Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja draev
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Diablo 3

Voiko tavaroita siirrellä hahmolta toiselle? Demon hunterilla alkaa olemaan wizardille ja barbaarille sopivia tavaroita. Jos teen seuraavaksi hahmoksi toisen noista, saanko niitä varusteita siirrettyä?

Vai pistänkö demon hunterilla nuo tavarat myyntiin/osiksi?
Stash on jaettu muistaakseni kaikkien hahmojen kesken.

Voiko tavaroita siirrellä hahmolta toiselle? Demon hunterilla alkaa olemaan wizardille ja barbaarille sopivia tavaroita. Jos teen seuraavaksi hahmoksi toisen noista, saanko niitä varusteita siirrettyä?

Jemmaat stashiin, niin tavarat siirtyvät kaikkien hahmojen käytettäviksi.

Voiko tavaroita siirrellä hahmolta toiselle?

Sellainen kannattaa huomioida, että kun tunnistat tavaran, niin se skaalautuu hahmon silloisen levelin mukaan. Jos esim. aloitat pelin uudella hahmolla ja lähetät 55-levelisen hahmon tunnistamattoman tavaran uudelle hahmolle, niin tunnistettaessa legenda-tason esine ei ole kovin kummoinen. Liian alhaisen levelin hahmo taas ei voi käyttää liian kovia esineitä.

Onko Wizard paras hahmo?Vai Barbaari?Demon Hunterilla pelasin aikoinaan..
Wizard ja barbaari on parhaita yksin pelaamiseen, tai siis ainakin oli season 5.

wizard on ainakin tosi hyvä spoilerissa mainitulla setillä.
Vyr’s Amazing Arcana set, varusteilla joita saa normi pelissä ei saeson mun ymmärtääkseni ja torment vaikeus asteela.

Wizard ja barbaari on parhaita yksin pelaamiseen, tai siis ainakin oli season 5.

wizard on ainakin tosi hyvä spoilerissa mainitulla setillä.
Vyr’s Amazing Arcana set, varusteilla joita saa normi torment vaikeus asteela.

Kiitos. Otan Wizardin.

Kiitos. Otan Wizardin.
Huom. en sitten tiedä kuinka hyvä wizard on sillä season 6 palkinnoksi saatavalla setillä tai muistakaan hamoista, mutta itse otin monkin. itse halitsen monkin paremin kuin muita ja season 6 palkinto setti näytti mielenkiintoiselta sille.

Pelasin PS4-versiota kaverin kanssa Hardcorella. Peli oltiin menty läpi Expert-tasolla mikä oli pelin aloittamisen alussa meille auki. Hahmona Monk ja tarinan läpipeluun jälkeen tasot olivat 70 lvl + 21 Paragon lvl. Aloitettiin Adventure-moodi ja vaikeusaste nostettiin Master-tasolle. Ensimmäisen Actin Bountyt eivät tuottaneet vaikeuksia ja tuntui siltä että vaikeusaste ei nousut tarpeeksi kun viholliset olivat hyttysen vaarallisuuden tasolla vahingon puolesta ja sainpahan vielä sellaisen legendaarisen sauvan uudestaan mikä nostaa Tempest Rush-taidon yhteydessä Critical Hit Chancen 100% kun osuu 3 viholliseen tai alle kerralla sekä nostaa Tempest Rushin avulla tehdyn vahingon melkoisesti muutenkin.
Sitten testattiin Riftiä. Pari ensimmäistä helppoja kuin mitkä ja ei mitään huolta mistään. Kolmannen yhteydessä sitten loppupomo tappoikin. Rupesi naurattamaan vietävästi kun tuli niin yllätyksenä se vahingonmäärä ja vielä kun varovaisuus omalta kohdalta oli kadonnut kokonaan siinä vaiheessa kun oli hyvät varusteet käytössä ja statsit kovat. Kaveri kuitenkin sai pomon kukistettua ja koska en poistunut "Your Dead"-ruudusta sitä ennen niin sain sen 15 min Rift läpipeluu Pokaalin.

Rip Monk 70 lvl + 37 Paragon lvl.

EDIT: Ainiin, koska kyseinen hahmo oli ainut silloinen hahmoni, menetin kaikki rahat ja tavarat mitä olin keränyt eikä uusi normi hahmoni niitä saanut käyttöönsä.

Jos kiinnostaa katsoa suomenkielistä Diablo 3 -striimiä, niin tänään siihen on mahdollisuus. Vedämme cooppina netin välityksellä. Toinen meistä ei ole aiemmin pelannut Diabloa, joten aloitamme pelin alusta. Itse olen aiemmin pelannut monkilla, mutta jos joku haluaa suositella jotain muita hahmoluokkia, niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan.

Mukaan pääsee meidän Twitch-kanavalla klo 20.00: https://www.twitch.tv/konsolifin

En pääse katsomaan striimiä kun näitä juhlia pitää käydä juhlimassa, mutta oma ehdoton suosikki on barbaari,joten testaa vaikka sitä jos ei parempaa ehdotusta tule. Ja Traddash, pistä suoraan Torment 1 niin alkaa tippumaan oikeasti kovaa tavaraa.

