Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Olisikohan tilausta just tälle systeemille, että yksi sarja aina yhdellä autoluokalla?
Niitä clubeja voisi olla näin ollen useampi ja jokaiselle löytyisi siitä omansa.
Esim. yksi club, jossa vain FWD, toinen jossa aina vain RWD, yksi 4WD ja yksi B.

Oma ehdotukseni:

FWD
RWD
4WD
B
Historic
Minä voin hoitaa ainakin tuota b-ryhmäläisten kisaa.
 
Groub B 4WD HC. Tein tommosen b-ryhmäläisten kauden. Kymmenen kisaa jokaisessa se 12 ek:ta. 7 päivää aikaa ajaa yksi kilpailu. Kisat alkaa aamusta ja päättyy illalla huoltoon. Sitten taas jatketaan seuraavana päivänä kun aurinko nousee. Kuvakulma sisältä ajoavut pois käytöstä ja hc damage. Yö pätkiä en laittanu yhtään. Jos nyt joku innostuu mun kanssa lähtee tonne pumppailee. Tänään kello 12 pääsee jo aloittamaan kisan.
Tein tuon kisan tossa aamuyöstä niin eipä aivot ymmärtänyt että eihän tossa oo aamua ollenkaan. No ajellaan nyt kuitenkin näin.
 
Varmaan johtuu myös radan kulumisesta, mutta noin järkyttävää eroa ei ole ollut vielä koskaan auton ajettavuudessa, vaikka tie olisikin ollut urilla. Siksi sitä hämmästelin suuresti.
Olen kokeillut BMW ja onhan se paljon vakaampi, mutta itse haluan kokeilla näitä menopelejä välillä vähän monipuolisemmin.

Ehkä myös tuo oma vire oli eilen poikkeuksellisen heikko todella kiireisen työpäivän jälkeen, sillä Walesin jälkeen lähdin ajamaan suosikkiautollani suosikkimaata Puolaa Dirt Expertissä. Keskeytykseen päätin sen rallin tuhottuani auton lopulta tarkoituksellisesti ja kolmannelta pätkältä pääsin juuri ja juuri edes maaliin moottorin ollessa lähes täysin kuollut. Siihen oli hyvä lopettaa ja keskittyä muihin askareisiin.
Ekalla pätkällä möhlin jo totaalisesti ja toisella heti perään :D
Vauhtia näemmä olisi ollut vaikka muille jakaa, sillä Kopinassa tuli pohjat, vaikka heitin auton katolleen ja oikein huolella.
Kolmannelle lähdin sitten asenteella, että kokeillaan max attack ja ihan sama jos kolahtaa. Ja kolisihan se sillä all in asenteella :D


Olisikohan tilausta just tälle systeemille, että yksi sarja aina yhdellä autoluokalla?
Niitä clubeja voisi olla näin ollen useampi ja jokaiselle löytyisi siitä omansa.
Esim. yksi club, jossa vain FWD, toinen jossa aina vain RWD, yksi 4WD ja yksi B.

Oma ehdotukseni:

FWD
RWD
4WD
B
Historic


Tuolta clubistahan löytyy kyllä jo Group B WT 2019 sarja joka on tosin jo loppussa sekä juuri alkanut Group A WT 2019 jossa eka kisa käynnissä. Nämä tosin aika HC meiningillä kun on 12 pätkää ja vain yksi huolto. Itse ajan kyllä näistä kumpaakin.
 
Walesi tuli juuri ajeltua läpi R2 Fordilla. Pikkusen alta täyden hyökkäyksen ettei ulosajoja sattuisi ja lopputuloksena puhdas kisa lukuunottamatta yhtä ulkoilua puihin ja 4 minuutin etumatka toisena maaliin tulleelle tähän mennessä.
 
Konsolifin _1 Wales

Semmosta perus räpellystä oli taas ajaminen. En oo oikein löytänyt oikeaa tapaa ajaa noita etuvetoja. Neljä ekaa pääsin maaliin mutta viidenellä sitten puuhun ja terminal damaget ruutuun.

Groub B 4WD HC New Zealand

Tarkoitus oli päästä maaliin ja se onnistui tosin matkan varrella meni neljä rengasta ja useita spinnauksia tuli tehtyä. Valitsin autoksi 205 pösön ja lancian jälkeen joutui opettelemaan uuden tyyliin ajaa turbo viiveestä johtuen. Hauskaa kutenkin on ajaa noita hirviö autoja. Seuraavaa kisaa odotellessa.
 
H2

Viime ajat olleet minimaalisella pelaamisella mutta tänään kokeilin josko lähtis, ei lähteny virheitä virheitä ja virheitä. EK3:lla toisen helposta virheestä johtuneen rengasrikon jälkeen pelit sivuun.

En ymmärrä miten kyllästyminen näihin iski näin totaalisesti :( No, kyllä se siittä taas joskus lähtee jos on lähteekseen.
 
H2

Auton säädöt alusta asti pikkusen vinossa tai sitten nuo N-ryhmäläiset ei sovi omaan käteen ollenkaan joten pätkiä piti tulla läpi aika väkisin.

