Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 4

On ollut todella hauskaa tuon SpiritBorn classin kanssa. Itse pelaan oma värkkäämällä poison buildilla. Mutta tuolla internetissä leviää nyt todella op build spiritbornille alla tuon buildin ohjeet. Goblin inc. tämän buildin alunperin teki. Tästä buildista löytyy jo jotain evoluutioonkin....

Viikonloppuna tuli todistettua Spiritborn-buildia, jossa edettiin valtavaa vauhtia jonkin kyvyn avulla. Hahmo muistutti matalalentoa harrastavaa minikomeettaa, joka tuhosi hyökkäyksillään kaiken silmänräpäyksessä Torment 1 -tasolla, vaikka Paragon-tasoja oli vasta 90 (omalla hahmollani 112).

Paikkana oli Citadel, jonka tehtäviä tuli kokeiltua ensi kertaa. Käytännössä vain juoksin pelikaverin kanssa perässä ja ihmettelin moista tuhovoimaisuutta. Vasta pomotaistelussa päästiin hieman osallistumaan toimintaan, vaikka sekin oli lähinnä läpijuoksu.

Kivaa on kyllä ollut DLC:n parissa, Diablo IV maistuu hyvältä pitkän tauon jälkeen.

tarkoitat varmaan tätä buildia itsekkin pelasin tätä buildia ennenkö pistin pelin tauolle ja siirryin Metaphoraan, Diablo 4 historian Fastest buildi ja olihan se ihan hauskaa pari päivää.

tarkoitat varmaan tätä buildia itsekkin pelasin tätä buildia ennenkö pistin pelin tauolle ja siirryin Metaphoraan, Diablo 4 historian Fastest buildi ja olihan se ihan hauskaa pari päivää.

Täsmälleen tämä. Aivan sairasta menoa, kiitos videosta. Vaikka välillä onkin ihan kivaa dominoida tuolla tavalla, vie se haasteen kokonaan pois.

Joo spiritbornella testasin tota kanssa, nyt vähän erilainen mutta silti eilen huomasin että perkele, en ole katsonut helapoolia koko tämän pelin ajan kertaakaan enkä muista olenko kuollut. Mun spiritbornella tuntuu olevan pysyvä barrier päällä. Toki kun on uusi hahmoluokka niin tämä luokka on tehty op:ksi ihan sen takia että saadaan lisäriä myyty, kaikki haluaa pelata op hahmolla. Veikkaan että tän seasonin jälkeen tulee aivan poskettomia nerffejä.

Mitä tulee ite lisäriin ja seasoniin, vahvat meh-fiilikset. Season itessään, se realmwalker mekaniikka, todella tylsä ja aika mitätön juttu. Ja ilmeisesti ne Opalit on bugisia koska porukka on raportoinut ettei ne tee mitään dropdaten suhteen.

Lisäristää huomasi että se oli kirjoitettu jotenkin turvallisesti, siitä puuttui jotain en vain oikein keksi mitä. Tossahan ei oikein tarinallisesti tapahtunut mitään, juostaan ja joskus kävellään hitaasti hahmojen perässä. Uusi alue Nahantu ei oikein vakuuttanut. Ei siellä ollut oikeastaan mitään mitä ei olis jo ennestään nähty. D2:n vastaavat alueet, Flayer jungle ja Travincal jne. oli paljon paremmin tehtyjä vaikka tietty sen aikakauden rauta vaikutti designiin.

Itellä aika semmonen 5/10 kokemus, hahmo on nyt lv60 paragon 65 ja en taida jaksaa enempää. Vähän huolestuttaa D4:n suunta, jos lisäri oli näin pannukakku tarinalliselta sisällöltään niin nähdään varmaan itse Diablo joskus vuonna 2045.

Niin eipä kait Diablo pelisarjaa nyt muistetakaan pelien tarinamoodeista ?. Joskin nyt näyttäisi siltä että tämä Diablo pelien legacy onkin nyt muuttunut tässä Vessel of Hatredin julkaisun myötä. Meinaan kun peli on tällä hetkellä parhaassa kuosissa kuin koskaan ennen Diablo 4 lyhyessä historiassa.
No jostainhan tuota valitusta pitää löytää.... Tuo sanonta "ARPG pelejä ei pelata tarinan takia" onkin jo näemmä menneen talven lumia...

edit: Omasta mielestä tämän lisärin myötä mentiin heittämällä Diablo 3 ohi.

