Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 2 [X360]

ProBale

New Member
Varmaan ihan ajankohtaista laittaa uusi ketju pystyyn.

IGN Preview

"Codemasters have changed the way the cars feel compared to the previous game. Each car now has realistic weight transfer modeling on all four wheels, and the entire system of how traction is transferred to tires has been updated. Whereas before the suspension as a whole had weight load treatment, now the differential and individual corners of the vehicle are independently modeled."

Kuulostaa erinomaiselta mun korviin. Edellisosan seinäjarrut ja outo liimafiilis nopeesti pois. Kaipailin pitkiä nelivetosladeja soralla, mut jotenki ne tuntu puuttuvan. Jousituskin oli edellisosan miinus.

Ja jos suunnitelmissä pysytään syyskuussa olis julkkari.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Jos ajotuntuma saadaan lähellekään Colin Kakkosta, Kolmosta tai Nelosta, niin tässä on kyllä pakkohankinta! :)
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Kunnon rallipeli tulisi tarpeeseen, mutta Codemasters on lähinnä julkaissut pettymyksiä pettymysten perään lähiaikoina :-( No, odotellaan ja katsotaan mitä tästä tulee. Rallipelit nykyään todella harvassa ja RBR:n jälkeen ei ole mitään varteenotettavaa peliä tainnut juurikaan tulla? :-(
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Jos ajotuntuma saadaan lähellekään Colin Kakkosta, Kolmosta tai Nelosta, niin tässä on kyllä pakkohankinta! :)

Oi niitä aikoja kun Colin kakkosta tuli väännettyä puuseellä ratti/poljin yhdistelmällä!


Pahoittelen jo etukäteen, että olen laiska ja en jaksa lähteä googlettamaan tietoa pelistä, joten utelen nyt sitten täällä, jos joku olisi jo peliin tutustunut tarkemmin.

Dirt ykköstä ei ole tullut testattua kuin demona, joten olen aika pihalla millaisia eri ajomoodeja kyseisessä pelisarjassa on totuttu näkemään.

Keskittyykö Dirt 2 edeltäjänsä tavoin myös muuhun kun ihan perus kilin kolin ralliin? Eli mukana myös muuta kalustoa kun wrc? Itse olen jäänyt kaipailemaan Rallisport challenge tyyppisiä pelejä. Itselle ainakin kolahtivat hyvin nuo ilmeisesti jonkun ruottalaisen stuudion tekemät pelit. Niissä ajaminen oli mielestäni monesti myös hauskanpitoa, pitkää laania mutkassa ja joissain ajomoodeissa myös kontaktia kanssakilpailijoiden kanssa. (Oih.. miksi en ole nähnyt Rallisport Challenge 3:sta pelihyllyssäni?)

Toivonkin siis että Dirt2 menisi enemmän Rallisport Challenge -pelisarjan suuntaan. Onko Dirt 1 ja kyseisellä sarjalla mitään yhteystä? (Edelleen vain demoa pelanneena)

Mielestäni vähän erikoista muuten, että miksi peli kantaa vielä edesmenneen kuskin nimeä, eikö pelkkä Dirt2 riittäisi?

R.I.P. CMcR
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Kunnon rallipeli tulisi tarpeeseen, mutta Codemasters on lähinnä julkaissut pettymyksiä pettymysten perään lähiaikoina :-( No, odotellaan ja katsotaan mitä tästä tulee. Rallipelit nykyään todella harvassa ja RBR:n jälkeen ei ole mitään varteenotettavaa peliä tainnut juurikaan tulla? :-(

Sanopa muuta. RBR:ää on kyllä erittäin vaikea ylittää. Vähän uusia ratoja, Liven yli toimiva multiplayer ja pikkuisen karkkia grafiikkaan ja siinä olisi minun suosikkini xbox360:n parhaaksi autopeliksi. Ajotuntumaa en alkuperäistä parempana oikein osaa edes kuvitella =).

