Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Raidman

Active Member
Konsoli FIN Espanja tuli ajettua, heti ykkösellä pöpelikköön niin karisi suurimmat näyttöhalut. Sitten nostettiin viellä uudemman kerran seiska pätkällä ja muutenkin pientä ohjelmaa siellä sun täällä. Fingtr kanssa oli hyvää kisaa mutta matka loppui kesken.
 

Gunslinger

Well-Known Member
Kun Konsolifin_1 on meneillään ja käynnissä, niin laitoin KONSOLIFIN FWD alkamaan keskiviikkona klo 16 ja pystyssä viisituntia.
Autot H1 FWD ja Puola.
10 pätkää ja vain yksi huolto! ;)
Josko nyt tulisi pienillä eroilla kisa :)
Avut ei sallittuja, HC damage ja ohjaamonäkymä lukittu.
Hmm.. Mitenköhän softit kestää, vai oliskohan kovemmat loppupeleissä paremmat? Noo se nähdään sitten :D

Toivottavasti porukka hoksaa käydä ilmottautumassa tähän uuteen clubiin!
 

JiiVee-

Well-Known Member
Hmm.. Mitenköhän softit kestää, vai oliskohan kovemmat loppupeleissä paremmat? Noo se nähdään sitten :D

Toivottavasti porukka hoksaa käydä ilmottautumassa tähän uuteen clubiin!
Ja kolme pitkää pätkää vielä ennen sitä huoltoa...;)
Eli ei varmasti kestä softit! :D

Tuleekohan tästä sellainen ”vitutus maximus-ralli” :D
 

JiiVee-

Well-Known Member
Joku tässä muuten selvitteli taannoin noiden pätkien järjestykset jokaisesta maasta, mutta en löydä sitä mistään.
Olikohan jossain tai jollain tallella?
 

JiiVee-

Well-Known Member
Toivottavasti porukka hoksaa käydä ilmottautumassa tähän uuteen clubiin!
No tämä nyt oli sellainen keskiviikon täyte lisäksi, jos joku kerkiää ja haluaa.
Voin toki muuttaa sen torstaillekin tai jatkaa muutamalla tunnilla, kun eikös 2h ole keskiviikkona?
 

Gunslinger

Well-Known Member
Ja kolme pitkää pätkää vielä ennen sitä huoltoa...;)
Eli ei varmasti kestä softit! :D

Tuleekohan tästä sellainen ”vitutus maximus-ralli” :D
Teet samanlaisen, mutta H2-takaveto ja Montten pelkkiä ylämäkipätkiä liukkaalla. Siinä saa olla tarkkana, että pysyy edes jonkinmoinen vauhti päällä :D Muuten ihan hauskaa touhua kahvailla noilla Montessa.
 

Raidman

Active Member
Joku tässä muuten selvitteli taannoin noiden pätkien järjestykset jokaisesta maasta, mutta en löydä sitä mistään.
Olikohan jossain tai jollain tallella?
ARGENTINA
- Camino de acantilados y rocas (A->B)
- La Merced (B->C)
- Las Juntas (A->C)
- El Rodeo (C->B)
- Camino de acantilados y rocas inverso (B->A)
- Camino a La Puerta (C->A)
- Miraflores (D->E)
- Camino a Coneta (E->F)
- Valle de los puentes (D->F)
- San Isidro (F->E)
- Huillaprima (E->D)
- Valle de los puentes a la inversa (F->D)

AUSTRALIA
- Rockton Plains (A->B)
- Yambulla Mountain Ascent (B->C)
- Mount Kaye Pass (A->C)
- Yambulla Mountain Descent (C->B)
- Rockton Plains Reverse (B->A)
- Mount Kaye Pass Reverse (C->A)
- Noorinbee Ridge Ascent (D->E)
- Bondi Forest (E->F)
- Chandlers Creek (D->F)
- Taylor Farm Sprint (F->E)
- Noorinbee Ridge Descent (E->D)
- Chandlers Creek Reverse (F->D)

GERMANY
- Waldaufstieg (A->B)
- Kreuzungsring (B->C)
- Oberstein (A->C)
- Kreuzungsring Reverse (C->B)
- Waldabstieg (B->A)
- Frauenberg (C->A)
- Verbundsring (D->E)
- Innerer Feld-Sprint (umgekehrt) (E->F)
- Hammerstein (D->F)
- Innerer Feld-Sprint (F->E)
- Verbundsring Reverse (E->D)
- Ruschberg (F->D)

MONTE CARLO
- Gordolon - Courte montee (A->B)
- Col de Turini sprint en Montee (B->C)
- Pra d'Alart (A->C)
- Col de Turini - Sprint en descente (C->B)
- Cold de Turini - Descente (B->A)
- Cold de Turini Depart (C->A)
- Col de Turini - Depart en descente (D->E)
- Route de Turini Descente (E->F)
- Vallee descendante (D->F)
- Approche du Col de Turini - Montee (F->E)
- Route de Turini Montee (E->D)
- Route de Turini (F->D)

