Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT demo aikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT demo aikoja

zetor sanoi:
Tässä ois mun parhaat ajat:
Subaru: 02:07.62 ( 1.04.89, 1.02.72)
Citroen: 03:16.29
No hohhoh. Onpas Zetori painellu taas lujaa. Jotenkin arvasin kun näin Zeton tänne kirjotelleen että nyt menee parhaat ajat uusiksi:D

hp zetor
Taas paranee:
Subaru: 02.10.19 (1.06.67, 1.03.51)
Citroen: 03.25.25 (2 sadasosaa poies :D)
Kertosko Pibe sun muut <2.09 kaverit että paljon teillä on tuo ensimmäinen väliaikapisteen aika. Ois kiva tietää, missä vlissä teen sen virheen tuossa ekalla kierroksella

ja taas ja vihdoin se 2.10 puhkastu ja reilusti
Subaru: 02.09.15 (1.05.87, 1.03.27 PB)
Citroen: 03.25.25 (ei parantunu)
EDIT: Subaru 02.09.07 (1:05:71, 1:03:35. Huomenna alle 2.09)
Ctikan aikaa en edes koittanu

Viimeksi muokannut moderaattori:

ColdFire sanoi:
Käytätkö manuaalivaihteita vai automaattia. Käytätkö pädiä vai rattia?
Veikkaan että manuaaleja. Ite en vaan tajua miten niillä voi ajaa rallia kun keskittyminen menee täysin auton hallitsemiseen
btw. ColdFire. Tuossa sun Top5 listassa oon subarulla shotin ja eliminaattorin takana vaikka on 2 sadasosaa parempi aika :)

samffa sanoi:
Top5 listassa oon subarulla shotin ja eliminaattorin takana vaikka on 2 sadasosaa parempi aika :)
Eliminaattorin.... :rolleyes:
Se ei rallia pelaa jos ei siellä oo jotain äijiä tien poskessa joista saa ajamalla päälle pisteitä ja kertoimia ala stardust

Ratilla mä ajan ja toi aika tuli automaatilla. manuaalilla pääsis kyllä vieläkin kovempaa.
Nyt vedin manuaalilla ja aika oli 03:13.79

Rewolwer sanoi:
Eliminaattorin.... :rolleyes:
Se ei rallia pelaa jos ei siellä oo jotain äijiä tien poskessa joista saa ajamalla päälle pisteitä ja kertoimia ala stardust
FL mikä FL :)
Tuossa nyt tuli Citroenilla 03.20.56

Hitto et ketuttaa ku oma GT forcefeedback pro on hajonut itsestään kaapissa :(
Maksoin siitä aikanaan 159e. Pitää joskus ostaa sit uus ratti..

Pikaisen kokeilun perusteella aika hukassa ohjaustuntuma tuossa ratilla, pettymys. Sinänsä hauskan oloinen fysiikaltaan ja ruuhkaltaan

Rattia ei mainita missään, mutta pelaa ainakin jos sammuttaa padin, tai saatoin reconnectaa ratinkin, nyt en muista. Tuli tänään huomattua sellainenkin, että GT4:ssä ratti, tai sen nappulat ainakin, toimivat pelin config menussa, mutta lakkaa toimimasta heti kun poistuu takaisin garage ruutuun.... perkale...

Ylös Bottom