Ikävä kyllä olemme uutta RBR:ää kaipaavina varmasti vähemmistössä, sillä kyseessähän oli myös ehkä kaikkien aikojen vaikein rallipeli, tosin myös palkitsevin. Suurille massoille pitää olla tuommoista kilinkolinien tyylistä helposti lähestyttävää ja ennen kaikkea nätin näköistä rallia. Ei sillä että siinä olisi mitään pahaa. Kyllähän omakin ensikosketus alkuperäiseen RBR:ään xboxilla oli aika kolkko kun kädessä oli xboxin perusohjain, PC:llä ratilla kokeiltuna peli oli sen sijaan silkkaa riemua ensi hetkestä lähtien.

Tuo rallipelien nykytila kyllä lähinnä itkettää... Tuo Dirtin pelimoottori on minun mieltymyksiini nähden suorastaan vastenmielinen ja sillä on pilattu myös muuten kovin lupaava Grid. Laita codemasters asialle ja mene itse perässä ;)
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Oi niitä aikoja kun Colin kakkosta tuli väännettyä puuseellä ratti/poljin yhdistelmällä!


Pahoittelen jo etukäteen, että olen laiska ja en jaksa lähteä googlettamaan tietoa pelistä, joten utelen nyt sitten täällä, jos joku olisi jo peliin tutustunut tarkemmin.

Dirt ykköstä ei ole tullut testattua kuin demona, joten olen aika pihalla millaisia eri ajomoodeja kyseisessä pelisarjassa on totuttu näkemään.

Keskittyykö Dirt 2 edeltäjänsä tavoin myös muuhun kun ihan perus kilin kolin ralliin? Eli mukana myös muuta kalustoa kun wrc? Itse olen jäänyt kaipailemaan Rallisport challenge tyyppisiä pelejä. Itselle ainakin kolahtivat hyvin nuo ilmeisesti jonkun ruottalaisen stuudion tekemät pelit. Niissä ajaminen oli mielestäni monesti myös hauskanpitoa, pitkää laania mutkassa ja joissain ajomoodeissa myös kontaktia kanssakilpailijoiden kanssa. (Oih.. miksi en ole nähnyt Rallisport Challenge 3:sta pelihyllyssäni?)

Toivonkin siis että Dirt2 menisi enemmän Rallisport Challenge -pelisarjan suuntaan. Onko Dirt 1 ja kyseisellä sarjalla mitään yhteystä? (Edelleen vain demoa pelanneena)

Mielestäni vähän erikoista muuten, että miksi peli kantaa vielä edesmenneen kuskin nimeä, eikö pelkkä Dirt2 riittäisi?

R.I.P. CMcR

DIRTissä ainakin päästiin ajamaan rallikrossia, Dakar-tyyppistä aavikkorallia, Pikes Peak vuorikiipeilyä, sekä jenkeissä ajettavaa CORR pickuprallikrossia ja pelissä oli myös suurin osa 80-luvun B-ryhmän tykeistä. Eli vaihtelua riitti kyllä ainakin edellisosassa.

Jenkeissä se on aina ollut pelkkä DIRT nimeltään, mutta toivottavasti siellä on se Colinin nimi euroopan-versiossa edes. Mielestäni 90-luvun yksi suurimmista kuskeista ansaitsee tälläisen huomion.

TP eli tuttavallisemmin Travis Pastrana on sitten taas valikoissa äänenä, tai oli ainakin edellisessä osassa. Ken Block on varmaan myös messissä, kun ainakin sen 09 N-ryhmän Subaru on noissa ekoissa kuvissa

Ikävä kyllä olemme uutta RBR:ää kaipaavina varmasti vähemmistössä, sillä kyseessähän oli myös ehkä kaikkien aikojen vaikein rallipeli, tosin myös palkitsevin. Suurille massoille pitää olla tuommoista kilinkolinien tyylistä helposti lähestyttävää ja ennen kaikkea nätin näköistä rallia.

