Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry 4 [Xbox 360]

Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Demo oli kyllä ihan asiallista tavaraa. Vaatii hieman opettelua nuo liikkeet. Bossi oli kyllä aivan loistava!
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Eipä tämän aluevapaudesta löytynyt kun saksankieliseltä foorumilta teksti: "Laut ACME DMC4 US-version ist region free". Mikähän uutislähde tuo ACME on, koska sieltä ainakin oli löytynyt tieto ME:n aluekoodivapaudesta jo hyvissä ajoin? Ei, se ei ole se Looney Tunes ACME. :D
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Huujaa! Oli muuten aivan mahtavan maukas demo! Tuli demon pelaamisen seurauksena lainattua tutulta ps2:lle tuo DMC 3 ja muuten on mukavaa menoa. Vaikeustaso on kohdallaan - vastukset eivät ole kerrasta poikki kamaa vaan pitää jopa väistellä ja reagoida vastustajan liikkeisiin (siis tarkoitan näitä isompia kihoja, sillä näistä perus rivivastustajista ei ole edes tien tukkeeksi kun juoksee käytävällä...)

Toivottavasti nelosesta tulee yhtä mukava toimintapaketti. Demo ainakin lupaili todella suuria. Täytyy katsoa jos saisi jostain _todella_ halvalla tai vaihdossa, nimittäin tuo elämäni suuri rajoitin nimeltänsä vanhemmat estävät minua ostamasta pelejä uutena hintansa vuoksi... Eli jos en saa jostain vaihdossa tai halvalla, menee sen hankkiminen kesälle....
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Tulipahan tuo demo ladattua, vaikken aikaisempia osia ole koskaan pelaillutkaan. Ainakin grafiikat tekivät vaikutuksen, sen verran komialta näytti. Taistelu systeemikin vaikutti olevan ihan ok. Vaatii allekirjoittaneelta kyllä vähän totuttelua kun on tämän lajin pelit tullut kierrettyä. Saatta kuitenkin olla, että tämän tulen hankkimaan, joten tulisi tämäkin genre paremmin tutuksi.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Demo oli perkeleen kova. Eilen lähti paketti tulemaan, joten kun tulen täältä naapurimaasta pois pääsee kerrankin pelaamaan.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Samanlaista menoa, kuin kolmosessa. Eli todella hyvältä vaikuttaa kyllä..
Harmi tuo 10min aikaraja, jäi siihen bossiin toisella kerralla kesken.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

En tiedä ovatko muut vielä huomanneet mutta tiltin verkkokaupassa on DMC 4 59e ja mukaan saa ennakkotilaajat DMC 4 faceplaten! Itseä ainakin tuo faceplate houkuttelee. :P

Lisäyksenä vielä että tuo pelin 59e:n hinta ei kuitenkaan ole mikään tiltin oma tarjous vaan peli on kaikkialla halvemmalla kuin normaalisti...
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

En tiedä ovatko muut vielä huomanneet mutta tiltin verkkokaupassa on DMC 4 59e ja mukaan saa ennakkotilaajat DMC 4 faceplaten! Itseä ainakin tuo faceplate houkuttelee. :P

Lisäyksenä vielä että tuo pelin 59e:n hinta ei kuitenkaan ole mikään tiltin oma tarjous vaan peli on kaikkialla halvemmalla kuin normaalisti...


Juuh, eli esim. Gamestopissa normi versio maksaa 54,90 ja VPD:n hyllystä kyseinen peli irtoaa 49,90 euron hintaan. Saahan tossa Tiltin "tarjouksessa" tosin ton faceplaten mukaan, joten siinä mielessä tuokaan ei ole kauheaa ylihintaa. Itse taidan pelin kuitenkin tänään käydä varaamassa Gamestopista, kun hyvittävät sen verran hyvin vaihdossa tuotavista peleistä.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Huomennahan tämä peli täällä pohjolassa virallisesti sitten ilmestyy.
Innolla jo huomista odotan, demo alkaa jo olla kulutettu aika puhki. Odotukset kyllä korkealla, edelliset osat sarjasta kun ovat olleet aivan loistavia!

Hmm ei taida olla virallista dmc4 xbox360 keskustelua vielä olemassa?
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Jahas, tilaukseen lähti. Play.comissa 46,49 .

Toi on liian kallis tilattavaksi sieltä. 22% tuosta on enemmän ku 10e, joten tohon tulee tullit päälle. Itse tilasin vpd:stä, sain tänään ja maksoin ~52e posteineen.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Löytyyköhän tätä Prisma/Sokos osastolta jo tänään? Olisi lompakossa 20 lahjakortti. Jos lähtee siihen normi kuuteenkybään, niin 40 voisi investoida ASAP. :)
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Toi on liian kallis tilattavaksi sieltä. 22% tuosta on enemmän ku 10e, joten tohon tulee tullit päälle. Itse tilasin vpd:stä, sain tänään ja maksoin ~52e posteineen.

