Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

No olisi kyllä naurettavaa jos Ben Affleck oliis Willisin poika vaikka heillä 17-vuotta ikäeroa onkin.
 
Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

Odotukset on kyllä korkealla koska jokaisesta aikaisemmasta Die Hardista olen pitänyt. Jos Tiernan on ohjaaja niin varmaan on taas tulossa hauska action pläjäys. Toivottavasti sarjaa ei vedetä ns synkempään suuntaan mikä nykyään on suosiossa.
 
Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

Dr Evil sanoi:
No olisi kyllä naurettavaa jos Ben Affleck oliis Willisin poika vaikka heillä 17-vuotta ikäeroa onkin.

Symbolisesti näin tapahtui jo Armageddonissa.

Nelososalla on paljon todistettavana. Emme kaipaa samaa kohtelua kuin mitä saimme Lethal Weaponin kohdalla.
 
Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

Wiseman olisi melko mielenkiintoinen valinta. Kaverilla on toisaalta kokemusta toimintaleffoista mutta saa nyt nähdä. Leffasta on toisaalta kuulunut vuosien varrella niin älyttömästi huhuja etten usko mitään ennenkuin itse näen jotain valmista kuvamateriaalia.
 
Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

Ei näin. Die Hardin pitäisi tulla takaisin kunnon ryminällä, ja jonkun vanhan konkarin ohjaamana.
Ja nettigangsterit kuulostaa liian nössöltä. Die Hardissa pitää olla Saksalaisia terroristeja ja "I've got a machine gun"-letkautuksia.
 
Vastaus: Die Hard 4.0 (2006)

Etusivulta:

Bruce Willisin tähdittämän Die Hard -elokuvasarjan neljännen osan nimeksi on varmistunut Live Free or Die Hard. Samalla ensi-iltapäiväksi on varmistunut 29.6.2007. Neljännen äijärymistelyn ohjaa Underoworldeista vastannut Len Wiseman. Elokuvan juonesta ei ole vielä paljoa tiedossa, mutta viimeisimpien tietojen mukaan John McClane pääsee pistämään kapuloita internet-terroristien rattaisiin.

Kivalta kalskahtava nimi ainakin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Uusi(?) traikku ilmestynyt.

Die Hardis

En voi muuta sanoa kuin ehkä paras trailerin musavalinta koskaan. Reväytti aika totaalisesti. Miinuksia: Willis on liian vanha ja Justin Long saisi olla poissa. Täysin turhalta vaikuttava hahmo.

Mitä itse elokuvaan tulee, niin näyttävää toimintaa siellä näyttäisi olevan. Kyllä tuon joutaa mennä teatteriin saakka katselemaan.
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Huh huh, jos tulisi pitkästä aikaa sopivan yliampuvan eeppistä megatoimintaa =) Helikopterikohta kyllä räjäytti pankin.
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Onhan Stallone ja Arskakin jo vanhoja, mutta hyvin ne on suoriutunu viime leffoistaan ja ei Brucekaan varmaan tuota pettymystä. Trailerin perusteella näytti toimintaa riittävän leffassa, joten eiköhän toi ole pakko nähdä.
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

[FIN]Scorpion sanoi:
Onhan Stallone ja Arskakin jo vanhoja, mutta hyvin ne on suoriutunu viime leffoistaan ja ei Brucekaan varmaan tuota pettymystä. Trailerin perusteella näytti toimintaa riittävän leffassa, joten eiköhän toi ole pakko nähdä.

Stallonen viimeisin hyvä elokuva? Demolition Man (-93). Arskan? True Lies (-94). On siitä aikaa, eivätkä nuokaan pärjää miesten vanhemmalle tuotannolle. Tosin Stallonella sellaista ei juuri löydykään :p

En tarkoittanut sitä, että Willis olisi vanha näyttelemään. Willis on vain vanha John McClaneksi. Traikku vaikuttaa kuitenkin niin toiminnalliselta, että vanhat hyvät toimintaelokuvat näyttäisivät tulevan jälleen muotiin. Traikun perusteella on tulossa, kuten Paavi osuvasti sanoi: "sopivan yliampuvan eeppistä megatoimintaa ".
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Näin trailerin, kun olin katsomassa The Departedia. Oli kyllä sen verran roskan näköinen leffa, että ei jumalauta. :p Toisaalta, olen nähnyt ainoastaan ekan Die Hardin, joten en tiedä miten alas jo kakkonen ja kolmonen ovat vajonneet. Ykkönen oli yksi parhaimmista action leffoista ikinä imho.
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Noh, kun katoin Rocky Balboa(2006), niin ei se nyt ollut kovin huono leffa vaikkakin sen ois voinu jättää vääliikin.:p Arskan Terminaattor 3 oli kans ok, mutta totta on se, että ei sil oo True Lies jälkeen tullu kovinkaa hyviä leffoja enää. Joo, toi on kyl hyvä pointti et kyl se nuorempi John McLane on parempi kuin vanhentunut John, mutta eipä toi seikka mua ainakaan häiritse kuhan vaa on edes Bruce Willis se joka sitä esittää.:D Pidän jokasesta noista kolmesta näyttelijästä ja on kyl harmi et niiltä ei taida tulla enää mitää megahitti leffoi.
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Tulossa on just niin nössö leffa, kuin olen pelännytkin. Traileri ei näytä yhtään Die Hardilta, vaan samalta kuin kaikki muutkin nykytoiminnat. Onhan siinä John McClane, mutta mitäpä sekään on ilman kiroilua. Kohta ne varmaan kieltää vaimonhakkaajankin sen aiheuttaman ikävän imagon takia.

Onneksi on Rambo 4....
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Ainakin trailereiden perusteella eivät Rambo 4 tai Die Hard 4 vaikuttaneet miltään erikoiselta :( mutta saa nähdä onko molemmat elokuvat hyviä sitten kun olen ne teatterissa käynyt katsomassa :)
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Leikkauspöydän lattialle oli jäänyt ainakin Willisin roolihahmo John McClanen repliikki Jippiaijee, kusipää!

Hmm eilen tuon trailerin näin ja kyllähän siinä kyseinen lausahdus oli :confused:
 
Vastaus: Die Hard 4: Live Free or Die Hard

Aki Ahlroth sanoi:
Siis häh? Trailerin perusteella Rambo 4 on parasta mitä toimintaelokuvien saralla on nähty pitkiin aikoihin.
Enpä tiedä tekeekö tuollainen väkivallalla herkuttelu leffasta sen huononpaa tai parempaa, mutta tuskinpa juonikaan on Rambo 4:ssä mikään maailmaa mullistava, joten saattaa olla että veri ja suolenpätkät tekevät leffasta juuri ja juuri katsastamisen arvoisen.
 
Ylös Bottom