Ja Traddash, pistä suoraan Torment 1 niin alkaa tippumaan oikeasti kovaa tavaraa.

Eipä sillä tason 1 Monkilla Hardcorella tekisi mitään Tormentilla kun sain Softcorella +60 tasoisen Witch Doctorin tapettua Tormentilla.

Tormentilla ei menty vielä sen takia Hardcore hahmoilla kun ei oikein tiennyt kuinka voimakkaiksi viholliset muuttuvat jotta ei hahmot kuolisi turhan nopeasti jos niin kävisi. Ei ne vaikeusaste statistiikat vielä kerro paljoa minun mielestäni.

En pääse katsomaan striimiä kun näitä juhlia pitää käydä juhlimassa, mutta oma ehdoton suosikki on barbaari,joten testaa vaikka sitä jos ei parempaa ehdotusta tule. Ja Traddash, pistä suoraan Torment 1 niin alkaa tippumaan oikeasti kovaa tavaraa.

Otin lopulta maagin eiku velhon testiin kun sillä en ole pelannut aiemmin. Kolme ja puoli tuntia tuli vedettyä ekalla sessiolla. Seuraavan kerran on tarkoitus striimata keskiviikkona. Hahmoiksi meille valikoitui munkki ja velho.

Muistui taas mieleen, että onhan tämä aika koukuttava peli. Menee useampi tunti hetkessä vaikka aika helppoa tuo alku olikin. Olis varmaan tarvinnut ottaa kovempi taso heti alkuun. Ajattelin kuitenkin lähteä vähän kevyemmällä meiningillä kun oli yksi aloittelija mukana.

Menee hieman yksinpuheluksi, mutta seikkailu jatkuu klo 19.30 meidän Twitch-kanavalla. Mukaan saa ehdottomasti liittyä chatin välityksellä. Viimeksi sai ihan hyvääkin keskustelua aikaiseksi. Neuvoja saa antaa, enkä niistä todellakaan pahastu. Vaikeustasoa pitänee luultavasti nostaa hieman. Samalla sitten hahmot myös levuttuvat nopeammin.

Linkki: www.twitch.tv/konsolifin

Diablo 3 oli ilmestyessään todella kova juttu ja se tuli pelattua kahdesti läpi. Jotain uutta olen siihen odottanutkin, joten kannatti säästää peliä varastossa eikä myydä sitä pois. Parhaimmillaan tuli pelattua Torment III:n tasoisia tehtäviä muiden pelaajien kanssa, kahteen kovimpaan tasoon eväät eivät riittäneet. Pari kertaa tuli tosin käytyä sielläkin, kun hain muiden siivellä parempia tavaroita.

Diablo 3 oli ilmestyessään todella kova juttu ja se tuli pelattua kahdesti läpi. Jotain uutta olen siihen odottanutkin, joten kannatti säästää peliä varastossa eikä myydä sitä pois. Parhaimmillaan tuli pelattua Torment III:n tasoisia tehtäviä muiden pelaajien kanssa, kahteen kovimpaan tasoon eväät eivät riittäneet. Pari kertaa tuli tosin käytyä sielläkin, kun hain muiden siivellä parempia tavaroita.

Torment |||, kaksi kovempaa tasoa, mitä? Itse ostin muutama viikko sitten, pelannut melko ahkerasti. Sooloilen bountyja Torment VIII -tasolla, random-seuraa haen X-tasolla. Torment XIII on vaikein.

Greater riftejä oon jonkin verran pelannut, en ole varma millä tasolla siellä pärjään, ainakin 45. Jotkut randomit haluaa pelata Greater Rift 150. Oma tyyppi kuolee siellä yhdestä tai kahdesta osumasta, randomikaverit tappaa kaikki hipaisulla. Oon sitten katsonut niiden inventorya, ja siellä on ollu kaikki panssarit saman nimisiä, sormuksia, joissa lukee test ring ym... Epäilen näitä modatuiksi, ja olenkin sitten estänyt nämä pelaajat.

Kampanjan aikana säädin vaikeustasoa koko ajan, että olisi haastetta vaikka saakin parempaa varustetta päälle. Barbaarilla oli lopussa Torment IV, munkin pelasin vain 70 levelille, mutta sillä oli silloin Torment V.

Hardocoren pelasin läpi Crusaderilla, varman päälle pidin vaikeustason expertillä. Aika paljon jännitti kyllä Diablon ja Malthaelin kanssa.

Hmm.. Nyt alkoi tehdä mieli pelata sillä munkilla taas, ei ole yhtään settiä vielä. Barbaarilla on ainakin kolme, tykkään sillä eniten Raekor -setistä + pari Seismic Slam -legendarya.

Jos ootte mun psn-kavereita, niin kannattaa nyt tarkistaa Diablo -postilaatikko. Aika monelle on tullut lähetettyä lahjoja, en tiedä mitä niistä saa, mutta kohta alkaa joissakin postin säilytysaika loppua.

Taitaa olla tovi edellisestä pelikerrasta, tosiaan vaikeustasot mennyt hitusen "eteenpäin" :)
Ja pelannut läpi...? :confused:
Olihan se aikanaa ihan eri peli ilmestyessään PC:lle, kauan ennen konsoleille ilmestymistä.

Ylös Bottom