Onko jollakulla oikeasti jäänyt Playsta kuplamuovissa normaalipostilla tilattu (eipähän tuolla tosin muita vaihtoehtoja olekaan) peli tulliin, vaikka hinta hieman meneekin yli? Kalliimmat paketit tietty eri asia.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Toi on liian kallis tilattavaksi sieltä. 22% tuosta on enemmän ku 10e, joten tohon tulee tullit päälle. Itse tilasin vpd:stä, sain tänään ja maksoin ~52e posteineen.
Heh, no eipä ole ikinä tullut yksittäisiä pelejä tilatessa tulleja päälle. :D Kerran kyllä tuli, kun tilasin Family Guy -paketin, joka oli hieman isompi paketti.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Itse tilasin joskus Freedom Fighters -pelin vanhalle xlootalle. Tulliinsaapumispäivänä punnan kurssi oli sellainen, että alvit olis tullu päälle, mutta onneksi hakupäivänä hinta oli alempi -> Ei tulleja. Eli tästä syystä hain tuon pelin tullista eikä se tullut himaan normaalisti.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Tänään lähti peli mukaan kaupan hyllyltä ja muutaman tehtävänkin olen kerennyt jo läpäisemään. Tällästä mättöä sitä on XO:n pelivalikoimaan kaipailtukin. Välivideotkin on oikein näyttävää ja mukavaa katsottavaa. Todella hienoja kamera-ajoja ym. mukavaa meinikiä luvassa silläkin saralla.

Itse tälläisenä kohtalaisena DMC nyyppänä aloitin pelin ihan suosiolla human vaikeustasolla, ja pari ekaa tehtävää sillä on luonnollisestikin ollut aika läpijuoksumeininkiä. Veikkaan kuitenkin, että saattaa lopputasoissa olla kuumat paikat tälläkin vaikeustasolla. Huh, mutta on tosiaan ainakin näin alkukosketuksen perusteella todella huikea peli.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Muutama kenttä tullut koluttua ja devil hunterilla. Nyt tuli esille kehutun boksin pädin heikko puoli, perusnapit (xayb) ovat liian pieniä button mashaamiseen, pienen mashaamisen jälkeen mun peukku oli kipeää (aikaisemmin ei tarvinnut mashaa muissa boksipeleissä). Melko kovilta tuntuu napit kun joutuu rämpyttää. Jätin ampumiset väliin ja miekalla mashaan ja peukkuun sattuu entistä enemmän, masokisti?
Pitää antaa myös raippaa bumpereille, ihan täyssusi, oli pakko vaihtaa lock on RT:lle. Yhtä paska kuin GC:n bumperi. Tässä tilanteessa pitää sanoa dualshocki soveltuu hyvin mashaamiseen, perusnapit sen verran isoja :) Pitää käydä kaverilla testaa ps3 versiota.

Itse peliin:
Musat heviari-teiniänkytystä elikä paskaa. Turhan liikaa välidemoja joissa on överimättöä, Kitamura-mainen kameratekniikkaan ja koreografiaan alkaa kyllästyttää. Tykkäsin siitä uudesta tummasta naishahmosta, nyt en muista nimeä. Pakollinen pantyshot a la Masamune Shirow :D
Pelattavuus sitä samaa DMC:tä, ei mitään uutta.
Toivoisin että peliin saisi tulla enemmän ninja gaiden-tyylisiä nopeita perusvastustajia sen verran Nero on nopea eikä mitään zombin hitaita sirkuspellejä, niitä on tarpeeksi edellisissä peleissä. Tarina ja dialogi tullut yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Tekijäporukoiden piti mennä lainamaan Street Fighter-sarjalta muutama liikkeitä: dhalsimin kumikädet, Zangiefin piledriver ja Chun Lin spinnin bird kick... todennäköisesti lisää tulossa pelin edetessä.

Ei tällä hetkellä vakuuta.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Mitäs olette mieltä, kannattaisiko minun hankkia tämä DMC4 vaikka en sarjan edellisiä osia ole pahemmin pelaillut, saako juonesta mitään irti? Tuo demo tuntui niin hyvältä, että tekisi mieli hankkia peli, mutta jos juonesta ei ymmärrä mitään niin se syö hieman pelinautintoa.
EDIT: Sen verran kyllä tiedän, että tässä ei ainakaan aluksi Dantella pelata. :D
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Mitäs olette mieltä, kannattaisiko minun hankkia tämä DMC4, vaikka en sarjan edellisiä osia ole pahemmin pelaillut? Saako juonesta mitään irti? Tuo demo tuntui niin hyvältä, että tekisi mieli hankkia peli, mutta jos juonesta ei ymmärrä mitään niin se syö hieman pelinautintoa.

en minäkään ole muita osia pelannut mutta ostin silti. kannattaa ostaa. ei nää oo sellasia "juoni pelejä" välinäytökset enimmäkseen hienoja taistelukohtauksia.
 
Vastaus: Devil May Cry 4 demo ladattavissa

Demon mukaan oli ihan kivaa mättöä tarjolla, joten vein tänään pari peliä vaihdossa kun kävin nappasemassa tämän mukaani. Tää vaikuttaa sellaiselta kevyeltä Ninja gaidenilta. :)
 
Ylös Bottom