Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Devil May Cry

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Humppapappa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Humppapappa

New Member
En nyt osaa sanoa kumpaan Devil May Cry kuuluu toiminta vai seikkalu-aiheisiin mut laitan sen nyt tänne seikkailupelialueelle.

Niin, kertokaahan minulle tästä pelistä ku se kiinnostaa mua ja aion ehkä ostaa sen, niin onko peli hyvä ja onko se kehujen arvoinen ja saako rahoille vastinetta?

Jos sulla on Ps2 niin sulla pitää olla Devil May Cry. Kutakuinkin noin se menee.

Se ON kehujen arvoinen. Ja varsinkin nyt kun pelin saa platinahintaan niin totta ihmeessä se on hintansa väärti. Osta pois. DMC2 on huonompi, jos jossain vaiheessa olet sitä nähnyt niin älä vedä turhia johtopäätöksiä.

Tossa on sulle vielä sivu mikä kannattaa tsekata:

http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/devilmaycry/

Eli keskiarvo pelin saamista arvosanoista ja linkit jokaiseen arvosteluun erikseen...tykkäsin mm. tästä:
PSX Nation: The best action adventure game on the planet.

Aika ihme muuten ettei foorumista löydy jo valmiiks ketjua aiheesta "Devil May Cry"...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Paitsi että PAL-käännös on hidas kuin mummo krapulassa ja surureunat löytyy... En oikein ymmärrä tätä kohua pelin ympärillä, itselleni DMC oli hirveä pettymys. Hienon näköinenhän tuo on, mutta yksitoikkoinen, musat taisteluissa karmeaa mukaheviä, aseet alitehoisia pitkään pelin alussa ja peli turhauttaa oikein huolella.

Mullekaan DMC ei ollut mikään maailmaa mullistava peli. Nätti kylläkin, mutta jotenkin pelin maailma ei "imaissut" sisäänsä tai tuntunut kiehtovalta - huonolla tavalla kornilta pikemminkin.

Ihan kiva tuo oli pelata läpi, mutta ihan kiva siitä oli päästä eroonkin. Mulle toi oli semmoinen "sain vaihdossa, pelasin, laitoin vaihtoon, eikä oo ikävä"-peli. Plattarina julkaistut pelit eivät ole käytettyinä pahan hintaisia, semmoisena voin suositella DMC:tä kyllä, jos ei aseta odotuksia ihan pilviin saakka.

Kakkosta en oo pelannut. En ole vaivautunut, koska sitä on moitiskeltu huonommaksi kuin ykköstä.

Joo, nyt mulla on tää peli ja se on hyvä, mut miinusta tulee siittä et lopparit ovat liian vahvoja ja jotkut "väliviholliset" ovat ärsyttäviä ja vielä se et energiaa läytyy liian vähän,:mad: mut muuten hyvä peli, ei tämä kyllä mikään huippupeli ole.:D

Odottakaa vain kunhan pääsette pelaamaan peliä Dante Must Die- vaikeustasolla... Siinä vaiheessa tulee oikeasti hiki pintaan, sen verran kovaa vääntöä on luvassa.

Ylös Bottom