Tuo rallipelien nykytila kyllä lähinnä itkettää... Tuo Dirtin pelimoottori on minun mieltymyksiini nähden suorastaan vastenmielinen ja sillä on pilattu myös muuten kovin lupaava Grid. Laita codemasters asialle ja mene itse perässä ;)

Oon miettinyt tota RBR:n kohtaloa jo tässä pari vuotta, mitä pelin ilmestymisestä nyt on aikaa. Warthogin nykyisestä omistuksesta ei ole mitään havaintoa.

Kyllä se vaan niin taitaa olla, että koska Suomi on niin kovaa rallikansaa, RBR:n jatko-osaa tuskin tullaan koskaan näkemään, sillä missään muualla ei ainakaan mulla oo havaittavissa minkäännäköistä realismin halua. Ehkä sitten pitää vaan ootella ite sitä kortin saamista.

Mitä Codemastersin ajopelien pelimoottoriin tulee, niin se on kyllä aivan perseestä. Realismista ei ole tietoakaan, vaikka peliä on pyritty silti rakentamaan sinne suuntaan mm. vaurionmallinnuksen kautta. Toivotaan, että tapahtuu suuria muutoksia.

Itse seuraan asiaa kyllä hyvin epäileväisenä..
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [X360 Hype]

Ei tehdä edellisestä postista liian sekavaa;

Heikolta näyttää, multiplattaripeli tulossa. Samalla varmistuu syyskuun julkaisu.

"Codemasters announced that DiRT2, the sequel to the award-winning off-road racer, has been scheduled to ship this September for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®, the PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Games For Windows® LIVE, Wii, Nintendo DS and PSP® (PlayStation®Portable) system; the most extensive format launch in the 10 million+ selling series history."
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [X360 Hype]

Kovasti on odotuksessa. Tuolla Dirt 1:n ketjussa olikin jo joku aika sitten keskustelua tästä kakkosesta, ja omat mielipiteeni ytimeekkäästi ovat:

- Lopputulos on joka tapauksessa positiivinen, sillä rallipelejä ei ole yhtään liikaa
- Talvikisa on oltava ehdottomasti mukana

Kaikenkaikkiaan Dirt oli ainakin minulle erinomainen peli, jota jaksoi pelata pitkään. Toivottavasti menisi vain enemmän tavallisen rallin suuntaan pois noista rekka- ym. turhista kisoista.
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [X360 Hype]

Olisiko tässä sitten ensimmäinen ehdokas, joka sisältäisi jaetun ruudun nelinpelin localina, mjötöööööööööh? En vain ymmärrä, miksi niitä ei enää tehdä, vaikka nykypäivän grafiikat riittäisi siihen vallan mainiosti. LIVE lienee se pääsyyllinen, eikä pelintekijät näe tarpeelliseksi upottaa nelinpeliä samalta koneelta. Tämä on erittäin harmillista. Ei LIVE todellakaan tarjoa niin hyvää fiilistä kuin että pelaa kavereiden kanssa samalta koneelta esimerkiksi jotain hyvää autopeliä.
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

[off]

Oon miettinyt tota RBR:n kohtaloa jo tässä pari vuotta, mitä pelin ilmestymisestä nyt on aikaa. Warthogin nykyisestä omistuksesta ei ole mitään havaintoa.

Richard Burns Rallyn kohtaloa ei tarvitse enää ihmetellä; pelille ei ole tulossa jatkoa. Warthog kaatui Gizmondon mukana, SCi yhdistyi Eidosin kanssa ja Richardkin meni kupsahtamaan. Warthogin jäänteistä tosin nousi uusi pelistudio, joka on nykyisin osa TT Gamesiä, mutta studio on toteutanyt lähinnä Lego-sarjan pelejä Nintendo DS:lle.