NEW ZEALAND
- Te Awanga Sprint Forward (A->B)
- Ocean Beach Sprint Rverse (B->C)
- Te Awange Forward (A->C)
- Ocean Beach Sprint Forward (C->B)
- Te Awanga Sprint Reverse (B->A)
- Ocean Beach (C->A)
- Elsthorpe Sprint Forward (D->E)
- Waimara Sprint Reverse (E->F)
- Waimara Point Forward (D->F)
- Waimra Sprint Forward (F->E)
- Elsthorpe Sprint Reverse (E->D)
- Waimara Point Reverse (F->D)

POLAND
- Kopina (A->B)
- Borysik (B->C)
- Zarobka (A->C)
- Marynka (C->B)
- Jozefin (B->A)
- Zagorze (C->A)
- Czarny Las (D->E)
- Jagodno (E->F)
- Jeziore Rotcze (D->F)
- Lejno (F->E)
- Jezioro Lukie (E->D)
- Zienki (F->D)

SPAIN
- Ascenso por valle el Gualet (A->B)
- Ascenso bosque Montverd (B->C)
- Comienzo De Bellriu (A->C)
- Vinedos dentro del valle Parra (C->B)
- Salida desde Montverd (B->A)
- Final de Bellriu (C->A)
- Descenso por carretera (D->E)
- Vinedos Dardenya inversa (E->F)
- Centenera (D->F)
- Vinedos Dardenya (F->E)
- Subida por carretera (E->D)
- Camino a Centenera (F->D)

SWEDEN
- Algsjon Sprint (A->B)
- Stor-jangen Sprint (B->C)
- Ransbysater (A->C)
- Stor-jangen Sprint Reverse (C->B)
- Skogsrallyt (B->A)
- Norraskoga (C->A)
- Elgsjon (D->E)
- Ostra Hinnsjon (E->F)
- Hamra (D->F)
- Bjorklangen (F->E)
- Algsjon (E->D)
- Lysvik (F->D)

USA
- Hancock Creek Burst (A->B)
- Fuller Mountain Ascent (B->C)
- North Fork Pass (A->C)
- Fuller Mountain Descent (C->B)
- Fury Lake Depart (B->A)
- North Fork Reverse (C->A)
- Hancoc Hill Sprint Forward (D->E)
- Tolt Valley Sprint Forward (E->F)
- Beaver Creek Trail Forward (D->F)
- Tolt Valley Sprint Reverse (F->E)
- Hancock Hill Sprint Reverse (E->D)
- Beaver Creek Trail Reverse (F->D)

WALES
- Pant Mawr (A->B)
- Bidno Moorland (B->C)
- Sweet Lamb (A->C)
- Bidno Moorland Reverse (C->B)
- Pant Mawr Reverse (B->A)
- Geufron Forest (C->A)
- Fferm Wynt (D->E)
- Fferm Wynt Reverse (E->D)
- River Severn Valley (D->F)
- Dyffryn Afon Reverse (F->E)
- Dyffryn Afon (E->F)
- Bronfelen (F->D)
 

Raidman

Active Member
No tämä nyt oli sellainen keskiviikon täyte lisäksi, jos joku kerkiää ja haluaa.
Voin toki muuttaa sen torstaillekin tai jatkaa muutamalla tunnilla, kun eikös 2h ole keskiviikkona?
Jätetään keskiviikon 2H kisa väliin, halukkaat ajaa tuon sinun tekemän kisan.
 

JiiVee-

Well-Known Member
Kun nuo H1 on muutoin niin helppoja ajaa, niin pitihän se laittaa vähän muunlaista haastetta.
Ek6 huolto ja ainoa sellainen. Siinä tosiaankin kun edellä kolme kappaletta 13-16km pätkiä ja ehkä sää myös jotain muuta kuin pelkkää paistetta, niin eiköhän siinä ohjelmaakin tule ja ei mene haukotteluksi :D
 

Stux61

Well-Known Member
Konsolifin HC Espanja

Ei oo espanjan pätkät yhtään tuttuja joten joutuu nuoteista ajamaan täysin. Kolme ensimmäistä meni ilman kolhuja. Nelosella semmonen vasuri mutka heti alussa niin auto rotkoon ja kisa päätty siihen. Alkaa olla itsellä semmoisia J. Latvala oireita että ei pää kestä. Taitaa tulla potkut mulle tästä hommasta kans.
 

Gunslinger

Well-Known Member
Konsolifin HC Espanja

Ei oo espanjan pätkät yhtään tuttuja joten joutuu nuoteista ajamaan täysin. Kolme ensimmäistä meni ilman kolhuja. Nelosella semmonen vasuri mutka heti alussa niin auto rotkoon ja kisa päätty siihen. Alkaa olla itsellä semmoisia J. Latvala oireita että ei pää kestä. Taitaa tulla potkut mulle tästä hommasta kans.
Tuskin on Latvalallakaan, niin itsemurha haluinen kartturi, kuin tässä :D

Mulla on muuten ihan sama kohta edessä, nuoteilla mennään Uudessa Seelannissa. Yhtä kisaan oon aikasemmin siellä ajanut ja senkin keskeytin.
 

