Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT 3 [PS3]

On kyllä idioottimaisesti toteutettu tuo online peli. Sen lisäksi että törmäilijät saa rellestää rauhassa, kun niitä ei voi potkia. Niitä vielä palkitaan sillä, että törmäilyn kohde saa sen -10%xp leiman ittelleen. -.-

Moro! Jos jotain kiinnostaa pelailla mun kaa onlinessa niin lisätkää kaveriks: mir02k1! Jos sais porukkaa ja eiku kisoille :)

Pelaako tätä enää kukaan suomalaisista? Itselläni olisi kiinnostusta osallistua onlinesarjoihin.

Pelaako tätä enää kukaan suomalaisista? Itselläni olisi kiinnostusta osallistua onlinesarjoihin.

Ei varmaan enää ole porukkaa sellaiselle. Joskus joku pieni turnaus oli, mutta ei sen enempää. Muutenkin kaikki konsoliajopelit kärsii hirveestä inputlagista, rattiongelmista ja todella alhaisesta frame ratesta, että pelinautinto on todella kaukana. GT5 on ainoa siedettävä peli. Varikkosuora.orgista löytyy siihen liittyvää sarjaa ja hyvää ajoseuraa.

Onko aktiivisia DiRT 3 pelaajia? Aloittelin taas pitkästä aikaa pelailemaan, viimeksi oikeastaan vain kokeilin peliä pelaamalla single playeria ja nyt pelailen careeria ja voisi olla mukava ottaa mittaa suomalaisista pelaajista.

Minut voi lisätä kaveriksi, jos haluaa. Itse olen jo saavuttanut onlinelevelin 50, joten alkanut jo kyllästyttämään. WRC3:sta olen alkanut pelailemaan, mutta voin tulla DIRT2:sta tai 3:sta pyynnöstä tulla pelailemaan. Mikkiä en omista.

Ensimmäiset Online pelit tuli pelattua ja hauskaahan tuo meno oli. TailBlazer kuumensi tunteita monilta koska siinä oli tönimistä aika paljon. Laadukasta menoa kuitenkin on kyseessä ja hauskaa sellaista.

Mitkä DLC paketit ovat hankinnan arvoisia? [h=3][/h]

Niin julmalta kuin se kuulostaa niin ei mikään. Nykyään kun saa sitä complete versiota n.20e hintaan jossa on kaikki dlc niin ei noita oikein erikseen voi suositella. Mutta jos jonkun haluaa ostaa niin se monte carlo on oikeastaan ainoa. Tokyo radat oli jo kakkos dirtissä ja auto paketit on aivan ylihintaisia sisältöön nähden. Monte carlo sentään on uusi ralli vaikka ei siinäkään kovin paljon sisältöä ole.

Oliskos konsolifiniläisillä kiinnostusta ottaa joku kerta esimerkiksi turnausta tästä pelistä?

Ehdottomasti olisin mukana! Harmi vain, että suomalaiset kyllästyivät peliin nopeasti. Kai se on ihan ymmärrettävää, kun ratilla todella yliohjaava.

Voisin olla messissä jos vaan aikataulullisesti sopii. Millaisina aikoina olette ajatelleet pelata? En oo aikoihin kys. peliä pelannut ja silloinkin kun pelailin olin huono. Mutta ei haittaa :)

Huono kuski oon, mutta messissä ollaan. Lähinnä kyllä vaan kiinnostas rallycross, koska sitä ei voi oikeestaan pelata randomeitten kanssa. Siellä vaan törmäillään ja kun törmäilyllä saa muille vielä -10xp leiman, törmäily lisääntyy entisestään.

Mahtavaa jätkät! Hauskaahan tässä pidetään, eli ei ole mitään väliä kuinka nopea olet. Itselleni käy mikä pelimuoto tahansa suomalaisten kanssa. Vielä kun saataisiin WRC3:sen pelaajat takaisin tämän pariin. Sovitkaa te vain, itselleni käy milloinvain, tietenkin pienellä varauksella.

Jaahas nyt olen ottanut lähestulkoon kaikki ajoavut pois (ABS ainoastaan) ja meno tuntuu erilaiselta. Otin myös hudit pois kun ei niihin loppupeleissä tule paljon reagoitua. On hienoja pelaajia onlinessa: Tiedä että takana on auto, tee autolle tilaa jotta voi ohittaa ajamalla tien reunamille, takana oleva taklaa autoni metsikköön. Parasta on että talvi mapeissa minulla pysyy auto paremmin hallinnassa kuin törmääjällä.

Todella hyvin sää vaihtelut otettu huomioon tässä pelissä esim. sade, tuore lumi jne. Kaikki vaikuttavat omalla tavallaan ajettavuuteen, mikä on todella hyvä asia.

Sitten vain suunnittelemaan ajankohtaa. Tätä ei ole tietenkään pakko niin vakavasti ottaa, että lasketaan kaikki ajat, ym. ylös.

Ehdottomasti olisin mukana! Harmi vain, että suomalaiset kyllästyivät peliin nopeasti. Kai se on ihan ymmärrettävää, kun ratilla todella yliohjaava.

Varsinaisia ralli pätkiä on niin vähän, et siitä ainakin oma kyllästyminen johtui. Siksi tulee ennemmin wrc pistettyä koneeseen, vaikka dirt muutoin ois paljon parempi.

Varsinaisia ralli pätkiä on niin vähän, et siitä ainakin oma kyllästyminen johtui. Siksi tulee ennemmin wrc pistettyä koneeseen, vaikka dirt muutoin ois paljon parempi.

Itse kanssa kyllästyin noihin gymkhana-juttuihin. Osin varmaan siksikin, että en vaan osaa :) WRC3:sta on vähän tullut ajeltua rallinhimon iskiessä, mutta siinäkin on näitä mielestäni tarpeettomia driftauskisoja yms.

Dirt3:sta ois ihan mukava ajaa Suomi-porukalla. Onlinessa on muuten ollut aika ahdistavaa kun siellä tuntuu joillekin olevan tärkeintä vaan tulla kylkeen. Ymmärrän, että joskus vahingossa kolisee, mutta kun tullaan ihan tarkoituksella. Ei kivaa :(

Ylös Bottom