Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry

Kyllä ne kasettipelit kaalliita ovat. Muistan myös maksaneeni N64:n Nagano '98:sta jotain 650 mk luokkaa. Nykyyän korkeintaan siinä 350 mk. Ja postikulut tuohon hintaan. Varsinkin Playsta (ent. Play247) saa halvalla nykyään pelejä. Kesällä kuitenkin oli RF 39£ nyt THPS3 esim. 10 puntaa vähemmän.
 
Ei odotetun hyvä

2 tasoa läpi pelanneena sanoisin että ei todellakaan vuoden kaunein PS2 peli eikä musiiikkikaan tuo mieleen kuin Code Veronican ,kyllähän tuo GTA3 pelailu luo liian suuret odotukset muille peleille ainoastaan GTA 3 jälkeen ostamistani peleistä (THPS3, Jak and Dakster ja DMC) ainoastaan Jak and Dakster on ollut mielestäni niin hyvä kuin arvostelut antoivat ymmärtää
 
Kertokaahan kannattaako ostaa, tänään näin Helsingin keskustan Funstationilla kyseisen pelin toiminnassa ja näytti aika namulta!...tosin hinta ei ollut kovinkaan namua,449,- muistaakseni
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan quak3r
Kertokaahan kannattaako ostaa, tänään näin Helsingin keskustan Funstationilla kyseisen pelin toiminnassa ja näytti aika namulta!...tosin hinta ei ollut kovinkaan namua,449,- muistaakseni

En ole valmista peliä pelannut, mutta esim. Konsolinetistä saat sen huomattavasti halvemmalla.

Ja demon perusteella vaikutti ihan hyvältä.
 
Kolmisen tehtävää oon ite läpäissy ja tähän asti ainakin oon ollu tosi tyytyväinen. Nimittäin DMC:ssä on selvästi panostettu siihen tärkeimpään, eli pelattavuuteen. Jos omaa nopeat sormet, niin taisteluista voi saada todella näyttäviä ja vihollisten möykyttäminen on silkkaa hermolepoa. :cool:

Sitäpaitsi itse Dante on toteutettu tyylillä, hahmosta huokuu egoismi ja Dante tietää olevansa parempi kuin muut. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Releaser
Kolmisen tehtävää oon ite läpäissy ja tähän asti ainakin oon ollu tosi tyytyväinen. Nimittäin DMC:ssä on selvästi panostettu siihen tärkeimpään, eli pelattavuuteen. Jos omaa nopeat sormet, niin taisteluista voi saada todella näyttäviä ja vihollisten möykyttäminen on silkkaa hermolepoa. :cool:

Sitäpaitsi itse Dante on toteutettu tyylillä, hahmosta huokuu egoismi ja Dante tietää olevansa parempi kuin muut. :D
JOO-o! Toi Dante on "asennevammanen", aina "mitä-välii" asenteella... alkaa jossai vaiheessa ärsyttää:mad:
 
En pääse mitenkään läpi black knight tehtävässä olevaa mustaa ritaria. Kertokaas taktiikka.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
En pääse mitenkään läpi black knight tehtävässä olevaa mustaa ritaria. Kertokaas taktiikka.

SPOILER SPOILER

Siis tarkoitat ensimmäistä kohtaamista vai? Se menee ihan hakkaamalla vaan (tärkeintä on olla lähellä kokoajan). Alastor aseena (ei kannata ampua ollenkaan), jos Nelon miekka alkaa loistaa niin luvassa on hidas, mutta tehokas hyökkäys jonka väistää helposti hyppäämällä (voi estää myös miekalla joskus).

SPOILER SPOILER
 
Onko pelissä mitään eroa sen suhteen valitseeko ekan tehtävän jälkeen helpon vaikeustason? Eli mitään ei jää puuttumaan, tai tehtävät eivät ole erilaisia etc.?
 
tää peli on kyl kova sana...toimintapeleissä ei oo vuosiin ollu näin sulavaa ja nautinnollista pelattavuutta...on myös aika vaikee mun mielestä näin alkutunnelmien jälkeen siis normal-tasolla...
 
Läpi on. Hupi homma.
Jos tahtoa riittää, niin kyllä tuon yhdessä yössä läpi pelaa. Vaihtomies on tietty hyvä olla mukana, jos välillä hermo menee. Kokonaansa aika laimea tapaus. Varsinaista imua pelissä alkoi olla vasta lopussa. Olisi kaivannut ehkä ihan oikeita puzzleja ja suurempia hirviölaumoja. Lopputaistelussa oli jo meinikiä, mutta sekin ilo loppui lyhyeen... lyhyytensä takia.
Sanalla sanoen, pelistä puuttuu syvyyttä .
 
