Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Jeps! Leija_Spede olikin huomannut jo ilmoittaa itsensä hävinneeksi eli häviäjä muista käydä painamassa turnaussivulla "Submit Loss" -painiketta, lisäksi muistakaa ilmoittaa TÄHÄN ketjuun putoaja ja jatkoon menijä. Samalla tavalla, kuten simo ilmoitti.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

xxTommiRxx Vs tyhjä paikka
xxTommiRxx jatkoon :D
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Teppoil vs. Zetor 1-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

QcKFI vs. Deodor 1-0
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Ei tossa nyt paljoo auto vaihtoehtoja oo. Ja toiseks, toi 1 round on iha liia lyhyt. Pitäis olla mielummi paras 3:sta niin vois tulla oikeesti taistelua.
Ite voitin siis 9 sekunnilla, ja vielä suht surkealla ajalla kun varmistelin vaa loppuu ku huomasin et kaveri oli vetäny kerra leveeks tms..
Mutta mähä en turnauksia järjestä joten pitää kai tyytyä tähän. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Jos kaikille käy paras 3:sta systeemi voidaan ottaa. Kuulosti ihan hyvältä idealta. Eihän tässä olla mitään vielä menetetty ottelusarjat ovat nyt vain 1-0 jommalle kummalle osapuolelle.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Simo - leija 2-0. Toki hän voi vielä laittaa submit lossin uudestaankin, jos on tarvis.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Simo - leija 2-0. Toki hän voi vielä laittaa submit lossin uudestaankin, jos on tarvis.
Hyvä! Sittenhän kaikki meni ok. Ei leijan tarvitse painaa enää uudestaan submit lossia, minä pystyn siirtämään sinut jatkoon.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

No niin.
Hyvinhän tämä alkoi. Olen nyt odottanut tunnin vastustajaa ja enempää en aio odotella.

Ymmärsin että oli sovittu "n. klo 20.00" niin arvioisin sen +/- max.30min.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

oopp99 - suicidebunny78
oopp99 voitti 2-0
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Martti93:lle ja RoNiTiNille tiedoks, että itse voin pelata seuraavan kerran vasta maanantaista 29.8 lähtien. Sen jälkeen käy kaikki arki-illat klo 18-24. Kumpi hyvänsä menee jatkoon, niin lisätkää mut meseenne ja kaveriks psn:ssä.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Deodorille lähetelty viestiä, toistaiseksi ei vastausta. Ollut viimeeksi aktiivinen 18.8.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Neljännesosa-finaalit käyntiin!

Taisteluparit:

TommiR - leejuhlee

QcKFI (aktiivisempana jatkoon) - JJR

oop99 - teppoil

simo h - Martti93

Kisoja saa ruveta ajamaan heti ja viimeinen kisapäivä on 2.9.
 
Vastaus: DiRT 3 Head To Head -turnausilmoittautuminen [PS3]

Toistamiseen sama juttu.

Nyt toivoisin jo turnausylläpidolta jonkun näköisiä toimia.

Vastustajani ilmoitti eilen että kokeillaan maanantaina klo 20.00 jälkeen ajaa kisa pois.
Itse laitoin tänään päivällä että olisin 21.00 valmis, mutta korjasin tämän 20.08 että olisin valmis pelaamaan.
Vastustajani ei kuitenkaan ole käyny edes sivustolla sitten eilisen klo 23.30 jälkeen joten oletettavaa olisi että klo 20 jälkeen
ilmaantuisi paikalle koska ei ole noteerannut viestejäni.

No olen ollut tuosta 20.08 asti paikalla ja odottanut nyt tunnin turhaan. Olisi muutakin tekemistä kuin istustkella toistamiseen odottamassa vastusta kun ei mitään kuulu!

Ehdottaisinkin että tulevaisuudessa säännöissä lukisi jotain mikä pakottaisi sopimaan tarkemman peliajan ja mikäli siitä ei tyyliin 15min sisällä kuulu niin sanktioita kehiin.
Tää nyt on ihan oikeasti turhauttavaa odottaa yli tunti 5min kisan takia!!!

Enempää en odota!
 
Ylös Bottom