Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diddy Kong Racing DS

Kurimus

Member
Onko porukka täällä hankkimassa kyseistä peliä?
Itse ennakkotilasin jo vg+:lta ja odotan peliltä aika paljon.

Jonkun verran kuusnepalla tuli peliä pelattua ja nyt tulee varmasti aika paljon tunteja lisää. Kahdeksan pelaajan wi-fi matsit ja kenttäeditori ei kuulosta ollenkaan pahalta.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Tämä kuuluu pakkohankintoihin. Tuo 8 pelaajan Wi-Fi pelit kuulostaa aika hyvälta ja kenttä editori.
Mario Kartia jaksaa vielä pelata, joten tämä saattaa olla yhtä hyvä.
Milloin tämä peli tulee kauppoihin?
Nintendo.fi sivulla ei ole paljon tietoja.
http://www.nintendo.fi/?game=1507
Edit. Pienen etsinnän jälkeen, löytyi tieto, että peli julkaistaan euroopassa ensimmäisellä neljänneksellä ja USAssa Helmikuun 5 päivä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Käsitykseni mukaan kyseessä on enemmän tai vähemmän suora käännös Nintendo 64:ltä, lisänä nuo Calinkin mainitsemat bonukset?
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Guardian Viper sanoi:
Käsitykseni mukaan kyseessä on enemmän tai vähemmän suora käännös Nintendo 64:ltä, lisänä nuo Calinkin mainitsemat bonukset?
Juuri näin. Vähän samaan tyyliin kun Mario64 DS:lle eli uudistuksia on mutta kuitenkin sama peli.

Wikipediassa on hyvää infoa pelistä.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Products
------------------------------------------------------
1 x Diddy Kong Racing - DS (Preorder) () = 26.08EUR
------------------------------------------------------
Sub-Total: 26.08EUR
Tax (0%): 0.00EUR
Worldwide FI : 0.1 lb(s): 4.88EUR
Total: 30.96EUR

Tollasta maksaa ku ennakko tilaa vg+: sta. lähetyksessäkään mene kuin se 4-5 päivää julkaisusta.
Rohkeesti tilaamaan, niin saadaan piakkoin kotimaiset 8 pelit. :)
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

DvdBoxofficesta näyttäisi irtoavan hintaan 30,46. En tiedä sitten kuinka nopeasti tuolta tulee nuo pelit julkaisun jälkeen.

Itse olen sen verran uusi DS:n omistaja että taidan odottaa arvosteluita ja pelaajien kokemuksia siitä että kuinka hyvä peli on kyseessä. Olen miettinyt Mario Kart DS:n hankintaa, mutta jos tästä tulee "korvaaja" sille niin tiedä sitten mikä mahtaisi olla järkevin hankinta tässä vaiheessa. Luultavasti se Mario Kart tulee ainakin jossain vaiheessa hankittua.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Videogamesplus:salta sen saat 26+postit. Linkki. Takun ja minun tilaukset on tehty juurikin tuolta.

OT:Kyllä se Mario Kart kannattaa myös hankkia.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Kurimus sanoi:
Videogamesplus:salta sen saat 26+postit. Linkki. Takun ja minun tilaukset on tehty juurikin tuolta.

Kuten myös minun... Tässä on kuulemma vain 5-pelaajan nettipeli IGN:n mukaan, että pienoinen pettymys tämä sitten. 8 pelaajan moninpeli on vain langattomassa yhteydessä, Single/Multi Cardilla (?). Mutta luulenpa että itseeni iskee tämä paremmin kuin Mario Kart DS, koska alunperin ostin DS:n juuri N64 remakejen takia. Sitäpaitsi alkuperäinen DKR on mielestäni paras ajopeli koskaan, eli minulla on suuret odotukset tätä kohtaan.

12 päivää amerikanjulkaisuun!
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Oikein hyvä peli Diddy Kong Racing on, mutta en ole vielä varma ostamisesta, kun N64:n versio on vieläkin ollut käytössä. Yksinpelinä jopa parempi esitys kuin legendaarinen Mario Kart 64. Hieno lisä DS:n valikoimaan... jos ruudunpäivitystä tai muuta mukavaa korjailua on tehty, niin varma hankinta mullakin.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Minulta tämä peli löytyy (laittomasti). Ei ihan samanlainen kuin Nintendo 64. Kolme ajoneuvotyyppiä: lentokone, auto ja ilmatyynyalus. Ja sitten Wi-Fi: Voit valita pelaajien määräksi 2, 4 tai 6 ja Single racen tai trophy racen.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Äkkiseltään vaikuttaa todella hyvältä peliltä(about tunti peliä takana).
Onko täällä peli miten monella? Vois tänä iltana kokeilla tuota nettipeliä?

Tuossa on minun koodi:
459654-364607

Edit:Eikö ketään kiinnosta? Nyt sais helppoja voittoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Noh, jokos on paljon pelaajia? Ajattelin hankkia seuraavaksi tämän pelin. Kertokaapas kokemuksia, onko se hyvä? voittaako MKDSän?
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Hankin tämän pelin viikko sitten perjantaina ja on nykyään jaetulla 1.sijalla DS peleissäni yhdessä kestosuosikki AC:WWn kanssa.:cool: :D
Ihmettelen kovasti miten jonkun mielestä tämä mukamas huonompi kuin Mario Kart DS.
 
Vastaus: Diddy Kong Racing DS

Sen verran olen lukenut arvosteluita, ettei kuulemma yllä lähellekkään 64:n versiota, mutta näiden kehujen jälkeen taidan kuitenkin kokeilla, olihan MK64 ja DKR itsellä 90 -luvun pelatuimpia porukkapelejä.
 
Ylös Bottom