Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 Online Kausi 1

Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tulokset Kenia Lohko 1

1. Zetor - 9:08.122
2. jontsa93 - 9:50.394
3. Jaba82 - 9:51.664
4. teppoil - 10:01.126
5. Martti93 - 10:34.479
6. Suomi-Rampa - 10:39.135

Ei sitte totella sääntöjä, kun ei kisojen järjestäjäkään niitä tottele.:confused:
Puhuttiin sillon siitä HUDista et otetaan se pois, mut ei saatu kaikilta selvää otetaanko vai ei niin ei voitu tietenkään laittaa OFF:lle. En oo muistanu ees koko HUD sääntöä ottaa pois tuolta "Säännöt" kohdasta.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Itse kyllä vähän hämmästyin miten hyvin pysyin ajallisesti taistelussa mukana, mutta oma kisa meni siihen että kolmospätkän loppupuolella en nähnyt oikein ollenkaan mihin suuntaan rata meni ja yhtäkkiä huomasin olevani kielekkeen reunalla. Siinä vaiheessa oli jo myöhäistä mitään korjailla, tulos kalliolta alas ja reilu 1 minuutti aikaa lisää :(
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mulla alkaa huomenna loma, joten jää loput rallit ajamatta. Takaisin linjoilla vasta elokuussa.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Itse kyllä vähän hämmästyin miten hyvin pysyin ajallisesti taistelussa mukana(

Joo vedit kyllä tosi hyvin tälläkertaa, olit mukana mähinöissä tosiaan tuohon fataaliin kalliolta alas mänööveriin asti :D..

Viimekerralla, kun taisit ajaa joka kisassa seinään liian kovaan :p

Ensikerralla oot varmaan jo top kolmessa! Sun pitää vaan saada pysymään auto radalla.. :)
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

HUOM!

Muistakaa kaikki, että ensi viikolla pidetään juhannustaukoa ja seuraavana on sitten vuorossa Michiganin ralli 30.6. klo 21:00.
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Joo vedit kyllä tosi hyvin tälläkertaa, olit mukana mähinöissä tosiaan tuohon fataaliin kalliolta alas mänööveriin asti :D..
Viimekerralla, kun taisit ajaa joka kisassa seinään liian kovaan :p
Ensikerralla oot varmaan jo top kolmessa! Sun pitää vaan saada pysymään auto radalla.. :)

Joo Suomessa 2 5:stä pätkästä maaliin, siellä yritin ajaa aina mahdollisimman kovaa ja useimmiten oja vähän haukkasi ja oltiin puussa.
Keniaa olin silti jo harjoitellut ennen kisaa, mutta koko kisan ajan oli pelko että lipsahtaa.
Michiganissa sitten toivottavasti tulee hyvät taistelut ja pysytään tiellä:D
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Tulokset Kenia Lohko 1

1. Zetor - 9:08.122
2. jontsa93 - 9:50.394
3. Jaba82 - 9:51.664
4. teppoil - 10:01.126
5. Martti93 - 10:34.479
6. Suomi-Rampa - 10:39.135

Puhuttiin sillon siitä HUDista et otetaan se pois, mut ei saatu kaikilta selvää otetaanko vai ei niin ei voitu tietenkään laittaa OFF:lle. En oo muistanu ees koko HUD sääntöä ottaa pois tuolta "Säännöt" kohdasta.

Mikä ihme tuo zetorin aika on ollut... Huh.

Mitä te siitä HUDista puhuitte? Mulle ainakin oli aivan selvää että jokainen itse (niinkuin minäkin) olen sen käynyt päävalikon optionsissta ruksimassa 'off'-asentoon. Näin olin alunperin ymmärtänyt. Saako sen jostain muka pakotettua offille??

Entä ajoitteko ykkösessäkin viimesen pätkän yöllä?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Mikä ihme tuo zetorin aika on ollut... Huh.

Mitä te siitä HUDista puhuitte? Mulle ainakin oli aivan selvää että jokainen itse (niinkuin minäkin) olen sen käynyt päävalikon optionsissta ruksimassa 'off'-asentoon. Näin olin alunperin ymmärtänyt. Saako sen jostain muka pakotettua offille??

Entä ajoitteko ykkösessäkin viimesen pätkän yöllä?
Joo toi Zetor on aivan ihme kuski :D ei sille pärjää kukaan :D

Niin puhuttiin siitä HUDista, että se saa olla päällä, kun ei kaikki ilmoittanut kuinka ajetaan niin ei saatu päätöstä aikaan. Laitoin silloin sinne sääntöihin, että HUD: OFF mutta en sitten enää muistanut ottaa sitä sieltä pois, kun ei päätöstä saatu. Jotkut vastas HUD päälle, jotkut vastas HUD pois.. niin otappa siitä selvää :) Ja niin.. yöllä ajettiin 2 viimistä pätkää
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Hitto ku en päässy! :mad: Noh, jos loppukisoihin sit saapuisin niin vois olla mahikset mestaruuteen Zetorin lopetettua (?).
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Muistakaahan kaikki että huomenna jatketaan taas Michiganin rallilla klo 21:00
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Olipahan Sonyn pojat järjestäneet mukavan yllätyksen.
Tulin onlineen taas normaalisti 20.30, mutta kasvain olipa tullu uusi päivitys, eikä ihan pieni sellainen jälleen kerran. Latailin sitä sitten tunnin, enkä kerennyt tänään sen takia....

On se helvetti vieköön kumma, kun pitää kokoajan työntää jotain patcheja... Parin viikon välein tuntuis näitä tulevan..

Noh ensiviikolla uudestaan sitten minun osaltani taas...
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Oh hoh, että tuli iso pommi itselleni :eek:, 4 5:stä EK:sta voittoon, kun ekassa Suomen kisassa 2 5:stä maaliin.

Eikös tuon viimesenki pitäny olla Mountain Drive jos oikein muistan lukeneeni?
 
Vastaus: DiRT 3 Online Kausi 1

Miiw: Ei siellä kovin moni muukaan ollut ajamassa.

leejuhlee: Hyvin vedit kyllä. Kerran sain osumaan EK:n kunnolla ja taisin jäädä silti sekunnin.
 
Ylös Bottom