Re: Ei odotetun hyvä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Thanos23
2 tasoa läpi pelanneena sanoisin että ei todellakaan vuoden kaunein PS2 peli eikä musiiikkikaan tuo mieleen kuin Code Veronican ,kyllähän tuo GTA3 pelailu luo liian suuret odotukset muille peleille ainoastaan GTA 3 jälkeen ostamistani peleistä (THPS3, Jak and Dakster ja DMC) ainoastaan Jak and Dakster on ollut mielestäni niin hyvä kuin arvostelut antoivat ymmärtää

Mielestäni GTA3 on sen verran kunnianhimoinen projekti ollut että sellaiset ei koskaan ole täydellisiä (NIIN laaja maailma ja vapaus), mutta pitäisin DMC:tä lähes täydellisenä Action pläjäyksenä, perinteisellä tavalla. Vaikea siitä huonoja puolia on löytää, mutta tietenkin liikkuminen ja ylipäätään toiminta ei ole niin vapaata kuin GTA3:ssa, mutta nythän on kyseessä aivan eri pelityypit. Makunsa kullakin, eikös :)
 
Joo tuli sitte devili hommattua ja kyllä rokkaa ihan kybällä! Demonien lahtaaminen on vielä hauskempaa kuin onimushassa. Tai siis korjaus: HELVETIN HAUSKAA. Kyllä Resident Evilit jää kankeudessaan kaaauas taakse! No joo mutta pitää mennä jatkamaan:)
 
devil may cry hype

Ei varsinaisesti liity topicciin mut puhuitte tässä topicissa niistä surureunoista tai jostain. en oo vielä saanut ps2:ta hankittua, mutta hommaan pian, mitä ovat nuo "surureunat" tai jotkut mistä puhutte, riippuuko niiden tuleminen pelistä, vai telkkarista vai mihin ne liittyvät. ja paljonko ne poistavat ruudulta vai mitä ne tekee? kiitoksia jos valaisisitte mua
 
Re: devil may cry hype

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
Ei varsinaisesti liity topicciin mut puhuitte tässä topicissa niistä surureunoista tai jostain. en oo vielä saanut ps2:ta hankittua, mutta hommaan pian, mitä ovat nuo "surureunat" tai jotkut mistä puhutte, riippuuko niiden tuleminen pelistä, vai telkkarista vai mihin ne liittyvät. ja paljonko ne poistavat ruudulta vai mitä ne tekee? kiitoksia jos valaisisitte mua
Surureunat; eli siis TV-ruudun ylä- ja alaosiin ilmestyy mustatpalkit. Ei ne nyt niin hirveesti ainakaan mua hämää, mutta jotain saattaa hämätä pari senttiä ylä- ja alareunasta. Eikös ne mustat palkit johtuvat pelin "huonosta" käännöksestä.
 
Onhan peli ihan jees mutta en minä nyt siihen rakastunut. Vaikeusaste on ainakin pirullinen (ja easyllahan ei pelata!), pomoissa menee pitkän aikaa kun niitä tahkoo. Pitää nyt kattella vielä eteenpäin, olen muistaakseni 5. tehtävässä (monta tehtävää siinä on?). Tallennussysteemi on perseestä.

Bugaakohan minun peli vai mitä, mutta minulla on ollut tällaisia outoja ongelmia: Tekstitys ei näy. Hämähäkin puhe tekstitettiin mutta Danten puhetta ei.

Ja kun minulla on 3/4 niistä sinisistä palloista (lisää energiaa), niin ostin kaupasta vielä yhden. "Rahat" meni, mutta pelin mukaan minulla on vieläkin vain 3/4 palloista.

Outoa...
 
Ei bugaa tekstitys se näkyy vain vihollisten osalta ja sitten mitä
niihin orbbeihin tulee , kaupasta ostetut ovat koko blue orbbeja
eivätkä blue orb fragmenttejä (joita pitää kerätä 4 saadakseen yhden blue orbin kokoon ) joten niistä saa heti lisää healttia...

Ainoa huono puoli on se että pelissä on aika vähän tehtäviä
23 + 12 secret missionia...
 
Ylös Bottom