Viimeksi muokattu:
Niin eipä kait Diablo pelisarjaa nyt muistetakaan pelien tarinamoodeista ?. Joskin nyt näyttäisi siltä että tämä Diablo pelien legacy onkin nyt muuttunut tässä Vessel of Hatredin julkaisun myötä. Meinaan kun peli on tällä hetkellä parhaassa kuosissa kuin koskaan ennen Diablo 4 lyhyessä historiassa.
No jostainhan tuota valitusta pitää löytää.... Tuo sanonta "ARPG pelejä ei pelata tarinan takia" onkin jo näemmä menneen talven lumia...

edit: Omasta mielestä tämän lisärin myötä mentiin heittämällä Diablo 3 ohi.
Selkeesti kuitenki tehdään tarina-dlc:tä... joten? Tietty siitä saa kritisoida, turhaan toisen mielipidettä ja fiilistä pelistä lytätään sillä että "no ei näitä tarinan takia pelata". Ehkä jotkut ei pelaa, toiset pelaa ja odottaa jotain edes tuon hintalapun vastineeksi.

Itse en kokenut saavani rahoille vastinettä. Peukut sulle jos sait.

Noo vaikka diablot eikä lajityyppi itsessään olekaan mikään tarinavetoinen peli millään tavalla niin olisin silti toivonut ihan eri tason suoritusta myös tarinan osalta. Nyt kun sen kerrankin oli viihdyttävä seurattava. Muuten tässä tuntuu diablo olevan parhaimmillaan, mutta en voi kiistää myös omaa pettymystä siinä suhteessa.

Kuten aikaisemminkin kirjoitin niin asia on mulle ok, jos tarina jatkuu järkevästi myöhemmin ILMAN lisämaksullista sisältöä.

Selkeesti kuitenki tehdään tarina-dlc:tä... joten? Tietty siitä saa kritisoida, turhaan toisen mielipidettä ja fiilistä pelistä lytätään sillä että "no ei näitä tarinan takia pelata". Ehkä jotkut ei pelaa, toiset pelaa ja odottaa jotain edes tuon hintalapun vastineeksi.

Itse en kokenut saavani rahoille vastinettä. Peukut sulle jos sait.
Tässähän tätä eihän näitä tarinan takia pelata.

Ei missään nimessä tarinaa uusiksi enää. Ei Diabloja tarinan vuoksi pelata :D

Minä taas pelaan nimenomaan kampanjaa ja tarinalisäosia. Siihen se peli sitten jääkin, kun ne kaikki tarinapelattavat on pelattu. Kun ei vaan jaksa keinotekoista pelin pitkittämistä endgamejen kautta. Muutaman tunnin jälkeen jo pursuaa mikä tahansa peli ulos korvista, jos pitää hinkata samoja mestoja jonkun näennäisen progression takia jo aiemmin kolutuissa tutuissa ympäristöissä tuttuja vihuja jatkuvasti listien. Yäk!!!

Ah okei, oon ennen sanonu noin, sitten en varmaan halua tarinaa ollenkaan. Tai ehkä haluankin? Selkeesti jäi jotain uupumaan tässä lisärissä. Ei sun tartte enää nyt vääntää tosta ja ettiä jotain vanhoja tekstejä, jos mun mielestä tarina oli paska ja se veti koko lisäriä alas. Sehä on vaa mun mielipide eikö vaa ja sulla on oma.

Tulipa vihdoinkin ostettua lisäri ja aloitettua tämä seasoni. Päätin aloittaa tarinan alusta ihan huvin vuoksi ja aika hauskaahan se on Spiritbornilla. Nyt odottelen ensimmäisiä legendaarisia että näkee miten ne muuttaa pelaamista.

Oli myös hassua huomata että pelin rahakauppaan on tullut ostettavaksi Warcraft hahmojen asuja. Tavallaan voisi kiinnostaa, mutta onhan ne pirun kalliita. Lich King ja Jaina asut kiinnostaisi eniten, mutta taitaa kyllä jäädä ostamatta...

Elon Musk on tunnetuin Diablo 4 pelaaja joka on pelannut pelin julkaisusta asti paljon. Myös striimailee peli omalta X tililtään. Kuuntelee myös avaruus insinööriensä Briefia samalla kun pelailee Diablo 4 :) Alla asmongoldin reagointia tähän. Elon Musk teki jonkun maailmanennätyksenkin peliin

Ylös Bottom