Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jogi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Pädillä tulee myöskin pelattua.

[video=youtube;Cf23KnQaXGw]http://www.youtube.com/watch?v=Cf23KnQaXGw[/video]
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Peli tuli sitten ostettua, oli joku tarjous jossa 3 listalla ollutta peliä kun antaa vaihdossa niin saa pelin 3:eurolla, joten sen verran sitten tuli maksettua.

Alku oli aika kauhistus, mutta sitten pistin advanced moodin päälle ja ajaminen alkoi maittamaan.

Ja kun peliä nyt on tullut enemmän pelattua, niin hyvähän se on. Ainoa mikä ärsyttää on jenkkityylinen kädestä pitäminen, kaikki pitää vääntää rautalangasta, mutta onneksi sekin vähänee pelin edetessä.

Grafiikat on upeat ja ajettavuus yliherkkää, mutta kyllä siihenkin on tottunut jo. Autovalikoima on hieno ja maisemat myös, hauskinta on tähän mennässä ollut Rallicrossi kuten ykkösessäkin. Muutenkin peli tuntuu vähän 1&2 osien yhdistelmältä.
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

No makuasioitahan nuo on, mutta itse olen päätymässä näihin:

rattina microsoftin wireless wheel:

Advance Settings:

Steering DZ: 0
Steering SA : 100
Steering LN: -1 ( tää on tärkein mielipide ja rattikohtainen säätö)
Throttle DZ: 0
Throttle SA: 100
Brake DZ: 0
Brake SA: 100

Force Feedback:

Vibration Strength: 50
Wheel Strength: 80 (riippuu käsivoimista :) )
Wheel Weight: 60

ton forcen kanssa tulee muuteltua varmaan vielä itsekin.

Pystyyköhän tässä pelamaan system linkillä (ilman vip-koodia?) head to head- pelimuotoa?

mulla tää peli ei kyllä toimi kyseisellä ratilla millään säädöillä. autoa ei yksinkertaisesti saa menemään suoraan ja kolmosvaihdetta kovemmalle ei pääse millään. yritin monta tuntia, onneks tajusin luovuttaa ja pelata pädillä, niin johan rupes kulkemaan.
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Jostain syystä on peli alkanut hukata äänet, eli kuva näkyy mutta ääni katoaa. Ottaen huomioon että molemmat tulevat saman piuhan kautta, niin vähän ihmetyttää.

Pelaan pätkän ja äänet ok, peli lataa seuraavan pätkän ja äänet häipyvät pois.

Olen asentanut pelin uudestaan mutta eipä ole vaikutusta.
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Kakkonen ei niin pitkää aikaa sitten tahkottu päälle 20h, ja ykkösellä samat lukemat äskettäin - melkoinen ralliähky, mut kyllä tätä kelpaa silti pelata ja paljon. Näyttää mahtavalta, huhhu.

Tatsia haetaan vielä, koska ohjaus on ihan käsittämättömän tarkka. Jotain säädöistä täytyy katella, koska ilman ajoapuja pienikin liike heittää käsittämättömästi ulos. Tämä vaikeuttaa auton korjausliikkeitä, joihin pitäisi saada paljon väännettyä takaisin. Ei tuo ihan mun kaaliin mene, sikshän se niin vaikeaa onkin.

Valikot ja valikkoselostus on turhaa, ja rassaa myös latausajat ja kaikki kikkailu valikoita selaillessa. Jos ens versioon leikattaisiin kaikki hömppä lopullisesti, kun kerran peli näyttää ja on näin hieno kuitenkin.
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Hermothan tässä meinasi palaa tuon ohjauksen kanssa kun ratilla pelaa. Ihan mahdoton tehdä mitään korjausliikkeitä. Tilannetta kuitenkin paransi selvästi kun asetuksista säätää steering linearityä rankasti miinuksen puolelle. Makuasia lienee paljonko laittaa jotta sopii omaan ajotyyliin. Ajosta tulee kuitenkin huomattavasti rauhallisempaa näin eikä meno ole sellaista heittelyä laidalta toiselle kokoaika. Tosin... verrokiksi kun laittaa vaikka Forza 3:sen niin aika pitkä matka sen pelattavuuteen on. Ei Dirtti kolmonen huono peli ole kuitenkaan, vaikka puhdasta ralliajelua harmittavan vähemmän on ja välistä löytyy ikävät pakkopullat. Kuten yllä todettu niin time trialit kaverilistojen kanssa ehken se paras anti tässä pelissä.
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Minäkin hankin pelin vihdoin ja jokunen tunti tullut pelattua. En ole aiempia Dirteja pelannut, joten en ollut varma mitä odottaa, mutta ajaminen on osoittautunut kivaksi, joskin olin yllättynyt siitä, miten arcade-rällästelyä tämä nyt sitten lopulta on. Myös kaikki muu kuin ajaminen on jätetty tosi pintapuoliseksi, mutta kelpaa tämä minulle kyllä tällaisenaan.

Lisäillä saa kaverilistalle, jos kaipaa pelikaveria tai haluaa esitellä huippuaikojaan. :)
 
Vastaus: DiRT 3 [X360]

Peli alkaa olla jo loppusuoralla yksinpelin osalta. Ralliajelu on edelleen mukavaa, mutta tatti kasvaa kyllä otsaan, kun eteen tulee näitä hiekkakirppu- tai pickup-ajeluita.

Netissä nuokin kyllä menee siinä sivussa - ehkä siksi, että kukaan muukaan ei tunnu osaavan noita kunnolla.
Kun kisataan pelimuotoa, jossa kaikki ovat radalla samaan aikaan, niin tässäkin on nettipelatessa kyllä sama ongelma kuin muissakin autopeleissä, eli ensimmäisen mutkan kolarisuma. Eikö jossain autopelissä ollut sitä, että autot on haamuja siihen asti, että ekasta mutkasta on selvinnyt? Etappirallissahan tämä ei tietysti ole mikään ongelma.

Kiva väliaikaviihde syksyn huippupelejä odotellessa, mutta ei jää kyllä hyllyyn yhtään sen pidemmäksi aikaa kuin mitä yksinpelin kesto antaa myöden.
 
Ylös Bottom