Vastaus: Diablo 3
Diablo 3 oli ilmestyessään todella kova juttu ja se tuli pelattua kahdesti läpi. Jotain uutta olen siihen odottanutkin, joten kannatti säästää peliä varastossa eikä myydä sitä pois. Parhaimmillaan tuli pelattua Torment III:n tasoisia tehtäviä muiden pelaajien kanssa, kahteen kovimpaan tasoon eväät eivät riittäneet. Pari kertaa tuli tosin käytyä sielläkin, kun hain muiden siivellä parempia tavaroita.
Torment |||, kaksi kovempaa tasoa, mitä? Itse ostin muutama viikko sitten, pelannut melko ahkerasti. Sooloilen bountyja Torment VIII -tasolla, random-seuraa haen X-tasolla. Torment XIII on vaikein.
Greater riftejä oon jonkin verran pelannut, en ole varma millä tasolla siellä pärjään, ainakin 45. Jotkut randomit haluaa pelata Greater Rift 150. Oma tyyppi kuolee siellä yhdestä tai kahdesta osumasta, randomikaverit tappaa kaikki hipaisulla. Oon sitten katsonut niiden inventorya, ja siellä on ollu kaikki panssarit saman nimisiä, sormuksia, joissa lukee test ring ym... Epäilen näitä modatuiksi, ja olenkin sitten estänyt nämä pelaajat.
Kampanjan aikana säädin vaikeustasoa koko ajan, että olisi haastetta vaikka saakin parempaa varustetta päälle. Barbaarilla oli lopussa Torment IV, munkin pelasin vain 70 levelille, mutta sillä oli silloin Torment V.
Hardocoren pelasin läpi Crusaderilla, varman päälle pidin vaikeustason expertillä. Aika paljon jännitti kyllä Diablon ja Malthaelin kanssa.
Hmm.. Nyt alkoi tehdä mieli pelata sillä munkilla taas, ei ole yhtään settiä vielä. Barbaarilla on ainakin kolme, tykkään sillä eniten Raekor -setistä + pari Seismic Slam -legendarya.
Jos ootte mun psn-kavereita, niin kannattaa nyt tarkistaa Diablo -postilaatikko. Aika monelle on tullut lähetettyä lahjoja, en tiedä mitä niistä saa, mutta kohta alkaa joissakin postin säilytysaika loppua.