JCarelian

Active Member
HC Espanja

Pete siellä painui yllättäen horisonttiin het alkuun, mutta muiden matkassa näytti vielä pysyvän semmoisella sopivan tarkalla ajolla.

Kuitenkin sitten ekassa huollossa tuli paha strateginen virhe ja otin ihan väärät nakit alle. Kun tajusin erheeni vitospätkän startissa, niin siitä lamaantuneena hivautin Skodani muutaman mutkan jälkeen rotkoon. Noo autolle ei käynyt pahasti, sain loput pätkät ajettua ihan siististi ja maaliin tulin kaksi ja puoli minsaa kärjestä jääneenä.

Hyvää reeniä ja hyvää skabaa, jospa sitä pikku hiljaa vauhti kasvais myös tuolla Espanjan auringon alla.
 

pete94

Active Member
2H Uusi-Seelanti

No mitähän tuosta sanoisi, eka pätkä tuli (lähes) tietä pitkin, kakkonenkin melkein. Kolmosella sitten aidan tolppaan ja pyörähdys ja peruuttelu takaisin tielle. EK4 ja 5 myös pyörähdykset, vikalla muistin, että näillä paikoilla oli jotain mätää ja sitten se paikka tulikin, 5-6 vaihteen kyydistä näyttävät piruetit tiellä, keula kolhiintui maavalliin ja jäähdytin rikki, mutta ei rengasrikkoja. Matka jatkui ja myöhemmin vielä toiset vastaavat kuviot... Loppupätkästä alkoivat tehot hiipua. Ei ihan softeissa riitä pinta ajaa koko lenkkiä...
 

Gunslinger

Well-Known Member
2H/Uusi-Seelanti/cc20000

Tulipahan ajettua eka kisa maaliin täällä, vaikka välillä teki tiukkaa.

EK1 ihan kivasti, vauhti ei kuitenkaan riittänyt mihinkään. EK2 Täräytin kovista vauhdeista rotvalliin, piruetti ja rengas rikki, nilkuttaen maaliin. EK3 ei ihmeempiä, auto vaan tuntui todella liukkaalle. Onneks huollossa auto saatiin parsittua kasaan. EK4&5 kieli keskellä suuta, ei kummempia tilanteita. EK6 täräytin ylämäen lopussa olevaan vasuri risteykseen kauheella vauhdilla, känkällä kerkesin kääntää nokan oikeeseen suuntaa, mutta törmäyksen jälkeen löysin itseni penkan päältä ja sieltä alas tullessa auto katolleen. Onneks yleisö tuli jelppimään. Loppu pätkällä useempi missi ja kimpoilu, mutta kuin ihmeen kaupalla, syyläri ja renkaat pysyi ehjänä maaliin asti. Olipahan liukasta parilla pätkällä, mutta nyt on enemmän kokemusta Uudesta-Seelannista.
 

Rein8684

Member
2h
Ykkös ja kakkos pätkäl aika paljo virheit kolmosel oppi vähä jo ajaa tota autoo nelos pätkäl käkkärin kans hirveet pelastukset ja sit ihmettelee miks auto ei oikein kulje ennen kun hoksasin et käkkäri jäi päälle vikal pätkäl syyläri risaks ku lähti vähäse kirjottaa mut vissii eka kerta ku ei tullu seelannis rengas rikkoo
 

Rein8684

Member
Expert Dirt usa
Suht ookoo ajoo mut yks rengasrikko ei tarvinu vaihtaa mut meni hän siin jonkun verran aikaa hukkaa pätkäl ja kerran tais mennä jonkun 6kertaa katonkautta ympäri hirvee hyökkäys viel vikal et ois saanu jiiveen kiinni mut se seurauksen paljon pikku virheitä ja kilsat loppu kesken tais jäädä noin 5sekkaa eroo
 

HenkkaT Oivonen

Well-Known Member
Tänään ajettiin testiä Lancia Stratoksella ja haettiin säätöjä tuleviin koitoksiin sora kisoissa.
Aika hyvin tuntui istuvan mun ajo tyyliin. :)
Pieni video kolmannesta ajokerrasta Usan Fuller Mountain Decentiltä. Aika oli 3.03.780.
Sillä leaderissä 11 nopein aika. Ois varmaan parantunut kun ois muutaman kerran tahkonnut.
Kuitenkin varman päälle ilman tilanteita.

 

JiiVee-

Well-Known Member
KONSOLIFIN FWD tänään klo 16-21.
Luokka: H1 Classic
Ek määrä: 10
Yksi medium huolto 30min (ek6)
Ei ajoapuja
HC Damage
Ohjaamonäkymä

Ensimmäiseen huoltoon tulee ek-kilometrejä 58,4km, joten softit voinee varmaan unohtaa.
Huollon jälkeinen väli 47,4km.
Yöllä ei ajeta, mutta vaihtelevaa keliä luvassa ;)
Ajelkaahan maltilla, autoa ja renkaita säästellen.
 
Ylös Bottom