Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DiRT demo aikoja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DiRT demo aikoja

ShotcowS sanoi:
Subaru: 02.10.32 ja padilla. Parantaa voi vielä.
Dodii, uusi aika 02.09.09 (01.05.79&01.03.29). Ajasta pystyis vielä sekunnin nipistämään, koska yhellä rundilla eka kierros taittui aikaan 01.04.80 tai jotain.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

tiedättekö muuten, että onko tuota peliä mahdollista pelata logitech wingman formula force gp -ratilla? jos on niin mitenköhän? ps3:n valikossa ratti toimii, mutta itse pelissä en ole saanut toimimaan :/
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

siis eikö kukaan ole pelannu siillä rantakirpulla. sain 2:41:39 mut se oli vast 3. yritys.
ja väärä alue, muuten.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Duraisuka28 sanoi:
siis eikö kukaan ole pelannu siillä rantakirpulla. sain 2:41:39 mut se oli vast 3. yritys.
ja väärä alue, muuten.
Olen, ja ajaks tuli mulla jotain tyyliin 2.20.xx
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

ShotcowS sanoi:
Dodii, uusi aika 02.09.09 (01.05.79&01.03.29). Ajasta pystyis vielä sekunnin nipistämään, koska yhellä rundilla eka kierros taittui aikaan 01.04.80 tai jotain.
Mjoo mullakii tuli 2:09.52 ja eka kiekka oli 1:05.xx.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Menihä se rallipätkä vihdoin läpi. Aika 03:34:54, eli sitikalla ajeltu.
Alku menee monesti jo pirun hyvin mut nopeassa lopussa tulee perseiltyä autoa metsikköön oikeen urakalla.
Ekan kerran kun tätä demoa koitin ni meinasin heti poistaa koko demon ja luvata etten enää koske koko roskaan.
Mutta mutta :) Nyt ku ottanut itteään niskasta kiinni ni ajosta tosiaan alkaa tuntua siltä että minä ohjaan autoa, eikä auto minua. Saattaa mennä täyshintasena ihan ostoonkin.

Edit:
Citroen 03:30:60

Subaru 02:19:13
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT demo aikoja

Rewolwer sanoi:
2.10.36
ei täydellistä kahta kierrosta vielä
Mitä V@ttua, mä tein "kaikkeni" että sain ton 2:14jne..:mad:
Ja ostanko tätä peliä, jo ton jälkeen? EN :D
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Foxi sanoi:
Mitä V@ttua, mä tein "kaikkeni" että sain ton 2:14jne..:mad:
Ja ostanko tätä peliä, jo ton jälkeen? EN :D
No et näköjään ihan kaikkee oo antanu :)
5 sekuntia ainakin voi puristaa pois.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Mä en pysty varmaan ainakaan edes sekuntia enää puristamaan. Eikä kyllä jaksa enää yrittääkään. Tai no jos kokeilisi ratilla, niin sitten ehkä. Tai no tietty sen vasurimutkan menen aina ihan päin peetä, mistä tullaan siihen pomppuiseen vasemmalle kääntyvään tuplamutkaan. Ehkä jos siihen oppisi hyvän tavan mennä, voisi parantua enemmänkin.

On muuten outo peli... Ensin kun aikataso on siellä 2:13, joka kerta kun menee maaliin asti tulee se sama aika. Sitten kun aikataso nousee parilla sekunnilla, joka kerta maalissa lukee kymmenyksen sisään sama aika... Ja joka kerta sama kun oppii paremman linjan. Menee ehkä vähän liian automaattisesti noi mutkat.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Citroen 03:24:86

Subaru 02:16:80

Edit: Subarun aika parani
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DiRT demo aikoja

Subaru:
2.12.79
1. kierros: 1.07.56
2. kierros 1.05.23

Ei toi asfaltti vaan oo meikäläisen alusta tässä pelissä. Tuntuu et koko ajan mennään riskirajoilla mut ajat ei puhu samaa. Soralla ku tulee fiilis et ny mennään lujaa ja ny tulee hyvin ni sillon aikakin on suht kova, mut asfaltilaa saa saman fiiliksen vaikka aika ois ihan jotain kuraa... Jonkinlaisen ajan sain sentään asfaltillekkin tahkottua :D
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

juu nyt sain ton haamurajan 2.10 rikki minäkin:)
2.09.52 (taitaa olla sama ku pibellä)
eka kierros aika heikko 1.06.51 mut toinen kierros aika täydellinen omasta mielestä 1.03.00.
Mitenkähän toi world record on 1.00.08? ei tosta tolla autolla voi kolmee sekuntii pudottaa.
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Siirtäisikö joku ystävällinen moderaattori tän keskustelun alueelle jonne se kuuluu?
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Himpun verran sain parannettua Citikan aikaa: 3.24.03
Muuten aikas hyvä veto oli mut jäi veetuttaan kun tulin aika lopussa yhteen "long 4 right" mutkaan himpun liian kovaa ja huonolla ajolinjalla ja sit kynnettiin ojanpohjaa hetken matkaa... Noh, jäipähän vielä parannettavaa :D
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Underi sanoi:
Himpun verran sain parannettua Citikan aikaa: 3.24.03
Muuten aikas hyvä veto oli mut jäi veetuttaan kun tulin aika lopussa yhteen "long 4 right" mutkaan himpun liian kovaa ja huonolla ajolinjalla ja sit kynnettiin ojanpohjaa hetken matkaa... Noh, jäipähän vielä parannettavaa :D
No nyt sai jätettyä senkin kyntökeikan väliin ja ajaksi jäi 3.22.03
Vielä jäi jokunen sekunti viilattavaa, mut siihen saakin sit osua melkein joka mutka nappiin :cool:
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Citroen: 03.40.51 (Oli menossa n. 3.26 mutta vedimpahan autoni siihen viimesen ajanotto pisteen porttiin ja jäi siihen :)
Subaru: 2.14.39 (1.: 1.08.67 2.: 1.05.71 ekalla kiekalla sen väliaikapisteen jälkeisen mutkan sinne mainoskyltteihin, lähellä ois ollu semmonen 2.10 - 2.11 aika)
 
Vastaus: DiRT demo aikoja

Citroenilla pienen harjoittelun jälkeen ajat tulee pikku hiljaa alas. 3.24.96.
 
Ylös Bottom