Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Wilhower

New Member
Team D [ D ]

PSN: Leewinen / KFIN: Leewinen
PSN: mjrder / KFIN: mjrder
PSN: Naerska / KFIN: Naerska
PSN: SnowBlindX / KFIN: LumiSokeaX
PSN: Synophis / KFIN: Synophis
PSN: Vomit999 / KFIN: Vomit
PSN: Wilhower / KFIN: Wilhower

Yhteyshenkilö: PSN: Synophis / KFIN: Synophis (Wilhower)


Jou jou.

Paras tiimi, ei ees tartte pelaa, voitto on taattu. Taktiikkana on vihikoirien eli Vomitin ja Synophiksen lähettäminen eturintamaan ja muut voidaan paistaa respassa makkaraa ja seurata kuinka pojat saalistaa vihu kerrallaan.

Alkunaatin heitän kyl.

Nimiehdotuksia otetaan vastaan, otetaan vastaan.

[MoD] Mul on duha
[DiNo] Dipit Nokas
 
Vastaus: Team [D] - CoD 4 random liiga

Hehheh. Itellä lyö nimen puolesta aika tyhjää tällä hetkellä. Tuo DiNo on ihan hyvä. ;)

Pitääkin ruveta pikkuhiljaa huoltamaan oma rakas AK-74u ja teroittamaan rambopuukko.:p
 
Vastaus: Team [D] - CoD 4 random liiga

D niinkuin Dream Team joten palkinnot voidaankin jakaa jo meille ennen turnausta :rolleyes:

Double D , mutta sitten ne menis jo k18 jutuiksi :(
 
Dipit Nokas [DiNo] - CoD 4 random liiga

Ite oon muuten käytettävissä 21:00----> kuhan sovitaan matsit hyvissä ajoin. Joka toinen viikko on mulla IV töissä, joten sillä viikolla käy ainoastaan viikonloput
 
Vastaus: Team [D] - CoD 4 random liiga

Jeps. Itelle sopii arki-illat. Perjantai ja lauanatai ei välttämättä sovi aina. Sunnuntai on kans hyvä päivä.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Tosiaan meillä on eka matsi G-Spottia vastaan keskiviikkona 20.30 (Default). Ite ainakin pääsen pelailemaan. Mites muille sopii tuo aika?

Pitäskö meidän pelailla joku päivä publaa tai privaa yhdessä? Tosin mulla saattaa olla vaikeaa päästä tänään tai huomenna linjoille...
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

21:00 eteenpäin oon keskiviikkona mahd. käytettävissä, riippuen vaimokkeesta :) Muuten onkin iltavuoroviikko.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Tosiaan meillä on eka matsi G-Spottia vastaan keskiviikkona 20.30 (Default). Ite ainakin pääsen pelailemaan. Mites muille sopii tuo aika?

Pitäskö meidän pelailla joku päivä publaa tai privaa yhdessä? Tosin mulla saattaa olla vaikeaa päästä tänään tai huomenna linjoille...

En osaa sanoa vielä olenko paikalla, nimittäin parin päivän reissulle lähdössä joko KE tai TO päivänä. Ilmottelen psn:ssä vaikka sinulle Vomitti tiistaina PSN kautta miten käy...
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Pystyn pelaamaan aikalailla milloin vain kun tuli nuo yo kirjoitukset suoritettua tuossa reilu kuukausi sitten. Siitä lähtien lomailtu. Keskiviikko sopii siis mainiosti.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Kokeillaanko saada porukka keskiviikolle 21:00? Laittakee nimi alle jos pääsette. Meen huutelee tonne Gaygorien alueelle jos niille sopii matsi tohon aikaan.

Wilho
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Saanks pelaa snipulla jooko jooko? Oon epätarkka mut mitsit.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Saat pelata mun puolesta snipulla. :D Ja ilmoittaudun matsiin.

Wilho
Vomit
Syno

Kaks pitäs vielä saada. Jos Lumisokea pääsee, niin vielä yks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Mites Naerski, Leewinen tai mjrder? Ette oo postannu mitään, että ootte kuvioissa jne.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Kyl mie tätä ketjua katoin mut ei tullu nimiehdotuksii mielee nii en sit postannu. Joo pelataa vaa publaa. Addikaa mua PSN.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Meillä taitaa olla pieniä vaikeuksia saada neljää pelaajaa. 3 varmaa on, mutta neljäs ei ole satavarma, että pääseekö. Jos käy niin, ettei saada neljää, niin voidaanko siirtää matsia perjantaille?
Ehkä hieman aikaista kysyä tälläistä mutta kunhan varottelen..
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Meillä taitaa olla pieniä vaikeuksia saada neljää pelaajaa. 3 varmaa on, mutta neljäs ei ole satavarma, että pääseekö. Jos käy niin, ettei saada neljää, niin voidaanko siirtää matsia perjantaille?
Ehkä hieman aikaista kysyä tälläistä mutta kunhan varottelen..

Joo, meilläkin taitaa olla vain kolme varmaa. Pitäskö huomenna katella illemmalla onko tarpeeksi pelaajia? Ainahan voidaan ottaa jokeri käyttöön, jos näyttää ettei saa kuin kolme pelaajaa. :rolleyes:

DiNon pojille tiedoksi, että tuun huomenna onlineen 19-20 aikoihin. Katotaan tosiaan sitten saadaanko pelattua tota matsia, vai pitääkö siirtää.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

Joo, meilläkin taitaa olla vain kolme varmaa. Pitäskö huomenna katella illemmalla onko tarpeeksi pelaajia? Ainahan voidaan ottaa jokeri käyttöön, jos näyttää ettei saa kuin kolme pelaajaa. :rolleyes:

DiNon pojille tiedoksi, että tuun huomenna onlineen 19-20 aikoihin. Katotaan tosiaan sitten saadaanko pelattua tota matsia, vai pitääkö siirtää.
Mitä oon seuraillu meijän pelaajien online aikoja, niin naerski ja mjrder ainakin pyörii päivittäin onlinessa ja snowblindxkin sanoi minulle tulevansa, vaikka ei kehotuksista huolimatta tullut sitä tänne kirjoittamaan.
 
Vastaus: [DiNo] Dipit Nokas (D) - CoD 4 random liiga

, vaikka ei kehotuksista huolimatta tullut sitä tänne kirjoittamaan.

Synofisher sanoo: Snow
Synofisher sanoo: käy viel henk. koht ilmottamassa että pääset tänää cod4 matzii
Synofisher sanoo: kun et eilen kännipäissä mua kuunnellu


No näinpä minä henk. koht ilmoittaudun ettän pääsen tänään illasta matziin pelailemaan. :eek:
 
Ylös Bottom