Joo spiritbornella testasin tota kanssa, nyt vähän erilainen mutta silti eilen huomasin että perkele, en ole katsonut helapoolia koko tämän pelin ajan kertaakaan enkä muista olenko kuollut. Mun spiritbornella tuntuu olevan pysyvä barrier päällä. Toki kun on uusi hahmoluokka niin tämä luokka on tehty op:ksi ihan sen takia että saadaan lisäriä myyty, kaikki haluaa pelata op hahmolla. Veikkaan että tän seasonin jälkeen tulee aivan poskettomia nerffejä.
Mitä tulee ite lisäriin ja seasoniin, vahvat meh-fiilikset. Season itessään, se realmwalker mekaniikka, todella tylsä ja aika mitätön juttu. Ja ilmeisesti ne Opalit on bugisia koska porukka on raportoinut ettei ne tee mitään dropdaten suhteen.
Lisäristää huomasi että se oli kirjoitettu jotenkin turvallisesti, siitä puuttui jotain en vain oikein keksi mitä. Tossahan ei oikein tarinallisesti tapahtunut mitään, juostaan ja joskus kävellään hitaasti hahmojen perässä. Uusi alue Nahantu ei oikein vakuuttanut. Ei siellä ollut oikeastaan mitään mitä ei olis jo ennestään nähty. D2:n vastaavat alueet, Flayer jungle ja Travincal jne. oli paljon paremmin tehtyjä vaikka tietty sen aikakauden rauta vaikutti designiin.
Itellä aika semmonen 5/10 kokemus, hahmo on nyt lv60 paragon 65 ja en taida jaksaa enempää. Vähän huolestuttaa D4:n suunta, jos lisäri oli näin pannukakku tarinalliselta sisällöltään niin nähdään varmaan itse Diablo joskus vuonna 2045.