahdollisuutta seivata useammin. Vähän rakentavampi juoni ei sekään tekis pahitteeksi. hmm... nyt kun ei ole pelannut peliä pitkään aikaan niin kaikki ärsyttävät asiat onkin näemmä unohtuneet.

Jep tota juuri tarkoitin eli ei muuta ku odotuksia koskien devil may cry 2:sta. Joo no en tiiä olihan se ehkä välillä turhankin vaikee, siis ne bossit ainakin, mutta kun pääs pelin makuun niin nekin alko mennä. Joo oishan se ihan hyvä jos pystys saveta taulunkin aikana. Ainakin pitkissä tauluissa ärsytti ku delas ja ei muuta ku alusta, ku continueita ei viittyny käyttää. Toivottavasti kakkosessa ois korvattu puuttuvut asiat. ;)

Muutama uusi ruutukaappaus peliä koskien ja niitä pääse katselemaan täältä. Samoin kiinnostava haastattelu ECTS-messuilta. Aika vaitonaisia pojat ovat mutta yksi kohta osui silmään ja se koski ajoneuvoja. Eli pelissä on nyt kuulemma jonkiasteinen ajokki (moottoripyörä!?). Ja kun vielä pääsisi jostain käsiksi tuohon ECTS-traileriin...

Ja haastattelu kokonaisuudessaan tässä:

"Firstly, what are the main improvements you've made over Devil May Cry?

Tanaka: First of all there's a lot more action. Have you seen the E3 footage? You can climb up walls, run up walls, you can shoot by crossing your arms, and you can also jump and shoot down.

It's twice as good in every sense - in terms of visuals, action, there are two playable characters, and the game size is double. Also, the resolution has doubled.

Dante is the main character again, and we've made him tougher both mentally and in terms of looks. And then there's the new female character Lucia - while Dante fights with guns and swords, Lucia has two swords and is good at close combat. Dante can also fight in some sort of vehicle this time.

Can you elaborate on that?

Tanaka: You'll just have to play the game!

Can you tell us a little more about Lucia and how she fits into the game?

Tanaka: Dante and Lucia meet at some point in the game and Lucia persuades Dante to go with her to a town where she lives to be a devil hunter there. Lucia fights to protect her town - that's pretty much all we can say at this point.

Is there going to be a 60hz mode in the PAL version?

Tanaka: Yes.

The original Devil May Cry was also a real looker, so how have you improved the game visually?

Tanaka: We have doubled the resolution so it will look much better, especially when the camera zooms in.

You've said before that the camera in the game is straight out of Hollywood. Are there any particular directors or movies that have inspired the way this operates in Devil May Cry 2?

Tanaka: I'm not really inspired by any specific movies, but I see a lot.

Do you have a favourite film?

Tanaka: It's hard, but if I had to pick one movie it would be Once Upon A Time in America.

Since the game's emphasis is on action, is the story in the background somewhat or do you feel it's of paramount importance?

Tanaka: The story is brand new, it's a new experience. If you have played the first Devil May Cry, then you know who Sparda is when his name is mentioned in the sequel, for example. But even if you haven't played the first, we will tell you who Sparda is. The story is important, but either way you'll enjoy the game.

One thing that makes DMC stand out from the Resident Evil series is that it has a highly distinctive, ultra-cool hero. Because of this, do you foresee diversifying with the character of Dante, perhaps taking him into different styles of game or do you plan to proceed in a similar fashion to Resident Evil?

Tanaka: We really don't know about the future and where the series will go at this point.

Are there any other games similar to DMC that you've been inspired by?

I don't do things just because I've seen something good in a movie or a game - they come from my experiences in the past, but if I see something that is good then I'll want to use it.

What part of the game are you most proud of?

Tanaka: The fact that you feel really good when you're playing the game. I want to apologise for not having playable code here today, but when you play the game you'll see so please wait for that!

With Resident Evil, Capcom made a big step in pledging a mature content series onto GameCube which was seen by many as a more "kiddie" console. Since then, the majority of developers have failed to follow suit - why do you think this is and do you think Capcom made the right decision?

Tanaka: I think that's a question you should direct to Mr Mikami! [laughs]

With the PS2 hardware, DMC was a beautiful game in the first place and DMC2 is looking noticeably better - do you feel you've pushed PS2 pretty much to its limits, or is there still room for improvement?

Tanaka: I think with more time there are more things you can do and there is room for improvement, but if we're talking about five years later there'll probably be new hardware by then!

You must have started work on DMC2 very soon after finishing the first, so you must have been confident the original was going to be a success?

Tanaka: During development we thought this would sell well, especially in America and Europe. Not just because of its gothic style, but because of its action as action games are really popular in America and Europe.

You used to be a journalist - did this experience help you in any way as a videogame producer?

