Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablon ystäviä?

Jarmo Hänninen

New Member
Tässä tuumasin tiedustella viikonlopun ratoksi, että vieläkö maailmasta tai edes KonsoliFINistien joukosta löytyy Diablon ystäviä ja vieläpä nimenomaan kakkososan fanittajia. Pelin ilmestyessä oli homma lähes kovaakin kamaa ja karttaa vaelteli simppeleitä (tuhoa kaikki) tehtäviä suorittaen aina iltamyöhään saakka. Simppelihän tämä peli on ja hyvin suoraviivainen hack&slash -peli, joten eipä tuo varmaan roolipelipuristien sydäntä lämmitä, mutta ei pidäkään.

Asensin pelin pitkästä aikaa lisäosineen koneelle ja, nyt kun laajakaistakin on alla, niin kokeilin sitä myös pelata netissä parin kaverin kanssa - kyllähän sitä tahkota jaksoi pitkästä aikaa.

Liekö muita Diablo II:n ystäviä? Ehkä jopa sellaisia, jotka uskaltaisivat pelata netissä peliä :confused:
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Kyllähän tuota on tullut aikanaan netissäkin asti jyystettyä ankarasti. Hyllystä löytyisi kakkonen +lisäosa. Nykyään on vain niin että paljon on pelejä joita tekisi mieli pelata, mutta jotenkin kummasti tuo World of Warcraft vie aikaa, ettei muita pelejä kerkeä edes miettimään
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Taas tuli tunti pari pelattua tänään kaverin kanssa. Alusta saakka aloitettiin ja pikku hiljaa kivutaan ylöspäin tikkailla :)
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Jarmo Hänninen sanoi:
Taas tuli tunti pari pelattua tänään kaverin kanssa. Alusta saakka aloitettiin ja pikku hiljaa kivutaan ylöspäin tikkailla :)

Millä hahmolla pelaat :)
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Diablo 2:sta ja LODia tuli pelattua niin paljon että elämä meinas mennä. Muutama vuosi sitä tuli pelattua ja nyt ollaan kuivilla oltu reilu vuosi.
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Joo, kauan on tuota tullut tahkottua. Alusta saakka jopa. Tosin vuoden-1½ vuoden tauon pidin aikoinaan kun kyllästyin 1.09 version dupe/hack/yms meininkeihin ja 1.10 versiokin jäi aika lailla väliin. Mutta palasin 1.11 patchin myötä tavoitteena päästä mahdollisimman korkealle ladderiin, tosin sekin kaatu/on kaatumassa ajan puutteeseen, kun ladderin kärki meinaa karata; korkein on jo 98 lvl ja itse pyörin vielä 88 levelillä Zeal Paladinilla :D
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Itse pelasin aikoinaan Diablo 2:a 1 - 12 tuntia päivässä parin vuoden ajan lähes päivittäin, pelkästään yksinpeliä / lähiverkkopeliä yhden kaverin kanssa. Kaikilla hahmoilla hell-vaikeustaso läpi, ja sitten esim. barbaari tasolla 97 ja druidi levelillä 96 (peliä tuonne asti pelanneet tietänevät, että yksinpelillä tuosta levelin nostamiseen menee helposti kuukausi todella aktiivista pelaamista, olettaen tietenkin että ei kuole kertaakaan). Kaikki muut hahmot leveleillä 80 - 95. Pitäisi taas joku päivä kokeilla tuota peliä, kunhan saisi vain lähiverkon kasattua kuntoon ennen sitä.
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

No nyt on taas piru irti. Piti mennä kokeilemaan Diablo 2:sta varmaan vuoden tauon jälkeen ja addiktio iski heti. Suurin koukku ainakin itselläni Diablo 2:ssa on lähiverkkopeli. Ja kuka muka väittää ettei hack ´n slash -peli voi voittaa pelitunneissa kunnon roolipelejä :p
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Koitan vältellä näitä parhaani mukaan. Pelkään jääväni koukkuun :eek:
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Mä en ole Diabloon sen koommin koskenut kun lopetin. Sitä ennen pelasin sitä perkeleen peliä päivittäin neljä-viisi tuntia varmaankin reilun vuoden ajan. Homma meni jo ihan överiksi, duuneista ei tullut mitään ja muutenkin alkoi etääntymään maailmasta. Oli vaan pakko lopettaa. 1.09:n dupetus ja muut haittailmiöt olivat sen verran "muodissa" että siihen oli hyvä jäädä kun ei vaan enää jaksanut kaikkea sitä paskaa. 1.10 pätsiä en koskaan nähnyt, koko homman radikaali muuttuminen olisi ollut sen verran iso muutos että siihen oli hyvä lopettaa ja uninstalloida koko paska. Jätin kaikki hahmot serverille vanhenemaan, sinne meni Tal Rashan setit, Windforcet sun muut.

