Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3

Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Advance Settings:

Steering DZ: 0
Steering SA : 100
Steering LN: 0
Throttle DZ: 0
Throttle SA: 100
Brake DZ: 0
Brake SA: 100


Force Feedback:

Vibration Strength: 100
Wheel Strength: 100
Wheel Weight: 70



Eli aikalailla samat kuin joka pelissä. Dirt2:sta niin paljo alla et oon ihan kotonani ohjauksen kanssa. Vaihteet tuottaa tuskaa edelleen. 4->3 menee tosi usein vapaalle ja 4->5 menee 80%:sti varmaan vapaalle..ärsyttää, mut omasta jalasta toi on kii.


Driftaukset ois voin tästä pelistä jättää pois, mutta areenoilla leikkiminen on kivaa. Harmi ettei saa totaalisen vapaata rellestystä, kun freestylekin loppuu kun aika tulee täyteen.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Eli aikalailla samat kuin joka pelissä. Dirt2:sta niin paljo alla et oon ihan kotonani ohjauksen kanssa. Vaihteet tuottaa tuskaa edelleen. 4->3 menee tosi usein vapaalle ja 4->5 menee 80%:sti varmaan vapaalle..ärsyttää, mut omasta jalasta toi on kii.

Täytyy illalla testa ja kommentoida :) Kiitos mäksä, vieläkö sais nettipelin toimiin, onko tullut tietoa, milloin avaavat storen?
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Kiitos mäksä, vieläkö sais nettipelin toimiin, onko tullut tietoa, milloin avaavat storen?
Ole hyvä ja lue tämä viesti.

PS. Kiinnitäthän jatkossa enemmän huomiota lainauksiesi pituuteen? Olen tänään jo kolmesta viestistäsi joutunut saksimaan turhia paloja pois oikein urakalla. Esim. kokonaisten säätölitanoiden lainaaminen on ihan turhaa.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

On sitten jo kolmesti tiltannut peli. Joka kerta kisan jälkeen kun pitäis päävalikkoon takaisin latailla. On kyllä muutenkin suhteellisen pitkät latausajat. Kaiken kaikkiaan peli tuntuu kyllä hyvältä. Ajotuntuma on huomattavasti raskaamman oloinen kuin dirt 2:ssa ja auton liikkeet tuntee paljon paremmin.

Ei taida nuo SuperTeamitkaan olla otettavissa käyttöön ennen storen tuloa? Eikös tuokin koodi sinne pistetä. :( Niillä ajaessa saa ilmeisesti enempi expaa?
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Niillä ajaessa saa ilmeisesti enempi expaa?

Saa oikein huomattavasti enemmän, saman verran kun level 25 tiimeillä eli 2250pts per challenge, ja yleensä ne ovat näillä supertiimeillä vieläpä hyvinkin helppoja nuo haasteet.

Sain PC:llä otettua nuo supertiimit vasta kolmoskaudella käyttöön ja kovin nopeasti oli driver rep katossa.

Tälle Thrustmaster T500RS ratille jos laittaisi tuollaiset asetukset mitä porukat ovat G27 käyttäneet niin lähtisi kyllä penkkisysteemit maata kiertävälle radalle:D Kun pitää kaikki force säädöt about 40 tietämillä niin hyvä tulee. Omalla G27 en ole vielä edes koittanut.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Fiilistelyvideo tuli tehtyä jo julkaisuiltana. Alla Toyota Tacoma, 800 hp ja neliveto. Maisemissa mennään siellä Keski-Suomessa. Tiheässä metsikössä ja järvimaisemia etsiessä. Aika kivasti noita kotimaisia rallipätkiä tulee vastaan uran edistyessä. Kun ajaa ilman hudia on tunnelmatkin kohdallaan. Nykyisiin on valittuna konepelti, vaikka videossa vielä mennäänkin siellä puskurissa. Verkkopeliä odotellessa.

[video=youtube;pebzVIDFw2c]http://www.youtube.com/watch?v=pebzVIDFw2c[/video]
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Fiilistelyvideo tuli tehtyä jo julkaisuiltana.

Hieno video, teitkö ton videon pelin omalla editorilla? Vai onko siinä edes editoria, joku uppaus mahdollisuus ainakin You Tubeen?

Oma peli vielä muoveissa. Verkon avautumista odotellaan, vaikkakin hirvittää ilmoittautua mihinkään nettikarkeloihin mukaan koska padilla mennään ja mitä ilmeisimmin automaattivaihteilla :eek:
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Hieno video, teitkö ton videon pelin omalla editorilla? Vai onko siinä edes editoria, joku uppaus mahdollisuus ainakin You Tubeen?

Kiitos kommentista! Pelissä on mahdollisuus upata omat ajot suoraan Youtubeen. Tosin ei ennenkuin saadaan pleikalla syötettyä se VIP-koodi sisään. Eli jonkin aikaa vielä odotellaan. Tämä oma pätkä on tallennettu tietokoneelle ja editoitu kevyesti siellä.

Mitä aiemmat merkit pitävät paikkansa Dirt2:n kohdalla. Itsetunto kokee kovia kolauksia siirryttäessä verkkopeliin. Suomalainen peliseura rankaisee osaamisellaan ja tälläiset sunnuntaikuskit karsiutuvat jo kohta lähtökiihdytyksen jälkeen omaksi divarikseen.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Mitä aiemmat merkit pitävät paikkansa Dirt2:n kohdalla. Itsetunto kokee kovia kolauksia siirryttäessä verkkopeliin. Suomalainen peliseura rankaisee osaamisellaan ja tälläiset sunnuntaikuskit karsiutuvat jo kohta lähtökiihdytyksen jälkeen omaksi divarikseen.