Fanit ovat onneksi jatkaneet Richard Burns Rallyn kehittelyä, ja uusimmilla modeilla pelistä saa lähes yhtä nätin kuin Colin McRae: Dirt. Jo pelkällä HDR:ää matkivalla valaistuksella voi tehdä ihmeitä. Ja tietysti ratoja, autoja ynnä muuta mukavaa löytyy lähes joka vuosimallia.

Esim.
http://www.youtube.com/watch?v=oyVcDNT7Z7I
http://www.youtube.com/watch?v=tUAiMKumV2g

RBR löytyy todennäköisesti burgeriaterian hinnalla alelaarista, joten jos vain peli-pc talossa on, ei oo iso sijoitus näinkin hyvin aikaa sietävästä pelistä. Vaikka sitten Dirt 2:ta odotellessa... :)

[/off]
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [Xbox360]

Pitkä selitys ja Youtube-linkit

Oih!! Aivan loistavaa! Pelipuuceeta ei löydy, mutta tuo peli noine upeine modeineen olisi jo yksin hyvä syy hommata tehokone... Ja siihen ratti + polkimet = AHH... :cool:

Ja kun kaikki on modien avulla vielä niin ajantasalla!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [X360 Hype]

Dirt:iä pelasin jonkun veran mutta sitten se alko tympimään, se ei tuntunut hyvältä. Toivottavasti tämä on paljon parempi.. täällä ja täällä jotain kuvia.
 
Vastaus: Colin McRae: Dirt 2 [X360 Hype]

Dirt 2 DLC

Vain Jumala tietää, mitä tännekkin on sitten tungettu. Tosin se voi olla hyvääkin. Jännä piirre ilmottaa tällästä näi etukätee.
 
Vastaus: Dirt 2 [X360 Hype]

Poistin otsikosta Colin McRaen nimen, sillä sitä ei ole virallisessakaan nimikkeessä. Ilmeisesti edesmenneen mestarin rauhaa kunnioitetaan näin.
 
Vastaus: Dirt 2 [X360 Hype]

Oli ne kyllä ihan mahtavia ne ensimmäiset colinit,sai työntää kunnolla sladissa mutkaan ja melkein tippu penkiltä siinä vauhdin hurmassa.Itse en menetä uskoani että joku päivä ajettavuus/ohjaus olisi samanlaista kuin ennen.Ja näillä nykyajan grafiikoilla:)

Jään odottamaan sitä päivää.

Niin,ja noille offroad ajoille voisi olla ihan omat pelinsä,pidetään ralli rallina.
 
Vastaus: Dirt 2 [X360 Hype]

Oli ne kyllä ihan mahtavia ne ensimmäiset colinit,sai työntää kunnolla sladissa mutkaan ja melkein tippu penkiltä siinä vauhdin hurmassa.Itse en menetä uskoani että joku päivä ajettavuus/ohjaus olisi samanlaista kuin ennen.

Olihan ne, varsinkin Kilin Kolin Kakkonen. Pleikkarilla tuli pelattua aivan uskomattoman paljon kyseistä peliä. Voi kun tekisivät tähän samanlaisen ajettavuuden kuin tuossa legendaarisessa rallipelissä on. Siihen uudet ralliautot ja bonuksena B-luokan vehkeet, tietty nykyaikaisella grafiikalla, eipä muuta tarvitse.
 
Vastaus: DiRT 2 [X360 Hype]

Muistuupa mieleen kun nuorempana ajeli colin 2 pikku kaljossaan ja ei malttanu yöllä millään lopettaa ja heräsin sitten siihen kun olin nukahtanu ja auto vatukossa töksytti päin puuta ek:n ajaksi tullessa noin 1/2 tuntia:)

Pikkusen pani hymyilyttämään.
 
Vastaus: DiRT 2 [X360 Hype]

Rallipelejä ei ole kyllä liikaakaan, joten melko varma ostos tulee tuosta dirt kakkosesta.
 
Ylös Bottom