Philips DTR1000 Digital Terrestrial Receiver. Joku tuollainen on minulla. Maksoi viime syksynä 189 euroa, mutta noita samanlaisia saa jo alle satasen. Kortti paikalla varustettuna sama boksi on puolisentoista sataa, vähän päälle. Olen ihan tyytyväinen ollut itse boksiin, vaikka vähän on temppuillut, mutta se johtunee Digisysteemistä, tuore juttu kun se vielä on. Onko tullut tapauksia vastaan, että kun se virittää uuden kanavan sinne itsestään sen jälkeen boksi ei enää suostu näyttämään mitään kanavia. Ainoastaan alusta uudelleen asennus auttaa. Käytin tuota kyllä huollossa, mutta eipä siellä mitään muuta tehty kuin palautettiin tehdasasetukset. Kaverillani oli jossain Nokian mallissa sama vika.
Valikot ovat Suomeksi ja helppoja selailla. Ohjelmainfot ja muut saa helposti näkyviin ja ne ovat selkeitä. Ohjekirja on suomea. Kaksi Scarttia löytyy takaa ja taitaapa olla vielä RGB yhteensopivia, kun kuva oli tumma kaverini TV:ssä. Ei tue RGB:tä.
Boksiin olen ollut tyytyväinen, mutta DigiTV systeemiin täysin pettynyt. Ostankin myöhemmin sitten paremman kovalevyllä varustetun boksin, mutta odotan että hinnat laskee ja lastentaudit saadaan pois itse bokseista ja koko systeemistä.