En ole sen koommin uskaltanut koskea mihinkään vastaavaan peliin, WoWkin on jäänyt kaupan hyllylle.
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

achiim sanoi:
Mä en ole Diabloon sen koommin koskenut kun lopetin. Sitä ennen pelasin sitä perkeleen peliä päivittäin neljä-viisi tuntia varmaankin reilun vuoden ajan. Homma meni jo ihan överiksi, duuneista ei tullut mitään ja muutenkin alkoi etääntymään maailmasta. Oli vaan pakko lopettaa. 1.09:n dupetus ja muut haittailmiöt olivat sen verran "muodissa" että siihen oli hyvä jäädä kun ei vaan enää jaksanut kaikkea sitä paskaa. 1.10 pätsiä en koskaan nähnyt, koko homman radikaali muuttuminen olisi ollut sen verran iso muutos että siihen oli hyvä lopettaa ja uninstalloida koko paska. Jätin kaikki hahmot serverille vanhenemaan, sinne meni Tal Rashan setit, Windforcet sun muut.

En ole sen koommin uskaltanut koskea mihinkään vastaavaan peliin, WoWkin on jäänyt kaupan hyllylle.

Hmm, tunnistan itseni täysin :eek:
Tosin pelinä on WOW.. Achiim jos sinulla diablon kanssa tuollaisia ongelmia tuli, niin en suosittele WOW:ta hommaamaan. Itse olen täysin koukussa peliin enkä tällä hetkellä todellakaan pysty lopettamaan pelaamista
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Aikoinaan tuli kyllä Diablo 2 LoD;ia pelattua netissä todella paljon, äijiä oli barbaari 30-35 lvl, sorkku 78 lvl, amazon 20-25 lvl, Paladin 80 lvl, Necromancer 40-45 lvl, assalla ja druidilla en ole sen kummemmin pelannut. Nykyään en enää pelaa joten on tainneet ukkoni haihtua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Diablon ystäviä?

Tulihan sitä diablo 2:sta ja LoD:ia tykitettyä sillon aikanaan hyvinkin paljon. Yksinpeliä ei niinkään vaan netissä kavereiden kanssa pelaaminen oli juhlaa! Paras ukko tais olla 96-98lvl. Veli tykitti sitä vielä enemmän kun mä ja LoD-levy oikeasti räjähti cd-asemaan, johtuen monen tunnin pelaamisesta putkeen. :p
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

Hottari sanoi:
Veli tykitti sitä vielä enemmän kun mä ja LoD-levy oikeasti räjähti cd-asemaan, johtuen monen tunnin pelaamisesta putkeen. :p
No way!? Siistii, siis omalla tavallaan.

Itse pelasin ahkerasti molempia osia, tosin en ole Diabloihin koskenut vuosiin, WoW veisi peliajan kuitenkin. Onneksi olen sitäkin pystynyt vähentämään ja kerran en pelannut kokonaiseen viikkoon! :D Tiedän, itsehillintä on hyvä.

PS. Eikö ensimmäinen Diablo tullut pleikkarillekin? Jotain sellaista olisin muistanut... No joo ihan sama kun pelejä pelasin PC:llä kuitenkin.
 
Vastaus: Diablon ystäviä?

The Great Samu sanoi:
No way!? Siistii, siis omalla tavallaan.

Itse pelasin ahkerasti molempia osia, tosin en ole Diabloihin koskenut vuosiin, WoW veisi peliajan kuitenkin. Onneksi olen sitäkin pystynyt vähentämään ja kerran en pelannut kokonaiseen viikkoon! :D Tiedän, itsehillintä on hyvä.

PS. Eikö ensimmäinen Diablo tullut pleikkarillekin? Jotain sellaista olisin muistanut... No joo ihan sama kun pelejä pelasin PC:llä kuitenkin.

Tulihan se....kaverillanikin Diablo räjähti asemaan.
 
Ylös Bottom