Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dirt Rally 2.0 - Kisaraportit Yms.

Minä vaihdoin Lancian pösöön ja oli aikamoinen ero autojen välillä. Lancia on jopa helppo ajaa verrattuna 205 ja puhumattakaan Audista.

Audi onkin brutaali ja haastava, siksi sillä.
Hyvällä kelillä pysyy jotenkuten muiden kyydissä, märällä ei saumaa.

Bemari siksi kun niitä on tallissakin 3kpl oikeassa koossa:)

Tämän päivän testit taisi mennä ohi kun innostuin liittymään toiseen sarjaan ja aika meni pitkäksi..
 
Lobby-testi USA:ssa tehty. 7/8 oli mukana ja ilmeisesti kaikilla toimi ihan hyvin?
Olikohan nyt kaikki sitten PS-pelaajia? Kyllä mun käsitykseni mukaan pitäisi pystyä liittymään myös muillakin alustoilla, mutta Petelle ei tuo näkynyt?
 
Audi onkin brutaali ja haastava, siksi sillä.
Hyvällä kelillä pysyy jotenkuten muiden kyydissä, märällä ei saumaa.

Bemari siksi kun niitä on tallissakin 3kpl oikeassa koossa:)

Tämän päivän testit taisi mennä ohi kun innostuin liittymään toiseen sarjaan ja aika meni pitkäksi..

Mä osallistuin myöhässä ek2:lle. Oli ihan onnistnut testi kuitenkin. Pleikkarilla pelasin.
 
Lobby-testi USA:ssa tehty. 7/8 oli mukana ja ilmeisesti kaikilla toimi ihan hyvin?
Olikohan nyt kaikki sitten PS-pelaajia? Kyllä mun käsitykseni mukaan pitäisi pystyä liittymään myös muillakin alustoilla, mutta Petelle ei tuo näkynyt?

Ei se kyllä täälläkään näkyny (PC). Katsoin 18.07 ja ajattelin että ei enää näy kun on startannu.
 
2H Espanja

Gt sarjan autot ei oo tässä pelissä tuttuja, mutta oli niin hauska vetää noita espanjan teitä että täytyy ruveta noita testailemaan enemmänkin. Kisassa kolme ek:ta meni hyvin, mutta neljäs muistutti siitä, että kahden renkaan menetys ei ole hyvä taktiikka. Joten keskeytys jälleen kerran.
 
H2 Espanja

Kisa meni oikeastaan ihmetellessä mikä Porcheen on iskenyt, ihan kuin puimurilla olisi ajanut eli takapyörät olisivat ohjaavat. Ei silti pyörähtänyt kuin kerran EK3 ja sama toistui EK4.

Default setupilla ajoin, mutta ei toi Porgge ennen kyllä noin ole käyttäytynyt.
 
2H Espanja ykkösellä pyörin kallioden välissä sen verran hyvin, että moottorista hävis tehot 2 ja 3 pätkillä niin pysyin tiellä. Huollossa auto melkein kuosiin ja olikin aika haastava tuo viiminen pätkä, pitkin ojan pohjaa tultiin pitkän matkaa heti alussa mutta ei onneksi kolahtanut mihinkään, loppu sitten rauhallisesti maaliin.
 
H2 Espanja

No juu, kyllä on erikoinen auto ajaa Porche tässä pelissä, myös asfaltilla :D EK1 meni varman päälle ilman tilanteita. Sitten vähän lisää vauhtia ja alkoi tulemaan äksöniä. Onneks maatalouskoneet on kestäviä, niin ei hajonnut vaikka välillä kävin kyntämässä rotkossa ja kaiteen päällä, maalin pääsin viimeisestä liukkaasta pätkästä huolimatta.
 
Lobby-testi USA:ssa tehty. 7/8 oli mukana ja ilmeisesti kaikilla toimi ihan hyvin?
Olikohan nyt kaikki sitten PS-pelaajia? Kyllä mun käsitykseni mukaan pitäisi pystyä liittymään myös muillakin alustoilla, mutta Petelle ei tuo näkynyt?

Kyllä sinne liitty ja lähti pelaajia kesken kisan, ainakin jos niitä ilmoituksi katseli mitä vilahteli siihen ruudun reunaan.
 
Kyllä sinne liitty ja lähti pelaajia kesken kisan, ainakin jos niitä ilmoituksi katseli mitä vilahteli siihen ruudun reunaan.

Joo, tulin kans kesken ek1:sen, sille ei päästänyt mua ajaa, mutta kun odottelin vaan lobbyssa sen loppuun, niin pääsin kisaan mukaan suoraan ek2:sta. Toki aikosakkoo siitä oli tullut, mutta jos ajais vaikka toisen kisan perään, niin ei tarvitse ainakaan odottaa tumput suorina koko kilpailua.
 
Ylös Bottom