Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 -vinkit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Devil May Cry 4 vinkit

Sain DMD vähä aikaa sit läpi...oon aikaa pettyny ku se oli liiankii helppo...
kysäisisin sit et jos käytät super characteriä (super Dante/nero) nii miinustaako se sun rankia???
kokeilin Dantea vastaan ja heti oli "D" saavutettu...

Otettu tästä:
http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/928376/51834

BONUS & PENALTY MULTIPLIERS
No Damage = x1.5
No Item = x1.2
Continues = x0.8
Enemy Handicap = x0.8
Gold Orbs = x0.7
Super Character = x0.2

Eli jos käytät superhahmoa saat vain 20% "oikeista" pisteistä, jotka saisi käyttämällä normihahmoa.

Eli ne on täysin hyödyttömiä...

No jaa, kyllä niiden avulla ainakin helpottuu Hell Or Hell-vaikeusaste. Eli sinuun saa osua vain kolmesti ja vihut ovat vissiinkin SoS-vaikeustasolta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Millos noi superDante/Neron saa? Ite oon pelaamassa vasta Devil Hunterilla :o No mutta skillit kasvaa pikkuhiljaa. Huomasin jo et Mephistot on veemäisiä hittolainen. :eek:

apua ! ! ! mitä sille viimiselle vastukselle pitää oikein tehdä?? ensin se patsas huutaa ja sit se lyö oikealla nyrkillä pari kertaa ja sit taas huutaa..olen ollu siinä jumissa kohta 4päivää....kiitos jo etukäteen:)

Muke sanoi:
Millos noi superDante/Neron saa? Ite oon pelaamassa vasta Devil Hunterilla :o No mutta skillit kasvaa pikkuhiljaa. Huomasin jo et Mephistot on veemäisiä hittolainen.

SuperÄijät saa kun vetää Dante Must Die -vaikeustason läpi.

Mephistot nyt eivät helpoimmilla tasoilla mitään kauhean pelottavia ole. Nerolla kannattaa käyttää Busteria ja kauempaa Snatchia saadakseen Mephistojen kaavut nopeasti kaavittua pois. Charge Shotit ovat kanssa ihan hyvä idea. Itse pelaan siten, että minulla on koko ajan ampumanamiska pohjassa niin Charge Shot on koko ajan käytettävissä. Tosin kyseisessä tilanteessa säästän yleensä sen paukun comboon, jonka teen sen jälkeen kun Mephisto on saatu taivaalta alas hakattavaksi...

Dantella ratkaisu kaikkeen on haulikon Charge Shotit. Ei ehkä ihan yhtä tehokasta mutta lataus tulee nopeammin, kestää useamman laukauksen ja pamauttaa lähituntumaan pyrkivät monsterit huitun tuuttiin. Toimii kohtuu hyvin juurkin Mephistoja ja erilaisia Chimeiroja vastaan (niitä joilla on kasvi päässä ja ikävästi heiluvat lonkerot)

timpe sanoi:
apua ! ! ! mitä sille viimiselle vastukselle pitää oikein tehdä?? ensin se patsas huutaa ja sit se lyö oikealla nyrkillä pari kertaa ja sit taas huutaa..olen ollu siinä jumissa kohta 4päivää....kiitos jo etukäteen

Pamauta patsaan nyrkit takaisin Busterilla. Vaatii ehkä pari kertaa, että onnistuu mutta kun ajoituksen oppii niin ei se ole paha. Kun molemmat kädet on lyöty sivuun pamauta kerran vielä patsasta pahalaisnyrkilläsi päin näköä.

nyt saatte kertoa minulle että miten Dantella mennään 13 chapterissa tuo lapsellinen "varjo"kohtaus?? olen kokeillut mennä jokaiseen reittii nii pistää aina tappeluun ja se rupee tässä vituttaa koska tota on kohta mietitty 1h putkee. KEKKASIN JO! aika tyhmästi huijas tuo :(.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis on tämmönen ongelma ett ps3 vähän aika sitten meni paskaksi (takuuta oli) joten sain uuden,
Mutta kaikki data oli tietenkin menetetty.

ja se kysymys:
Saanko millään konstilla takaisin oman Savedatani DMC4:sta ku se savedata on kuulema kiinitetty oman PSN ID:hen

ja muutenkii ku kokeilin uus pelin alottamisen sain kaikki pelin sisäiset "trophy" heti..ja ne näytti niin ett olisin saanu ne kaikki samana päivänä :o

Ylös Bottom