Tanaka: I used to be an editor, so it gives me an advantage in that I can differentiate between good and bad games - it's intuitive.

And do you have any desire to go back to journalism?

Tanaka: Sometimes I would like to interview writers and producers, because there are not many good interviewers - yourselves excluded of course! [laughs]

Despite its massive popularity, the Resident Evil series has been criticised for a lack of evolution - with Devil May Cry, have you been conscious of ensuring that many things are new and that there's a lot of new content in there?

Tanaka: I want to try lots of new things, but it's the players who decide whether it's good or bad.

In that sense, have you listened and responded to feedback about the original Devil May Cry?

Tanaka: If we agree with the criticisms that players of the original have then we'll fix things, but if we don't agree we don't necessarily fix things. It's very difficult - probably there will be some people who might say they like Devil May Cry better than DMC 2, but some might say the reverse and others will just like both.

Do you worry about what the press will say about Devil May Cry 2?

Tanaka: Not really, because I'm confident that if people play the game they'll like it.

So why does it say Let's Rock Baby! in the new trailer?

Tanaka: [laughs] There's a guy in R&D who really likes the phrase! I like it, too!

Are you a rock fan yourself?

Tanaka: Yes, I like British bands like Oasis and Coldplay. When I was young I used to like listening to The Stone Roses, The Smiths, Morrissey and also The Beatles. Right now I really like Radiohead.

Can you ever see Dante dressing as Morrissey?

Tanaka: Well, there will be hidden costumes! [laughs] I like football, so maybe there'll be football shirts or something. We went to see the Fulham vs. Bologna game and Inamoto [Japanese striker who achieved global fame during the World Cup - Ed] scored three goals. I like Leeds United."

Lähde: Computer And Videogames

Suurin osa teistä on varmaan kaikki jo nämä nähnyt muttei ole viitsinyt niitä tänne laittaa. Mutta olkoon.

varmaan ihan kiva peli niinkuin ekakin osa... ja hyvä jos vielä tupla-resoluutio ja PAL-versiossaki 60-moodi.

Ei sen pelin grafiikka nyt huonone, jos pelintekijät ovat päässeet syvemmälle PS2:n arkkitehtuuriin. Isommat kentät ja nopeampi frame-rate ja kaiken lisäksi vielä resoluution tuplaus. Noista screenshoteista ei nyt saa vain parasta mahdollista kuvaa itse pelistä :(.

P.S Ja mikä siinä nyt on kun eritoten PS2:n peleistä otetut screenshotit näyttävät usein suttuisilta ja sahalaitaisilta?

uskon ja toivon kyllä että peli on todella upea kakilta osa-alueiltaan!
En viihaa pleikkaa, kuten voi thuomta tuolta PS2fin ostetaan/myydään/vaihdetaan osastolta...

Tuota, tuo on ihan oikeasti melko ruma! Ajattelin että mitä helvettiä täällä taas jengi valittaa pikkuseikoista, mutta nuo kuvat eivät kyllä ole mitään edustavia nähneetkään. Arvatenkin vaatii vielä tweakkausta tuon pelin ulkonäkö.

prkle työ ette oo ees rumaa nähnykkää. Näin filmipätkää kyseisesti pelistä siis ihan tv ruudusta ja ei todellakaa ollu ruma. sitä en tiedä onko grafiikka parempaa ku edellisessä versiossa, mutta ei ainakaa huonompaa. Dantekin näyttää vielä synkemmältä ku ykkös-osassa, liekkö syynä hoikistuminen. Mutta kyllä toi peli sitten aikanaan tulee hankittua, se on ihan varma. Jos rumia pelejä haluutte nähä, kattokaa c-64:n pelejä esim. :p

Jees, eihän tuo mikään ruma peli todellakaan ole. Ihan vaikuttava oli ECTS 2002:ssa näytetty video pelistä. Luciakin näkyi videossa vain hetken aikaa, joten eipä hänestä voi pahemmin sanoa mitään.

Mutta eiköhän kyseinen pätkä tule pian saataville Capcom:n omalle DMC2 sivulle, jolloin pääsette näkemään ettei se grafiikka ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Jees, eihän tuo mikään ruma peli todellakaan ole. Ihan vaikuttava oli ECTS 2002:ssa näytetty video pelistä. Luciakin näkyi videossa vain hetken aikaa, joten eipä hänestä voi pahemmin sanoa mitään.

Mutta eiköhän kyseinen pätkä tule pian saataville Capcom:n omalle DMC2 sivulle, jolloin pääsette näkemään ettei se grafiikka ainakaan huonompaan suuntaan ole mennyt...

Saako tuota ECTS-videota mitenkään muuten kuin Insiderin kautta?

Ylös Bottom