Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DIRT 4

Vastaus: DIRT 4

Tullu vähän videoita kateltua ja peli vaikuttaa aika rautaiselta, varsinkin landrush ja rallycross huokuvat loistavia online kisa mahdollisuuksia :D
 
Vastaus: DIRT 4

Hyvältä tämä vaikuttaa kyllä ja ehdoton hankinta. Olen kyllä tykännyt Dirteistä aina, mutta rallia aina vain hiukan liian vähän ollut tarjolla. Nyt näyttäisi tuokin olevan korjattu, tai no kolmosessa taisi jo ihan hyvin olla. Uusia maita olisi vain kaivannut, Wales ja Ruotsi on aika hyvin jo tahkottu monessa rallipelissä ja varsinkin Dirt rallyssä. Esim. Uusi Seelanti olisi ollut tervetullut, mikä oli aikanaan Colin Mcrae rally ykkösessä.
 
Vastaus: DIRT 4

Onko tuosta Julkaisupäivästä mitään virallista kuulunut?
Monessa lähteessä lukee että 9.6 mutta onko se nyt se viimeisin tieto?
 
Vastaus: DIRT 4

Onko tuosta Julkaisupäivästä mitään virallista kuulunut?
Monessa lähteessä lukee että 9.6 mutta onko se nyt se viimeisin tieto?
Se on ehkä se valistunein arvaus, koska viimeisin oikeasti virallinen tieto on laveasti kesäkuu 2017.
 
Vastaus: DIRT 4

Löyty aika hyvä Gameplay pätkä PS4 versiosta. :)
Video on Youtubessa ollut 2 viikkoa.

[video=youtube;-wtIjcKwdr8]https://www.youtube.com/watch?v=-wtIjcKwdr8[/video]
 
Hyvältähän tuo näyttää. Dirtit olleet loistavia, mutta ajotuntumaltaan Dirt Rally ollut paljon edellä. Nyt kun ne yhdistetään, niin ei voi tulla huonoa.

Hieno yksityiskohta tuo, että EK:n jälkeen täytyy ajaa sinne pisteelle ja pysähtyä itse.
 
Vastaus: DIRT 4

Hieno yksityiskohta tuo, että EK:n jälkeen täytyy ajaa sinne pisteelle ja pysähtyä itse.

Totta. :) Hieno "uusi ominaisuus" että pätkä ei pääty kun ylittää maaliviivan.
Heivaan itse pari peliä GameStopiin kun tämän sieltä ennakkotilauksesta haen julkkarina.
 
Vastaus: DIRT 4

Tässä on vissiin ihan aidosti oma tiimi mitä samalla johdat siinä uratilassa :) Ja joku Free road tila...
Eli auto on Urassa juuri sen värinen kun SINÄ haluat. Sponsorit ja kaikki saat päättää/hylätä itse.... WAU! :D

[video=youtube;Kil1CuEqKkg]https://www.youtube.com/watch?v=Kil1CuEqKkg[/video]

Väitän että nuo pelimuodot on pelissä niitä arcade ajomallia käyttäviä varten.-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DIRT 4

Väitän että nuo pelimuodot on pelissä niitä arcade ajomallia käyttäviä varten.
No periaatteesa, juurikin noin. Kuitenkin itsekin ajelen välillä ihan mielellään tuollaisia hassuteluja ja auton revittely ympäriinsä on vain hauskaa videopeleissä (oikeassa elämässä se on sitten jo junttia ;) ), vaikka simulaatio sekä ratti meiningillä menisinkin.

Itselleni taitaa kuitenkin käydä huonosti tämän pelin kanssa, vaikka on RDR 2 lisäksi vuoden odotetuimpia pelejä itselleni. Tällä hetkellä paikat ei kestä yhtään ratilla ajoa, eikä ole tullut moneen kuukauteen pelattua ajopelejä. Vaikka Dirt 4:ssa on varmasti myös erinomainen pelattavuus padilla niin se ei enää oikein itseäni jaksa kiinnostaa, kun tuossa vieressä on lähes tonnin ratit ja vehkeet. Taitaa jäädä peli hankimatta, kunnes taas pystyy ajamaan ratin kanssa. No kiva on kuitenkin silti edelleen seurata peliä ja katsella miten muut tulevat siitä nauttimaan :)
 
Vastaus: DIRT 4

Todella sääli, ettei näitä tämän vuosikymmenen rallivehkeitä sitten saada lisenssisyistä tähän :( Muutenhan tuo autolista on käytännössä sama kuin Dirt Rallyssä plus pari lisää.
 
Vastaus: DIRT 4

Todella sääli, ettei näitä tämän vuosikymmenen rallivehkeitä sitten saada lisenssisyistä tähän :( Muutenhan tuo autolista on käytännössä sama kuin Dirt Rallyssä plus pari lisää.
Ei harmita minua, hauskimmat autot on aina nuo vanhemmat rassit.
 
Vastaus: DIRT 4

Mikähän siinä on että pitää laittaa kaikki muut Peugeotit paitsi 206 WRC, pakko olla joku lisenssi homma.
 
Vastaus: DIRT 4

[video=youtube;KJIKbArCWOg]https://www.youtube.com/watch?v=KJIKbArCWOg[/video]
Uutta traileria missä näkee autoja joita pääsee ajaa... :D
Hämäävä otsikko kun siinä on oikeasti vaan replaytä...
Muutama sekunti montaa autoa.
 
Vastaus: DIRT 4

"These are the cars that are new to Dirt 4:
-Peugeot 205 GTI
-Opel Ascona 400
-Audi Sport Quattro E2 (modified from Dirt Rally)
-Mitsubishi Evo VI
-Ford Fiesta R2
-Opel Adam R2
-Subaru WRX STI NR4 (Replaces DR's 2011 STI)
-All the R5 cars (Replace the 2010's class)
-Ford Focus RS RX
-Seat Ibiza RX
-RX Lites
-Group B Rallycross
-All Landrush vehicles
-Crosskarts"

http://forums.codemasters.com/discussion/48873/dirt-4-confirmed-car-list#latest
 
Vastaus: DIRT 4

Tietääkö kukaan tämän specsejä jos verrataan PS4 vs Xone S?
Mietin että kummalle koneelle tämän ostaisin, onko molemmilla tuo 1080p ja mitään muuta eroa.
 
Ylös Bottom