Puhdasta menoa huonolla rytmillä ennen ek6:sta ja siellä sitten täräytin kunnolla pellolle jonka seurauksena puolet ek:sta tyhjällä eturenkaalla ja auton tehot aivan kadoksissa. Pari vikaa pätkää sitten vähän varovaisemmin mutta edelleen tehottomalla autolla joten pikkusen puskemisen puolella oli että sai Takavanteelta ensimmäisen sijan takaisin.

Ajelkaahan varovaisesti. ;)
 
H2

Viime ajat olleet minimaalisella pelaamisella mutta tänään kokeilin josko lähtis, ei lähteny virheitä virheitä ja virheitä. EK3:lla toisen helposta virheestä johtuneen rengasrikon jälkeen pelit sivuun.

En ymmärrä miten kyllästyminen näihin iski näin totaalisesti :( No, kyllä se siittä taas joskus lähtee jos on lähteekseen.

Olit käyny kuitenki pohjat vetää Audilla Group B WT 2019 Seelantiin
 
H2 Australia tuli kutoselle asti suhteellisen pienillä virheellä ja olin yllättäen johdossa Koven koheltamisesta johtuen. No sitä ei sipuli kestänyt ja seiskalla auto katolleen ja nostotalkoot. Siitä sitten varovasti kohti maalia ettei satu enämpää vahikoja ;)
 
Viimeksi muokattu:
2H Australia
Aika paljon joutui paiskomaan ja heittelemään kässärillä, kun tuntui puskevan niin paljon.
EK1 ihan hyvin läpi, kakkosella kaato, jäi renkailleen tielle, mutta keula kiinni kallioon ja takana rotko, niin aika varovaisesti tuli vekslailtua. EK3 pyörähti taas. Nelosella sama kirraava oikea kuin monesti aiemminkin pääsi yllättämään ja aitaa päin mentiin. Takarengas meni rikki, nilkutin maaliin, mutta Kovelle jäätiin 26 sekuntia. Kutosella meinasi kisa loppua asvalttiosuuden jälkeen, kun meinasi livetä melkein täydestä laukasta. Loput pätkät sitten tietä pitkin maaliin.
 
KONSOLIFIN FWD - USA- Tiistaina klo 16-21.

H2 FWD
10 pätkää
Ei apuja
HC damage
Ei yöpätkiä

Edit: muokkasin sen verran, että kaikki kuvakulmat sallittuja, mutta muutoin HC ja No Assist.
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys,

Dirt Rallyn aikaan järjestin "oikeaa" rallia muistuttavia kisoja, eli viikonlopun aikana oli reippaasti ajettavaa saman tyylisillä teillä. Nyt kun ralleja on yhdisteltäväksi useampi ja kunhan Kreikka saadaan settiin mukaan, niin pystyisi yhdistämään Kreikka+Australia, Suomi+Wales, Espanja+Saksa, Ruotsi + Monte tuli ensimmäisinä mieleen.

Olisiko väellä kiinnostusta jossain kohtaa syksyllä tällaiseen pidempään repäisyyn yhden viikonlopun aikana? Itse olen palailemassa kesälaitumilta tuossa syyskuun alussa, joten menee sinne asti tällaisen tapahtuman järjestäminen, mutta mikäli ei saa kannatusta, niin en laita tapahtumaa turhaan pystyyn.

Hienoa nähdä, että täällä on virtuaalirallikuskeja näin paljon ja useampi aktiivinen sarja pyörimässä.

Edit: Niin onhan tuolla USA ja Puolakin, mitkä on tollasia soraralleja, joita vois ajella Suomen ja Walesin kanssa yhdistettynä.
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys,

Dirt Rallyn aikaan järjestin "oikeaa" rallia muistuttavia kisoja, eli viikonlopun aikana oli reippaasti ajettavaa saman tyylisillä teillä. Nyt kun ralleja on yhdisteltäväksi useampi ja kunhan Kreikka saadaan settiin mukaan, niin pystyisi yhdistämään Kreikka+Australia, Suomi+Wales, Espanja+Saksa, Ruotsi + Monte tuli ensimmäisinä mieleen.

Olisiko väellä kiinnostusta jossain kohtaa syksyllä tällaiseen pidempään repäisyyn yhden viikonlopun aikana? Itse olen palailemassa kesälaitumilta tuossa syyskuun alussa, joten menee sinne asti tällaisen tapahtuman järjestäminen, mutta mikäli ei saa kannatusta, niin en laita tapahtumaa turhaan pystyyn.

Hienoa nähdä, että täällä on virtuaalirallikuskeja näin paljon ja useampi aktiivinen sarja pyörimässä.
Oon itse ainakin kiinnostunut ajamaan tämmöisiä kisoja.
 
Jaaha vastaanpas aiemmin laittamaani viestiin, eli näyttäisi siltä, ettei samaan ralliin saa kuin yhden maan pätkiä. Tämä on siis muuttunut Dirt 1 racenetistä. Vaikuttaa siltä, etten pysty luomaan edellä esittämääni ajatusta ralleista, missä ei tarvitsisi samoja pätkiä hinutella eestaas.
 
Ylös Bottom