Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo III

eihajua

Member
Onko kenellekkään tietoa tuleeko tämä konsoleille. Peli käyttää Havoc-engineä ja trailereiden mukaan tulossa on jälleen unettomia öitä.

Mitään muuta peliä ei ole tullut pelattua niin paljon, kuin Diablo/Diablo II:sta. Jopa mun tenavat ovat innostuneet vanhasta Diablo II:sta - sais kolmonen tulla kyllä jo konsoleillekin.
 
Vastaus: Diablo III

PS1 diablo oli ainakin minusta parempi kuin se puucee versio. Saman ruudun co-op siinä oli. Silloin vanhoina aikoina ei ollut oikein kunnon koneita käytössä, joten konsoli diablo oli ihan helkkarin imba. Lisäksi napit olivat ainakin minusta onnistuneesti tehty ohjaimelle ja toimivat jopa paremmin kuin hiiri ja näppis combo.

Toivoin aina että Diablo 2 tulisi PS2:selle. Mutta eipä se haittaa kun on se tossa PC:llä nyt. :)

Odotan D3:sta innolla.
 
Vastaus: Diablo III

Diablo II oli aivan pirun tykki peli. Itseasiassa muutama kaveri jaksaa vieläki pelata sitä ihan aktiivisesti. Harmi vaan että Diablo III taisi olla maksullinen joten siihen jäi meikän pelaaminen. En rupea yhdestäkään pelistä kk maksua maksamaan
 
Vastaus: Diablo III

Harmi vaan että Diablo III taisi olla maksullinen joten siihen jäi meikän pelaaminen. En rupea yhdestäkään pelistä kk maksua maksamaan

Mistä moista olet kuullut? Itse koitin tonkia tälläisiä uutisia, mutta en löytänyt mistään?

Itse vähän epäilen tuota kk maksua. Eihän aikasemmissakaan ole ollut ja diablo pelisarja on aina ollut enemmänkin yksinpeli "painotteinen". Toki moninpeli tuo peliin lisää syvyyttä, mutta peli on mielestäni kehitelty yksinpeliä silmälläpitäen.
 
Vastaus: Diablo III

kyllä omasta mielestä peli on enemmän painotettu sinne moninpelin puolelle. Tämän kk-maksun olen kuullut kavereilta ketkä pyörivät aktiivisesti Diblon ja WoWin parissa. En tiedä onko sitten taas jotain kalajuttuja mutta kyllähän se ihan mahdollista on että kk-maksu tähän tulisi. Onhan WoWillakin tehty aika mielettömästi rahaa sen ansiosta
 
Vastaus: Diablo III

kyllä omasta mielestä peli on enemmän painotettu sinne moninpelin puolelle. Tämän kk-maksun olen kuullut kavereilta ketkä pyörivät aktiivisesti Diblon ja WoWin parissa. En tiedä onko sitten taas jotain kalajuttuja mutta kyllähän se ihan mahdollista on että kk-maksu tähän tulisi. Onhan WoWillakin tehty aika mielettömästi rahaa sen ansiosta

Ainakaan screenshotit eivät viittaa siihen millään tavalla, että mitään eeppistä multiplayer seikkailua nähtäisiin wowin tyyliin. Luulisi, että kotisivuilla löytyisi juuri kuvia tuollaisesta ihan mainostusmielessäkin mutta kaikki screenshotit näyttäisi olevan otettu yksinpelikampanjasta.

Mitenhän blizzardin voimavarat edes riittäisi Wowin, diablon ja starcraftin 24/7 päivystämiseen?
 
Vastaus: Diablo III

Todennäköisesti ei tule olemaan kk-maksuja tässä, joku Blizzard-tyyppi niin sanoi. Linkkiä ei tosin ole antaa kun en muista mistä sen luin..

Ja konsoliversiostahan ei ole vielä varmuutta, siitäkin oli jossain juttua ja se ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto. Toivottavasti tulee boksille ettei tarvitse uutta pc:tä ostaa kun tää joskus ilmestyy :-/
 
Vastaus: Diablo III

Voi olla vaan aikamoistaa kuraa konsolilla tuommonen häknsläshi ellei sitten satu olemaan hiiri ja näppis konsolilla. :rolleyes:
 
Vastaus: Diablo III

Joo. Alkaa taas pyörimään päässä ne "vielä yhdet" Mephisto runit. Täytyy vaan toivoa, että valmistun tuolta koulusta ennen kuin tämä julkaistaan, sillä muuten voi käydä sen suhteen aika huonosti :)
 
Ylös Bottom