Näinhän se menee. Tutuksi on tuollainen tullut. Suomalaiset on kyllä selkeästi rallikansaa. Itse kuulun osastoon sunnuntaikuskit ja iloitsen aina kovasti jos en ole ihan viimeinen. :D
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Näinhän se menee. Tutuksi on tuollainen tullut. Suomalaiset on kyllä selkeästi rallikansaa. Itse kuulun osastoon sunnuntaikuskit ja iloitsen aina kovasti jos en ole ihan viimeinen. :D

Kiristät sitä ruuvia päästäsi niin et jää viimeiseksi.:p
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Tämä vois olla ihan hyvä peli jos kaikkia pätkiä ei pääsisi läpi kaasu pohjassa (no okei neulansilmässä metriä ennen mutkaa pitää laittaa jarru pohjaan). Nykyiselle AD/HD-sukupolvelle ihan hyvä peli varmasti. Itse tuskin jaksan paljoa tätä hakata.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Tämä vois olla ihan hyvä peli jos kaikkia pätkiä ei pääsisi läpi kaasu pohjassa (no okei neulansilmässä metriä ennen mutkaa pitää laittaa jarru pohjaan). Nykyiselle AD/HD-sukupolvelle ihan hyvä peli varmasti. Itse tuskin jaksan paljoa tätä hakata.

Sepä se kun netissä sekään ei riitä. Dirt2 oli sama homma. Ilman virheitä kaasupohjassa koko ek läpi ja joku vompatti esim. Veti 15sek kovempaa...eli kyl siin taitoo tarvitaan silti et nopeasti pääsee oikeilla linjoilla.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Dirt 2:sta paljon pelanneena oli siirtyminen 3:n pariin varsin vaivatonta. Pädillä tuntuu ohjaus olevan hieman aikaisempaa herkempää, mutta siihen tottui nopeasti. Rallicross-kisat eivät ole uran alkuvaiheella oikein maistuneet, olivat mielestäni Dirt 2:ssa paremmin toteutettuja.

Mutta koska ralli on rattoni, niin lähinnä tullut pelattua noita Suomen pätkiä uramoodin ulkopuolella. Ohessa eilen kuvattuja otoksia, lyhyt kokoelma kahdeksasta eri Suomen pätkästä kahdeksalla eri autolla:

[video=youtube;v6hLLfEokeM]http://www.youtube.com/watch?v=v6hLLfEokeM[/video]
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

On kyllä aivan liian lyhyitä noi pätkät. Minuutin rykäisy ja se on siinä. Mut ois kyllä upeeta ku codemasters tekis wrc pelin pidemmillä EK:lla..kyl kelpais.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Uramoodin alussa pätkät on ilmeisesti pistetty puolestavälistä poikki? Netissä ja varmaan myös single rallyssa oli sama pätkä puolet pidempi. Olikin huomattavasti mukavampi ajaa 3min verran yhtä pätkää, kun sitä reilua minuuttia.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Uramoodissa kolmoskauden aivan alussa aukeaa (toki varmasti kohta missä aukeaa riippuu kerätyistä kokemuspisteistä) world tour eventit, joista ensimmäinen (ainut joka minulla on auki) on juurikin 'rally'. Siellä on jokaisesta maasta oma rallinsa, jossa on viisi 'pitkää' ek:ta putkeen, ja näiden yhteisaika ratkaisee. Se on muuten hubaa se!

Pätkät siis tosiaan ovat paljon lyhyempiä uramoodin alussa. Samoin tuossa samassa kohtaa pääsee ensimmäistä kertaa ajamaan wrc-autoilla. Joskin toki aidot Alenithan vetävät vain Audilla. :)

EDIT. Nuo viisi 'pitkää' pätkää... Onhan niiden joukossa näemmä noita lyhyitä myös, muistin väärin.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Sori jos joku kokee off-topiciksi, mutta ainakin tässä ketjussa uskon olevan oikea kohderyhmä.

Alan taas lämpiämään autopeleille ja Wheel Stand Pro on alkanut kiinnostamaan. Joku tässä ketjussa jo aiemmin hehkutti sellaisen hankkineensa, niin pakko kysyä että toimiiko tuo teline (paremmin kuin Nisun silityslauta)? Eli onko tukeva teline kaikin puolin? Voiko siihen kytkeä "ratin kuin ratin"? Mikä on tämän päivän "must-have" ratti-poljin yhdistelmä joka toimisi useimmissa autopeleissä?

Padilla mennään Dirttiä vielä lähiaikoina ja sitä padiahan mä syytän jos jään teistä muista jälkeen ;)
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

On kyllä aivan liian lyhyitä noi pätkät. Minuutin rykäisy ja se on siinä. Mut ois kyllä upeeta ku codemasters tekis wrc pelin pidemmillä EK:lla..kyl kelpais.

Älä! :cool: Pidemmät pätkät ja keskityttäis ralliin 100%:sti, niin uu mama! Autojen äänet ovat kyllä parhaat mitä olen kuullut peleissä. Toivottavasti tulisi DLC jossa olisi lisää ja pidempiä pätkiä.
 
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

Huh huh! On kyl huikee peli! :cool: Kakaristossa oli hyvät testaukset Citroen C4:n kanssa ja lopussa suorastaan lensin. :D Nettiralliahan tässä jo haluis päästä ajelemaan. Pitää kyllä opetella radat, meinaan olin pihalla ku lumiukko aluks.
 
Ylös Bottom